LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
« Föregående · 1776603 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Skrubben: Djurgården hade tydligen pratat om disciplin och det första de gjorde var att förstöra första halvan av första perioden med onödiga utvisningar. Brynäs fick väldigt stor hjälp att skaffa sig en bekväm position i den matchen. Angående Djurgårdens seger över Skellefteå så kan väl inte SKAIK klassas som ett topplag heller. Men visst, DIF har visat bättre tendenser nu på slutet.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
dAVydov: Nä, men tror att Allsvenskans Stora Pris krockar med kvällens hockey, de har snott studion helt enkelt. That's why.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Skrubben: Frölunda är ett topplag men Skellefteå är ett tänkt topplag det är lite skillnad det men Dif har ändå gjort det bra!!
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Steenm: Okey, kan ju tycka att de kunnat sätta upp en liten backup-studio eller använt studio i hallen som de gjorde förr. Tycker det tillför en del att titta på före/efter match och i periodpauser, även om Brynäs sällan är huvudmatch.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Idag tror jag det blir jääävligt tufft... Salmela kommer väl göra hattrick bara för att... Blir poäng idag är jag nöjd, men imorgon på hemmaplan är det 3 pinnar som gäller.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Epilepsi-varning på deras belysning. Herregud.
Nu kör vi... Tror det blir jobbigt det här.
Nu kör vi... Tror det blir jobbigt det här.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Märks att Bulan är väldigt missnöjd med Westerholmarna och Mannberg.. får knappt spela. Och när dom väl gör det så spelar dom uselt!
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Soooooooooooolklar tripping.
Varför tejpar alltid Granström runt handlederna?
Varför tejpar alltid Granström runt handlederna?
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Känner inte igen Lindblom riktigt idag. Mycket slarviga passningar.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Bra spel, men två brända PP känns la sådär.
Lol 1-0. Det är så det går. Little, vem fan annars.
Lol 1-0. Det är så det går. Little, vem fan annars.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Powerplayet såg bra ut, men avsluten var bedrövliga. Inte ett enda riktigt skott.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{363}: Satan vad orättvist... VÄNTA VAD I?! Hur är det där en utvisning ?!?!
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Ineffektivt finlir i PP blir ett mål i baken såklart. Nu väntar tufft BP.
+ 3
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
dAVydov:
Jag tänkte precis berömma Brynäs PP som hade allt utom det viktigaste, nämligen mål. Ett mål i arslet, fan också.
Jag tänkte precis berömma Brynäs PP som hade allt utom det viktigaste, nämligen mål. Ett mål i arslet, fan också.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Herregud, redan efter ett byte i PP känns Salmela farligare än vad gunderson varit såhär långt i säsongen...
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Steenm: Enorm räddning av Rautio! Brynäs är helt överlägsna i denna perioden men lik förbannat 1-0 till LHC... Men men, fortsätter vi spela såhär så vinner vi med 5-1 ikväll!
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Steenm: Skönt att inte släppa in där..hade blivit vansinnig. Skillnad på hur vi står upp mot LHC idag jämfört med dom sista gångerna under TJ, kommer ihåg att jag hade ont i magen då. Vi ska leda med 1-0..inte LHC.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Blomman känns som en annan människa efter att han fick C på bröstet..vuxit och känns verkligen som att han går in i allt till 110%, känns jättebra med honom och tvivlar inte en sekund på att han leder bra och är ett grymt föredöme.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
ellis: risk gör samma somi förra mot lhc Brynäs dominerar . Deras målis står på skallen och lhc vinner orättvist igen . Dom har little thats it . KÄMPA BRYNÄS
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
En bra period. Märks att Linköping är skickliga i anfallszon. Lite Brynäs över dem. Vi borde nätat i PP.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Hur kan du tycka att westerholmarna är usla..nja tror du har ett ont öga till dom..dom sköter sig bra,tar för lite avslut bara
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Brynäsgubbe: Vekligen inte. LHC har inte en möjlighet utöver målet och Rautios räddning i BP! Vi skapar dock chans på chans men lyckas tyvärr bränna dem gång efter annan!
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Tigerhjärta: men de har 9-7 i skott trots 2 bp och bara ett pp. Ser man till statsen så är LHC det förande och mer effektiva laget.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Tigerhjärta: Jag håller inte med men aja. Vi har Powerplay två gånger men de vinner ändå skotten.
« Föregående · 1776603 · Nästa »