LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
« Föregående · 1776824 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Bulan inför 6-5 spelet "Ut å kör lite grabbar"
NOLL tanke i spelet med en gubbe mer, för många hoppas passningar och handväsk agerande bäddar för kvällens torsk.
NOLL tanke i spelet med en gubbe mer, för många hoppas passningar och handväsk agerande bäddar för kvällens torsk.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Satans skit. Vi borde haft ett X med oss från den matchen. Men LHC va ruskigt bra i PK de får man ge dom.
Jensen, spänn åt hjälmen förhelvete! Vi blir 4v4 en gång å 5v5 en gång pga de...
Jensen, spänn åt hjälmen förhelvete! Vi blir 4v4 en gång å 5v5 en gång pga de...
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Fan vänjer mig aldrig vid att se glada motståndare... ja ja bara hoppas på revanch imorrn
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Helvetes jävla skit!!!
Ät taggtråd nu Brynäs och spöa skiten ur ägglaget i morgon!!!
Ät taggtråd nu Brynäs och spöa skiten ur ägglaget i morgon!!!
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Varför har SHL så många äckliga skitlag. Fan vad vi brände detta i onödan.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Vi får ju inte ett enda jävla skott på mål med öppen kasse.
Kryss är då fan inte vår melodi i år iaf.
Kryss är då fan inte vår melodi i år iaf.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Sällan man ser spelare på elitnivå som är inblandade i så många offsides som tvillingarna är. Många passningar och dragningar på blå.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Pojklagsnivå att domaren tar ut Brynässpelare så fort LHC-spelare släpper klubban.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Vi får en sista möjlighet, nu kanske?
Bra där Johnson! Bänkas givetvis imorgon.
Bra där Johnson! Bänkas givetvis imorgon.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Helvete vad Cmore Play funkar dåligt nu. Har kunnat se typ 1min av tredje.
Snälla smäll in kvitteringen nu.
Snälla smäll in kvitteringen nu.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Nu då!!!
...Johnson....Men med den regeln är det ju bara att släppa klubbjäveln ...
...Johnson....Men med den regeln är det ju bara att släppa klubbjäveln ...
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Femtioelfte PP-chansen ikväll nu. Skärp till er, sluta kladda och få iväg avslut.
Edit: HAHAHAHAHAHAHA
Edit: HAHAHAHAHAHAHA
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Zappaholic: 0 vunna närkamper så långt är bara otur? Att LHC kan hålla rent framför egen kasse men inte vi? Bara otur oxå?
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Blir så galen på att vi står och siktar i typ 10 minuter så målvakten hinner positionera sig. Skjut direkt där Kilas...
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
rafalski: Jag tror att killarna fick dåligt samvete för att 5 minutaren var så billig att de inte ville göra mål 😉
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Att spela Paille och Johnson i PP tyder på att ambitionsnivån är låg ikväll..
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Lindström: Fyfan... Johnsson...Granström....Paille.... Va i helvete! Krökade hela kedjan igår...?
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
En sån här gång är det så jäkla tydligt hur viktigt det är med ett bra PP...
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Chris11: trodde du menade att det måste vara uppe i närheten av handskarna. För det behöver dem ju inte vara
« Föregående · 1776824 · Nästa »
Det är roligare att vinna.