Luleå - Brynäs
« Föregående · 844184 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Brynäs
tjugo8: Alla dessa förkylningar. Kan det vara ett resultat av att man tränade ner sig nder uppehållet? Alla vet ju at kroppen blir extra mottaglig för sjukdomar när den återhämtar sig efter att ha fått arbeta hårt. Tajmingen är perfekt. ;)
Sv: Luleå - Brynäs
GävleLasse: Fast å andra sidan så blir jag förkyld ibland trots att jag konsekvent rör mig så lite som möjligt,
Visst blir det vinst i kväll. 3-5 är mitt nästan helt säkra tips.
Kul att se vilka som kliver fram av backarna nu när de backar som snittat 24 resp 21 minuter per match är borta. 45 min att dela på för de övriga, det måste vara inspirerande.
Visst blir det vinst i kväll. 3-5 är mitt nästan helt säkra tips.
Kul att se vilka som kliver fram av backarna nu när de backar som snittat 24 resp 21 minuter per match är borta. 45 min att dela på för de övriga, det måste vara inspirerande.
Sv: Luleå - Brynäs
tjugo8: Osäkert med Sundqvist oxå,en stukad fot spökar för Sunken.Helt klart är att Sjödin nu gör comeback först på Tisdag.
Skadelistan ikväll:
Johanness Salmonsson (Axel,rygg)
Ove Molin (Sträckning)
Tommy Sjödin(Knä)
Janne Hauhttonen (Förkyld)
Jörgen Sundqvist??(Stukad fot)
Skadelistan ikväll:
Johanness Salmonsson (Axel,rygg)
Ove Molin (Sträckning)
Tommy Sjödin(Knä)
Janne Hauhttonen (Förkyld)
Jörgen Sundqvist??(Stukad fot)
Sv: Luleå - Brynäs
arnio:
Det blir bara fånigt med dina ständigt optimistiska tips, det blir väl som pojken och avrgen, till sist får du rätt (men inte ikväll)!
: )
Det blir bara fånigt med dina ständigt optimistiska tips, det blir väl som pojken och avrgen, till sist får du rätt (men inte ikväll)!
: )
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Helt rätt att stå över denna match. Han är nog bra sugen att spela.
Ang förkylningar mm så härjar den ganska friskt bland sveriges befolkning just nu. Så det beror nog inte bara på att dom är/var nedtränade.
Har man ungar så smittas det från dagis o s v
Ang förkylningar mm så härjar den ganska friskt bland sveriges befolkning just nu. Så det beror nog inte bara på att dom är/var nedtränade.
Har man ungar så smittas det från dagis o s v
Sv: Luleå - Brynäs
DJ, Sundqvist och Sjödda borta?
Hur ska backsidan se ut då?
Hulkkonen - Angell
Lavins - Morin
Nolander - junior (Ellebo)?
Hur ska backsidan se ut då?
Hulkkonen - Angell
Lavins - Morin
Nolander - junior (Ellebo)?
Sv: Luleå - Brynäs
GävleLasse:
nedträningen spelar säkert roll...
otur spelar också roll
hämta på dagis kanske också spelar roll...
Pettersson får ladda upp med Enchinagard...
nedträningen spelar säkert roll...
otur spelar också roll
hämta på dagis kanske också spelar roll...
Pettersson får ladda upp med Enchinagard...
Sv: Luleå - Brynäs
65selander:
VHC körde med 2½ kedja senaste matchen pga förkylningar.
Tyvärr verkar inte förkylningsvågen nåt Luleå än.. Hela Lulelaget är friska..
VHC körde med 2½ kedja senaste matchen pga förkylningar.
Tyvärr verkar inte förkylningsvågen nåt Luleå än.. Hela Lulelaget är friska..
Sv: Luleå - Brynäs
vhcfan: När vi kommer upp dit så kommer förkylningsviruset sprida sig som en löpeld.
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Kvällens domare
HD Ulf Rönnmark, Stockholm
LM Klas Nilsson, Umeå
LM Peter Sabelström, Solna
HD Ulf Rönnmark, Stockholm
LM Klas Nilsson, Umeå
LM Peter Sabelström, Solna
Sv: Luleå - Brynäs
GävleLasse: mm, vore intressant att se om han fixar ES tempot osv.. :)
Antar att dom inte kör runt på 5 backar iaf?
Antar att dom inte kör runt på 5 backar iaf?
Sv: Luleå - Brynäs
mattiaskarlgren: Vem vet. Förra säsongen spelade ju Almtorp back när det fattades backar. Skulle inte förvåna om det blir något liknande den här gången.
Sv: Luleå - Brynäs
Peja: haha ;) det vore nått det.. Hermansson som ensam lirare längst bak i 1-3-1 idag.. :)
Sv: Luleå - Brynäs
mattiaskarlgren: Här är semesterlirarna ikväll. ;-)
| 33. KARLSSON, Sebastian | 11. ALMTORP, Jonas | 41. BICEK, Jiri | |||||||||
| 4th Line | 32. CARLSSON, Jonathan | 9. ERIKSSON, Sebastian | |||||||||
| 17. HERMANSSON, Daniel | 24. HANSEN, Mads | 27. SPETS, Lars-erik | |||||||||
| 3rd Line | 2. GÖTZ, Marcus | 5. HULKKONEN, Antti | |||||||||
| 23. DANIELSSON, Björn | 36. LIND, Mikael | 31. WIDING, Daniel | |||||||||
| 2nd Line | 22. SUNDQVIST, Jörgen | 8. ANGELL, Nicholas | |||||||||
| 12. DACKELL, Andreas | 19. BÄCKSTRÖM, Nicklas | 14. MÅNSSON, Mathias | |||||||||
| 1st Line | 29. LAVINS, Rodrigo | 10. NOLANDER, Peter | |||||||||
| Goalkeepers | 25. LINDBÄCK, Anders | ||||||||||
| 1. KRISTAN, Robert | |||||||||||
Sv: Luleå - Brynäs
Bif_Puttrik: njao.. ska jag vara ärlig så hoppas jag på lika typ :D haha har ju biljetter till andra hemmamatchen.. hoppas innerligt med jobb och sånt att tänka på att den blir på lördagen, men visst gärna 4:a i tabellen, inte mig emot :)
Sv: Luleå - Brynäs
Bif_Puttrik: Hoppas inte för mycket,Luleå lär gå på adrenalin ikväll o göra allt för att knipa en ES plats.
Det kommer bli riktigt tufft därute.Dem har visserligen inte slagit oss däruppe än.
Målsättningen ikväll måste vara att göra en bra match o försöka ta poäng,men framförallt inte dra på sej skador.
Det kommer bli riktigt tufft därute.Dem har visserligen inte slagit oss däruppe än.
Målsättningen ikväll måste vara att göra en bra match o försöka ta poäng,men framförallt inte dra på sej skador.
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Vinst blir det inte eftersom vi har svårt nog däruppe annars. Får hoppas att det blir ett bra spel och man ser tendenser utav spel.
Blir svårt att veta vilken match man skall se ikväll eftersom det är så mycket andra "måste matcher" Blir väl ett frenetiskt zappande.
Hade varit läge för C+ att dra igång [url=www.canalplus.se/misc/elitserien/malextra.asp]detta[/url] redan ikväll.
OT: Schwarzwaldskinkan och Serranoskinkan samt en Italiensk stark sak ligger på kylning iaf tillsammans med ett par mörka saker från Tjeckien.
Lär väl inte bli så mycket gnäll över 55 omgångar nu heller eftersom det har varit "kniven på strupen" en längre tid
Blir svårt att veta vilken match man skall se ikväll eftersom det är så mycket andra "måste matcher" Blir väl ett frenetiskt zappande.
Hade varit läge för C+ att dra igång [url=www.canalplus.se/misc/elitserien/malextra.asp]detta[/url] redan ikväll.
OT: Schwarzwaldskinkan och Serranoskinkan samt en Italiensk stark sak ligger på kylning iaf tillsammans med ett par mörka saker från Tjeckien.
Lär väl inte bli så mycket gnäll över 55 omgångar nu heller eftersom det har varit "kniven på strupen" en längre tid
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: har du biljetter till någon av slutspelsmatcherna så man får ge dig en kram? :D
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Det gör dem ju oxå:
CANAL+ Sport 2
Fredag 2 mars
Kl. 18.55-22.00 Elitserien: Målextra. Direktklipp mellan dagens matcher.
CANAL+ Sport 2
Fredag 2 mars
Kl. 18.55-22.00 Elitserien: Målextra. Direktklipp mellan dagens matcher.
Sv: Luleå - Brynäs
mattiaskarlgren: Har bokat resa till hemmamatchen och förhoppningsvis så kommer man iväg på borta också om det inte blir alldels för lång ifrån.
Kram... hm... Du kan få en pilsner istället ;-)
Kram... hm... Du kan få en pilsner istället ;-)
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Sånt som händer,ta en pilsner till så ser du saker o ting mycket klarare:)
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Jodå den ligger och svalpar i mitt glas från Tjeckien.
Fruktansvärd spännande omgång och jag tackar gud att vi inte är inblandade i detta. Tänk att suttit uppe i Coop och sett matchen...
Fruktansvärd spännande omgång och jag tackar gud att vi inte är inblandade i detta. Tänk att suttit uppe i Coop och sett matchen...
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Citat från Puckens senaste krönika:
"Brynäs har försatt sig i en riktigt knivig situation som kastar en mörk skugga över hockeyn i Gävle. Just nu känns det deprimerande."
Ja, är det inte för hemskt. Vi har varit klara för slutspel sedan länge.
Sicket mörker.
Kom tillbaka alla interna strider och tränarbyten med KS som följd.
Allt är förlåtet....
"Brynäs har försatt sig i en riktigt knivig situation som kastar en mörk skugga över hockeyn i Gävle. Just nu känns det deprimerande."
Ja, är det inte för hemskt. Vi har varit klara för slutspel sedan länge.
Sicket mörker.
Kom tillbaka alla interna strider och tränarbyten med KS som följd.
Allt är förlåtet....
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Jo dem har visserligen bra med press på sej,då Chrunak satte upp målsättning att laget skulle nå minst semifinal i år,missar man då slutspel så måste det ju betraktas som ett fiasko.
Men jag tror dem mest nervösa supportrarna sitter i Mora o Skellefteå.
Men jag tror dem mest nervösa supportrarna sitter i Mora o Skellefteå.
Sv: Luleå - Brynäs
JanT: Många matcher att håll reda på ikväll framför teven.
Bläddrar febrilt i användarhandboken till min nyinköpta 37-tums plattTV för att hitta ngt om en funktion som tillåter att man har flerar matcher uppkopplade samtidigt på skärmen.
Plats finns ju iaf... :-)
Bläddrar febrilt i användarhandboken till min nyinköpta 37-tums plattTV för att hitta ngt om en funktion som tillåter att man har flerar matcher uppkopplade samtidigt på skärmen.
Plats finns ju iaf... :-)
Sv: Luleå - Brynäs
Huge: Den funktionen finns nog i så fall i din digitalbox (fast den kanske sitter inbyggd i TV:n i och för sig...).
« Föregående · 844184 · Nästa »
"Laget är ännu inte helt klart, men klart är vilka som inte spelar. Daniel Johansson - förkylningsvågen i laget har nu nått fram till Daniel så han spelar inte imorgon"
Vore grymt skönt m en seger ikväll...!!!
PPV 19.00