Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Flipp passningar i knähöjd har ju vart hans signum, men nu är dom ju inte ens dom nära..
Zappaholic: äsch, ge gubben Johansson en käpp istället.
Kul för Thuresson, hoppas han kommer igång med poängproduktionen!
Härligt Thure!!!!
Jo, han anses som en av de mest lovande backarna, tillhör iofs J-18 men har mest förekommit i J-20 laget. Lite för lätt ännu tyvärr.
En norman har vi i truppen ikväll iaf. Djoos ej till spel..
Spelbolagen och bettarna står inte på vår sida heller. Föga förvånande givet formkurva och skadeläge.
Snarast förvånad över hur pass jämnt det ändå var på vissa firmor..
Varför kräver du att spelarna ska ge allt och inte kasta in handduken vid minsta motgång, när du själv slänger vantarna i bordet innan matchen ens börjat?
Vi får hoppas att våra spelare inte har samma inställning som du och de 7 hängbjörkar som plussat ditt inlägg...
Tips, 4-2 till LHC, vi kommer försöka tajta till det men falla på det svaga försvarsspelet (läs Bertil o Persson saknas) och släpper sista i öppen kasse. Close, but no cigar...
Tippar 2-2 vi full tid. Sedan blir det väl torsk på straffar. Ja förutsatt att inte någon i Brynäs faktiskt vässat sitt målskytte under uppehållet.
KevinNa :
Ja jävlar så är det ju. Säger ju att det är svårt att hålla koll på alla bollar när man bara tänker puck. :)
Det finns en artikel om Djoos i dagens Gävletidningar där de bland annat skriver att han nu är en av sex ordinarie backar. Det stämmer ju, just nu, men vad tror ni andra - kommer han vara kvar som en av sex när Bertilsson och Persson är tillbaka?
Jag tänker att Berglind och Löf får flytta på sig då.
Men snälla...kan inte nån starta en matchtråd och efterföljande tippare tro på förlust utan att du ska börja bitcha??
Går du bara in här för att provocera?
Undra vad jag är för sorts Supporter förresten ("vanlig Supporter" är jag ju ialla fall inte tydligen efterssom jag tror vi förlorar i kväll)
Redigerad kommentar
Saken gäller ditt och andra medgångares märkliga logik, där ni kräver att alla spelare ska göra allt, tro på sig själva och inte ge upp.
Sen börjar ni själva med att kasta in handduken innan matchen ens börjat.
Komiskt så det förslår för oss vanliga supportrar, men för er är det säkert ett fullt normalt supporterbeteende.
Johan Norrström: du vet att volleyboll spelas till 25 va och 5:e avgörande till 15? Samma som pingis dock med minst 2 bollar vid avgörande...
Själv är jag dock positiv inför kvällen och tror på en målsnål match där Brynäs vinner med 2-1. (Granström och Lindholm)
Han menade såklart volleyboll. :) Svårt att hålla reda på alla bollsporter när man bara tänker puck. :)
En riktigt otäck omstart för Brynäs efter uppehållet. Först Linköping i Stångebro ishall eller vad fan det heter nu för tiden. Kexchoklad Arena? Sedan HV71 hemma. Vill det sig illa kammar de noll där. Icke önskvärt!
Matchen: 2-3 (Cody, Lindholm, Gunderson)
Det behövs skribenter på SF. :) Bra införrapport.
Härligt med positiva supportrar som inte kastar in handduken på förhand...
Vilket inte funkar, så..
Torsk 3-1 sista i tom kasse.
Men jobba ända in i kaklet nu!!