1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Luleå-Brynäs


Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: Det är ändå i princip omöjligt att dom kommer ifatt oss.

Sv: Luleå-Brynäs
PP!

Sv: Luleå-Brynäs
70 Rodrigues: Den Mapletoft som inte är nåt att ha?

Sv: Luleå-Brynäs
Faan då HV :( PP nu igen då :P inte mkt 5-5 i denna match ännu hehe

Sv: Luleå-Brynäs
Nu är ren-------na upprörda. Skoj! :)
(Vi hatar dom också!)

Sv: Luleå-Brynäs
sylf: Brynäs ville ju inte ha honom, han har gjort 12 mål o 6 ass på 23 matcher, hyfsat!!

Sv: Luleå-Brynäs
70 Rodrigues: ja han har ett hyfsat facit så här långt i ssk

Sv: Luleå-Brynäs
70 Rodrigues: det är riktigt bra

Sv: Luleå-Brynäs
jaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!

Sv: Luleå-Brynäs
70 Rodrigues: Casse!

Sv: Luleå-Brynäs
0-1 Yesssssssss!!

Sv: Luleå-Brynäs
CASSELSTÅHL!

Sv: Luleå-Brynäs
HÄRLIGT! CASSEL!

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: JAAAAAAAA CASSEL ;D!

Sv: Luleå-Brynäs
Jaaaaaa... härlig start.. :D

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19:Härligt!

Sv: Luleå-Brynäs
CASSEL !!

Sv: Luleå-Brynäs
elin: Fan va skönt!!!!!

Sv: Luleå-Brynäs
Tjalalalala tjalalalalalalala

Sv: Luleå-Brynäs
härligt

Sv: Luleå-Brynäs
.480 - 1 PP1Brynäs28. CASSELSTÅHL, Daniel 
 (3. JOHANSSON, Daniel
 9. MALMSTRÖM, Henrik


Sv: Luleå-Brynäs
Underbart!

Sv: Luleå-Brynäs
90Steen_: Casselståhl av alla människor....kul!

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Skoterraggarna är upprörda!!

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: Underbart!

Sv: Luleå-Brynäs
brynästigern: Mmm han bevisar att han ska få spela !!

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: Hela tiden! ;)

Sv: Luleå-Brynäs
Wonderbaum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Luleå-Brynäs
brynästigern: Kul för Cassel, han brukar bli glad när han gör mål.

Sv: Luleå-Brynäs
Vi vinner mycket tekningar idag!

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: ja lagom kan man säga lärking år inte populär uppe i skoterland nu

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Lärking dominerar fett!!!

Sv: Luleå-Brynäs
brynasaren: Inget mot vad vi blir när han(eller nån annan) gör mål.

Sv: Luleå-Brynäs
Någon som hör vad dom skriker? Jag kan inte Luliska ;)

Sv: Luleå-Brynäs
brynasaren: Blir inte alla som gör mål glada?

Sv: Luleå-Brynäs
brynasaren: heheheh , väldigt jävla glad bli cassel iaf

Sv: Luleå-Brynäs
brynästigern: Spets blir överlycklig även om det inte är han som gör mål! :)

Sv: Luleå-Brynäs
2 min för roughing på Stefan Liv ;)

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: De skriker "Vi flytt int" och "hit med dunken, Anders-Per!" ;)

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: ja det e bara bra det att han visar glädje oavsett om det e han som gör mål eller inte

Sv: Luleå-Brynäs
bif 90: Absolut! Visar ju om inte annat att han spelar för LAGET!

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: ja precis

Sv: Luleå-Brynäs
0 - 1 efter första :D

0-1 Daniel Casselståhl (Johansson/Malmström) 15.48

Skott: 7 - 2(!)

Sv: Luleå-Brynäs
7-2 till Lule(Å) i skott, men det är ju målen som räknas! =)

Sv: Luleå-Brynäs
Yeees HV 1 - 1

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: 50% mål/skott. Om dom skulle ta och skjuta 10 skott i andra så leder vi med 1-6 ho ho ho ho...

Sv: Luleå-Brynäs
Kung_Sjödin: ja det skulle väl vara helt ok

Sv: Luleå-Brynäs
70 Rodrigues: Kommer sluta 1-7 precis som jag skrev för någon dag sedan. Brynäs har flyt nu.

Sv: Luleå-Brynäs
Det börjar bli grinigt i Tattartälje;

19.22 2 min SSK 21. NORBÄCK, Erik ROUGH
19.22 2 min HV71 20. SVANBERG, Ola INTRF

Sv: Luleå-Brynäs
eltifoso: hehe ne tror inte riktigt på så stora siffror men kanske 1-3 eller nått men jag hoppas du tippar rätt det skulle ju inte vara fel med 1-7

« · 670091 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)