Luleå-Brynäs
« Föregående · 670017 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Ja en likvärdig eller sämre vore ju jävligt dumt att skaffa istället för Gella... Men man vet ju aldrig med Brynäs ;)
Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Tycker Boorken och Sundlöv skulle åka till Uleåborg och spana inför nästa säsong, lär finnas fler Aarnio-typer där.
Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Ja, det finns säkert någon doldis ute i vida världen (Arboga?) som Sundlöv haft på kornet i flera säsonger...
Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: ja lite nya bra spelare skulle sitta fint men hoppas boorken blir kvar tills nästa säsong
Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Som det ser ut nu så verkar iaf inte Sundlöv se att det finns någon marknad alls, hoppas dock vid mig gud att jag har fel och att det presenteras ett nyförvärv innan fönstret stänger kl 24.
Sv: Luleå-Brynäs
munkas: Ja kanske det. Men å andra sidan kan vi ju lämna tillbaka Sundqvist, Öhrstedt, Månsson, Hermansson, Gellerstedt eftersom ingen av dom är elitseriemässiga. Lavins och Spets platsar ju inte heller i elitserien och inte Bäckis heller, han är ju för ung. Widing var en del skeptiska mot också så han kan väl hänga med Aarnio till Finland?
Sv: Luleå-Brynäs
munkas: Eller är det kanske så att visa helt enkelt föds till ES-spelare?
Dom behöver inte ens spela juniorhockey utan dom går rakt in i ES?
Dom behöver inte ens spela juniorhockey utan dom går rakt in i ES?
Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Ja, om målet för föreningen är att kriga för att undvika kvalserien kan vi ju fortsätta fylla ut med allsvenskt. Det bästa kanske vore att blanda uppstickare från allsvenskan med etablerade snipers från elitserien eller andra toppligor?
Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19:
Johnny Stridh jobbar faktiskt i stan numera, men han kanske är mer aktuell för veteranlaget...?
Johnny Stridh jobbar faktiskt i stan numera, men han kanske är mer aktuell för veteranlaget...?
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs
munkas: Jaså, vi krigar för att undvika kvalserien? Det visste jag inte...
Ja varför inte... bra idé faktiskt!
Ja varför inte... bra idé faktiskt!
Sv: Luleå-Brynäs
munkas: "Ja, om målet för föreningen är att kriga för att undvika kvalserien kan vi ju fortsätta fylla ut med allsvenskt."
Så du tror att målet i fortsättningen kommer att bli en undvikning av KS?
Anledningen till att man låg lågt inför årets ES var väl ganska naturlig, och nu är den målsättningen uppnådd.
Visst skulle det kännas visset om vi nu tappade vår slutspelsplats när det är klart, men då har vi trots allt gjort vad man kan begära.
Så du tror att målet i fortsättningen kommer att bli en undvikning av KS?
Anledningen till att man låg lågt inför årets ES var väl ganska naturlig, och nu är den målsättningen uppnådd.
Visst skulle det kännas visset om vi nu tappade vår slutspelsplats när det är klart, men då har vi trots allt gjort vad man kan begära.
Sv: Luleå-Brynäs
70 Rodrigues: ""Ankan" tippar Luleåvinst!!"
Då blir det vinst.
Han brukar inte ha många rätt....
Då blir det vinst.
Han brukar inte ha många rätt....
« Föregående · 670017 · Nästa »