1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen

LHC-Brynäs


Sv: LHC-Brynäs
Jompe: Det sannolika är att man släpper in.

PP nu

Sv: LHC-Brynäs
Ska det ändå rasa nu då..?

Sv: LHC-Brynäs
sylf: Detta är inte kört. Antingen satsar man allt framåt nu och utjämnar eller så får vi ett mål till i baken. Kan inte bedöma hur sannolika de två alternativen är.

Sv: LHC-Brynäs
Jompe: kom igen nu brynäs kämpa.....

Sv: LHC-Brynäs
Jompe: Nu går tåget,vi skulle ha tagit vara på det fina spelaet i andra.

Sv: LHC-Brynäs
sylf: Är det inte bara typiskt?

Sv: LHC-Brynäs
Jompe: 2-1, jävla typiskt.

Sv: LHC-Brynäs
Då var det kört då

Sv: LHC-Brynäs
F*N

Sv: LHC-Brynäs
p j davydjoos: Hallå boys, ser ju bra ut! 1-1 och vi leder skottstatistiken efter två perioder. Skulle smaka mumma med seger ikväll.

Sv: LHC-Brynäs
p j davydjoos: Mycke simhud i inledningen

Sv: LHC-Brynäs
Hong Kong: Svaret är väl enkelt, Frölunda har ett bättre LAG och bredare trupp, samtidigt som dom har hög nivå på sina spelare...

Sv: LHC-Brynäs
Hong Kong: Antagligen, glöm inte helsidorna i kvällspressen.

Sv: LHC-Brynäs
tror dom glömde att stänga av mikrofonen i linköping på hockeylive----

Sv: LHC-Brynäs
rafalski: Om Frölunda vinner i kväll så tar väl sporten upp problemen i Modo, vad är det som inte fungerar, varför gör inte Foppa och Sedinarna mål.

Sv: LHC-Brynäs
Gusten: Tidig seriefinal :)

Sv: LHC-Brynäs
Måste sägas att VF imponerar ikväll och hittills i serien. Det dröjer nog inte 38 år mellan SM-gulden den här gången för dem...

Sv: LHC-Brynäs
sylf: Frölundas tuppkam reser sig nog rejält ikväll, 4-1 borta mot MoDo....reaktion på torsdag :)

Sv: LHC-Brynäs
10-13 i skott.

Sv: LHC-Brynäs
Clarence: Eller är Brynäs bra ?

Sv: LHC-Brynäs
Hong Kong: Ja,helt klart bättre än väntat.Måtte dom få lite utdelning också.

Sv: LHC-Brynäs
rafalski: LHC? Precis, ett stort frågetecken ikväll när det gäller dem...

Sv: LHC-Brynäs
Clarence: Vad man har hört så får man vara mer än nöjd efter två perioder. Dom verkar vinna tekningarna i parti och minut också.

Sv: LHC-Brynäs
Clarence: Verkar som om Brynäs för matchen just nu...synd att dom inte får utdelning bara...risken är ju att nån av NHL-lirarna sticker upp och gör mål annars.

Sv: LHC-Brynäs
Clarence: LHC ?

Sv: LHC-Brynäs
Gusten: Brynäs spelar bra nu,gäller att förvalta chanserna,annars går tåget.

Sv: LHC-Brynäs
Hittills spelar de klart över min förväntan i alla fall.

Sv: LHC-Brynäs
Har det varit nån avblåsning efter "målet" bju på en målkamera och ett 2-1 mål retroaktivt

Sv: LHC-Brynäs
Gusten: FAN!!!!!!!! Utnyttja möjligheterna !!!

Sv: LHC-Brynäs
Ingen fara med Sulku iaf

Sv: LHC-Brynäs
RÖNNMARK FÖR FN :(

Sv: LHC-Brynäs
Hong Kong: Helvete vad nära.

Sv: LHC-Brynäs
sylf: mål? neee

Sv: LHC-Brynäs
Jag går och sätter på lite kaffe nu, så Brynäs kan göra mål.

Sv: LHC-Brynäs
Sulku, hög klubba var det tydligen

Sv: LHC-Brynäs
3 min PP sen...läge för......

Sv: LHC-Brynäs
Hong Kong: Ut och handla Sundlöv.

Finne i LHC utv 2+2

Sv: LHC-Brynäs
Gusten: nej är det snat, vilken blev skadad nu då?

Sv: LHC-Brynäs
Gusten: Jaaaaaaaa...en skada på Sulku?!!

Sv: LHC-Brynäs
Nää inte en skada till

Sv: LHC-Brynäs
Håll i nu för fan

Sv: LHC-Brynäs
sylf: Nytt BP, ser tungt ut nu.

Sv: LHC-Brynäs
Gusten: NYTT BP !!!!!!!!!!!!!! HELVETE!!!!

Sv: LHC-Brynäs
sylf: Hellre han än Sören Persson

Sv: LHC-Brynäs
Gusten: Bengt Persson

Sv: LHC-Brynäs
rafalski: håller med hoppas dom håller tätt nu

Sv: LHC-Brynäs
sylf: Brommapojkarna

Sv: LHC-Brynäs
BP

Sv: LHC-Brynäs
sylf: Nä...rökt på!

Sv: LHC-Brynäs
sylf: På games online leder LHC med 1-0 fortfarande. Online ?

« · 429415 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)