Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
« Föregående · 791541 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
GävleLasse: Vi måste "upp i skridskorna" från start, grabbarna har tagit för vana att inleda matcherna på tok för avvaktande.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Maken till dålig kommentator på webradion har man väl inte hört på länge...
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
prosten: Verkligen.Man vet ju aldrig vart dem befinner sej på plan.
Shit.1-0
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
ribb skott förut.. vi har inte turen idag heller:/
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Bissett19: På 17 min har BIF mäktat med 2 skott.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
sylf: på mål ja, ribbskott räknas ju inte...
Jag tycker att Brynäs verkar stå upp bra. Ett tidigt PP i andra kan ge laget lite extra energi och kanske till och med ett mål.
Jag tycker att Brynäs verkar stå upp bra. Ett tidigt PP i andra kan ge laget lite extra energi och kanske till och med ett mål.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Måste våga lyfta upp spelet. lätt att sitta och säga men ..
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Bif_FANS: nu kom det äntligen... Men nu får de skjuta I mål inte i ribban eller stolpen som de envisans med att göra så här långt.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Bif_FANS: Han har inte gjort nåra mål i alla fall!!
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Helvete vad dom drar på sig utvisningar i match efter match.ÅK SKRIDSKOR!
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
sylf:
| 37.19 | 1 - 1 SH1 | Brynäs | 36. LIND, Mikael | |
| (23. DANIELSSON, Björn | ||||
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
sylf: Jisses vad utvisningar vi drar på oss.Det smäller snart bakom Slovenen om detta fortsätter.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Huge: Det är nån jävla mupp som heter Mårrgan som dömer!! Död åt alla domare!
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Rättvist med 1-1.
Skönt med radioaktiv utdelning...
Skönt med radioaktiv utdelning...
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
sylf: Gnäll inte på Morgan för den sista tvåan. Verkar ha varit en idiotutvisning som Hermansson(?) tog, när det återstod sekunder till paus.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Huge: "Skönt med radioaktiv utdelning..."
Fråga den där Litvinenko vad han tycker!
Fråga den där Litvinenko vad han tycker!
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
sylf: "Det är nån jävla mupp som heter Mårrgan som dömer!! "
Håller med prosten.
Jag är mer bekymrad över muppen som kommenterar... :-)
Håller med prosten.
Jag är mer bekymrad över muppen som kommenterar... :-)
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
sylf: Så går det när man ska käka rå fisk.Torsk direkt;)
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Huge: Jag gnäller på ALLA domare,dom är värdelösa allihopa och lever i en skyddad verkstad där man får böter om man kritiserar dom.Vilket jävla påfund!!
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Bissett19: Jävla tur man inte äter fisk! Varför göra det när det finns hamburgare?
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
sylf: Man blir intelligent av att äta fisk, det vet du väl?
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Huge: Och du är allergisk mot fisk då antar jag ;)
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
65selander: Har du hört om den där osten uppe i Luleå?
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
wap.hockeysnack.com
HS-slavar, hur är matchen ? Verkar jämnare än senast, kan man få ett kort sammandrag ?
HS-slavar, hur är matchen ? Verkar jämnare än senast, kan man få ett kort sammandrag ?
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
rafalski: Vi spelar riktigt bra, som det låter. Tar mer initiativ än senast därnere. Ett i ribban och ett i stolpen i första men ändå 0-1.
Känns som samma tendens nu i andra.
Bra chans nu att ta dom på kondition, då dom går på kort om folk.
Känns som samma tendens nu i andra.
Bra chans nu att ta dom på kondition, då dom går på kort om folk.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Huge: "Känns som samma tendens nu i andra."
Dem är inne i tredje nu.Ät mer fisk;)
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
65selander: FÖRSTA BIRAN...
SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL BRYNÄSBRÖDER!!!!!
SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL BRYNÄSBRÖDER!!!!!
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
wap.hockeysnack.com
Tackar Huge, får hoppas vi får med oss minst en pinne hem.
Tackar Huge, får hoppas vi får med oss minst en pinne hem.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
65selander:
| 55.28 | 2 min | Brynäs | 8. ANGELL, Nicholas | P-OUT |
Suck suck suck.......
« Föregående · 791541 · Nästa »