Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
« Föregående · 1658219 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Jag hatar att jag älskar Brynäs. Känna den här bedrövelsen flera kvällar i veckan är direkt ohälsosamt. Självmordstankar snart?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
70 Rodrigues: nej nej. Han tuggar inte tuggummi och så vandrar han lite fram och tillbaka.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Tur att inte Modo och Brynäs får mötas i en serie i bäst av sju för att avgöra vilket SHL lag som ska åka ur. Tror att det omöjliga i en sådan serie skulle inträffat isf och båda lagen skulle sparkats ur för att de är så genant dåliga.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Går du hellre in i ett kval med befintligt trupp eller skulle du föredra att försöka förstärka den?
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
En helt ärlig fråga bara, åkte Rödin ut för en liten handske i ansiktet? Händer inte det vid nästan varje avblåsning där det är lite gruff?
Isåfall får domaren mycket att göra.
Isåfall får domaren mycket att göra.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
mattiaskarlgren: Pinsam bedöming av LHC-domaren. Mikael Nord kan härmed göra Tobias Björk sällskap i cirkustältet. Jävla clowner..
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Nu har laget gett upp matchen, Starken får noll hjälp. Rödin får väl FÖRFAN slåss rejält ellet skita i det helt.
Brodin ombytt? Våran karaktärs spelare.
Brodin ombytt? Våran karaktärs spelare.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: oj! Jag trodde du stöttade och älskade laget i alla lägen?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Men kära lilla domare.. Rödin, visst det är utvisning men LHC-spelaren sopar tillbaka en rak höger. Solklar tvåa.
Bedrövligt att inte ta LHC-spelaren.
Bedrövligt att inte ta LHC-spelaren.
+ 3
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Ja,vad sägs om att ha två linor som kan hota motståndarlaget i ett hårt kvalspel ?
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Det fortsätter att rasa. Baklängesmål på baklängesmål, utvisning på utvisning...
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäsgubbe: nu ger jag upp. Ninja Warrior på femman med Adam Alsing blir det.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Davey_22: Vad skulle ytterligare en forward göra för skillnad för detta lag i det här (för)sena läget?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: Lallarna är inte bättre, det är ju helt jävla uppenbart. Så jävla sorgligt att det har blivit så här😢
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
bifhjärta:
Nu blir det till att göra något vettigt med kvällen i stället för att se mitt kära Brynäs bli förnedrade ännu en gång.. Filmtajm.
Nu blir det till att göra något vettigt med kvällen i stället för att se mitt kära Brynäs bli förnedrade ännu en gång.. Filmtajm.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski:IN MED FELIX!!!!!! 2 MISSAR AV STARKY......... :/
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Davey_22: Oj vilken utskåpning! Det krävs nog 3-4 klasspelare för att lyfta det här strykgänget.
+ 3
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Steenm: Det som talar för Brynäs är att senaste värvningarna inte varit ute innan en officiell presentation från klubben.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Ganska tydligt att vi behöver få in en forward/center i laget som kan vara med och producera. Räcker inte med att ha en lina som hotar,inte mot något lag i SHL.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Lär säga trots resultat,efter snart 4matcher så är det ett helt annat lag som är ute på isen,mycket piggare ,åker skridskor, med facit i hand tränar bytet skulle skett för 15-20 matcher sen...
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Att se Nordan glida runt på en grilla och gömma sig gör att man förstår hur svårt Bulan har att få ihop ens ett dåligt SHL lag.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Är tamefan bara tvillingarna som visar inställning.
Blomman våran A är TOTALT osynlig.
Blomman våran A är TOTALT osynlig.
+ 2
« Föregående · 1658219 · Nästa »