Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
« Föregående · 1533995 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Inte lika roligt och se Widing, hur många puckar kan man slå bort på en match?
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Lite darrigt efter reduceringen men ändå nära i PP. Nu vill jag se smart kontringshockey i tredje när LHC kommer gå fram och chansa.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
bifhjärta: Funkar inte lika bra i Cloetta kan jag säga :-)
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Patetiskt när speakern vrålar ut förnamnet på målskytten och hemmalaget ropar efternamnet. Låter för jävla illa.
Redigerad kommentar
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Sjukt ologiskt med 1-3. Snälla, bli inte rädda nu grabbar.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Nej, Mållgan vet bäst, för han har varit i NHL!!
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Hade varit bra och kul för Rahm att hålla nollan intakt ikväll
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Tomtefan har inget i en zebra dräkt att göra. Deras nr 8 åker på egen målis.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Alltså denna domare. Det finns oändligt med usla zebror i ES men mållgan tar priset. Odiskutabelt.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic:
Ja nu jävlar har cirkus Mållgan dragit igång, för mycket brännvin i kaffet under pausen antar jag.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
90Steen_: Tänk om Lauritzen kunde komma tillbaka till sin höga nivå...jävlar vilket sparkapital vi har där.
Och vad håller Mållgan på med?
+ 1
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
sylf: Härligt, Gretzky målar.
Nu kör jag ditt hundupplägg, med lite modifikation: åker och hämtar frugan som varit på teater....
;-)
Nu kör jag ditt hundupplägg, med lite modifikation: åker och hämtar frugan som varit på teater....
;-)
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: PP snart igen...tänk om dom kunde dundra in fyran...
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
70 Rodrigues: Helledudanedej, vågar du tycka något?
Så duktig du är.
Jag vågar också tycka ngt, även om det inte passar din gnälliga "allapåSätraåsenärvärdelösa"-mentalitet.
Har du fortfarande inte fattat att det inte var din tippning jag kommenterade, utan dina krav på att spelarna inte ska ge upp samtidigt som du själv ger upp innan matchen ens börjat.
I min värld är det nämligen så att om man tror att det egna laget ska förlora, då har man gett upp på förhand.
Så duktig du är.
Jag vågar också tycka ngt, även om det inte passar din gnälliga "allapåSätraåsenärvärdelösa"-mentalitet.
Har du fortfarande inte fattat att det inte var din tippning jag kommenterade, utan dina krav på att spelarna inte ska ge upp samtidigt som du själv ger upp innan matchen ens börjat.
I min värld är det nämligen så att om man tror att det egna laget ska förlora, då har man gett upp på förhand.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
90Steen_: Zebrorna gör sitt yttersta för att LHC ska få kontakt..
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Tror inte ens domarna kan vända det här, men dom försöker iallafall.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
90Steen_: en 3-0 ledning är riktigt farligt - speciellt för ett lag som Brynäs.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
70 Rodrigues: Ja, sjukt vad värdelösa de är både def. och off. Vi möter nog dom i ett sjukt bra läge.
« Föregående · 1533995 · Nästa »