Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
« Föregående · 2017452 · Nästa » Till forumet
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Någon annan än jag som inte vågar jubla vid mål längre? Gäller både SHL och PL. Tar udden av tittandet tycker jag.
+ 3
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
lapad: jo jag var bara typ lika irriterad som Sjödda när han sa det en gång i tiden
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
mattiask: Med den här regeln som den är utformad kommer man i fortsättningen bli tvingade att videokolla exakt VARJE situation där ett mål görs och en spelare varit i närheten av målområdet.
Rödiiiiiiiinnnnnn!!!!
Äntligen!
Videokoll nu också? 😀😀😀😀😀
Rödiiiiiiiinnnnnn!!!!
Äntligen!
Videokoll nu också? 😀😀😀😀😀
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
dAVydov:
De måste ju ändra denna parodi när det gäller videogransk ungar på vart och vartannat mål.
Dessutom så är reglerna hårresande dåliga om du underkänner ett sådant mål.
Dags att granska detta med?
De måste ju ändra denna parodi när det gäller videogransk ungar på vart och vartannat mål.
Dessutom så är reglerna hårresande dåliga om du underkänner ett sådant mål.
Dags att granska detta med?
+ 3
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
lapad: ha ha yees rödin ... ring på den också då leksand as
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Säkra på att inte Mannbergs pubishår låg kvar å störde...?
+ 5
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Forsberg 1978: Leksand ser ju riktigt bra ut. Konstigt att de ligger så skrynkligt till i tabellen.
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: jag stör mig på Sigalet som hela tiden går bort sig och gör enkla misstag. Ser loj ut. Sen ser laget alldeles för svagt ut mot samtliga motståndarlag
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Hur fan kan man lyckas spela fast sig så som Brynäs gör match efter match??? Bedrövligt!
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
bradberry: de ska kontrollera med microskåp i pausen, juvonen kan även blivit bländad av Rödins skridsko, borde också kollas
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Sportnisse:
Vår bäste back och har som sådan överutnyttjats i sitt arbete, att hjälpa backarna som tidigare tillhörde allsvenskan...........
Backarna klarar inte av att slå första pass, många ggr åker man med pucken i stället för att utnyttja snabbheten i pucken, som är snabbare över isen än spelare...
Vår bäste back och har som sådan överutnyttjats i sitt arbete, att hjälpa backarna som tidigare tillhörde allsvenskan...........
Backarna klarar inte av att slå första pass, många ggr åker man med pucken i stället för att utnyttja snabbheten i pucken, som är snabbare över isen än spelare...
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
{8399}: ”Brynäs spelar inte upp utan kastar ut.”
Och även det är man dåliga på.
Och även det är man dåliga på.
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
nyb: Nu statistiksnack om Brynäs och Leksand i studion, hoppas Dacke och Sundlöv kollar
Edit, i nästa paus
Edit, i nästa paus
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
nyb: Det påminner lite om de sista matcherna med Sjödin som coach. Då blev det två vinster men spelet såg ut som skit och det fanns inte tillstymmelse till struktur. Kör en nervös köttmur nu sista 40 så har vi tre pinnar!
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
nyb: Jag har varit väldigt skeptisk och är fortfarande till spel system vi har men tycker dock att vi ska vara nöjda sä länge. Vi kan inte bara gnälla och spy hela tiden. Nu hoppas jag att vi sätter fart pch gör tvåan och sedan stänger matchen.
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Så går man ner sig igen. Slutar åka skridskor, ger bort all initiativ... Tappar all aggressivitet...
Hur är det ens möjligt...?
Hur är det ens möjligt...?
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic:Årets upplaga av Brynäs är riktigt plågsamt att bevittna..
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Bra jobbat av Bif att försöka spela på ledning i 40 min...
Sen hurfan kan zebrorna ta av Sigalet?????
Sen hurfan kan zebrorna ta av Sigalet?????
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Som ett brev på posten..... Vi blir utspelade av Leksand igen..... Bra jobbat Brynäs
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
{8399}: Snacka om att vara påverkad av publiken. Domarna i SHL är så pinsamma
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Vi blir ju utspelade. HUR I HELVETE KAN MAN KOMMA UT TILL EN PERIOD PÅ ETT SÅNT HÄR VIS I ETT DERBY????
Sen hur fan kan detta bli matchstraff?
HEMMADOMARE!
Sen hur fan kan detta bli matchstraff?
HEMMADOMARE!
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
munkas: De är minst lika dåliga som vi. Kolla tabelläget. Frågor på det?
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Så ja, dackell som insåg redan efter förra säsongen att vi måste ha back up för skador och avstängningar.
Bra Dacke, jättebra att du identifierade det..
Bra Dacke, jättebra att du identifierade det..
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Som sagt skicka hem Zigalet till andra sidan pölen. Sopa!
« Föregående · 2017452 · Nästa »