Luleå - Brynäs
« Föregående · 844759 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Äh vi är i slutspel. Brynäs kämpar iaf. Blir bättre på tisdag , fast å andra sidan så är det mera nerver då.
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Brynäs kommer åka ur 4 raka i kvarten, iaf om de inte skärper sig, de verkar jui inte ens vilja vinna ;/
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Självklart vet jag det, men man kan inte förlita sig på Molin, DJ, Sjödin bara.. Man måste kunna vinna utan de iaf.. Visst, de gör väldigt mycket, men inte 14 raka?
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Tycker det ändå ser bra ut, bortsett från siffrorna som känns lite missvisande om man ser till spelet. Dom har utnyttjat ett par individuella misstag från vår sida: Bäckis försöker vara konstruktiv på offensiva blå och dom kontrar in 1-0.
Sen blir Lavins överspelad på blå och dom kommer i 2 mot 1.
Därefter försöker Dackell göra en tunnel i eget sarghörn och så blir en luling frispelad i slottet.
Det märks att både Danne och Sjödda saknas därbak. Götz har problem, men nåt annat var väl inte att vänta.
Vi har trots allt vaskat fram rätt många och bra målchanser men vi saknar en målskytt.
Med Sjödda, Danne, Hutten och Molin tillbaka så blir det här riktigt intressant på tisdag.
Sen blir Lavins överspelad på blå och dom kommer i 2 mot 1.
Därefter försöker Dackell göra en tunnel i eget sarghörn och så blir en luling frispelad i slottet.
Det märks att både Danne och Sjödda saknas därbak. Götz har problem, men nåt annat var väl inte att vänta.
Vi har trots allt vaskat fram rätt många och bra målchanser men vi saknar en målskytt.
Med Sjödda, Danne, Hutten och Molin tillbaka så blir det här riktigt intressant på tisdag.
Sv: Luleå - Brynäs
Bif_Puttrik: Klart att det inte blir enkelt men Sjödda spelar en jädrans stor roll när det gäller PP. Roligt att se iaf att dom försöker
Sv: Luleå - Brynäs
Huge: Att inhandla till nästa säsong? en målskytt? eller få igång Bicek, och hutten :) Hutten har ju verkligen visat att han kan hittils :)
Sv: Luleå - Brynäs
Bif_Puttrik: Hutten kan ha gjort mycket nytta ikväll eftersom Luleås backar är lite tröga när dom faller i press. Men det är bättre att han gör som Sjödda och satsar på tisdagsmatchen istället.
Sv: Luleå - Brynäs
wap.hockeysnack.com
Huge: Finns intentioner i spelet som lovar gott inför kvarten. Några individuella misstag och maximal utdelning för Luleå, men än finns tid att vända.
Huge: Finns intentioner i spelet som lovar gott inför kvarten. Några individuella misstag och maximal utdelning för Luleå, men än finns tid att vända.
Sv: Luleå - Brynäs
Huge: "Tycker det ändå ser bra ut, bortsett från siffrorna"
Nu är ju detta ingen konståkning,det räcker inte med att hur bra det ser ut.Det är vad som står på restavlan som räknas.Ser inte hur detta lag ska kunna lyfta sej tills på Tisdag.Impotenta framför Leinonen o givmilda i mittzon o lama i egen zon.
Nu är ju detta ingen konståkning,det räcker inte med att hur bra det ser ut.Det är vad som står på restavlan som räknas.Ser inte hur detta lag ska kunna lyfta sej tills på Tisdag.Impotenta framför Leinonen o givmilda i mittzon o lama i egen zon.
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Klockrent. Det här är patetiskt, man skäms! Ingen målvakt av värde, inga backar, inga forwards. VIDRIGT!!
Sv: Luleå - Brynäs
wap.hockeysnack.com
Selander:Struntar i de andra lagen,jag älskar Brynäs,o vill se att dem funkar som i Januari igen.Härligt puck out av #33.strax 4-0
Selander:Struntar i de andra lagen,jag älskar Brynäs,o vill se att dem funkar som i Januari igen.Härligt puck out av #33.strax 4-0
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: håller med dig!.. Jag både skäms och mår dåligt när mitt älskade Brynäs spelar på detta viset.
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: P-out var alldeles för uppenbar.
Så du menar att jag inte älskar Brynäs då?
Så du menar att jag inte älskar Brynäs då?
Sv: Luleå - Brynäs
28niion: Jag visste att Brynäs var värdelösa, men fan vet om dom inte lagt sig.Nu GER dom lappjävlarna målen också!
Sv: Luleå - Brynäs
wap.hockeysnack.com
Selander:Det skrev jag ej.Jag skiter i de andra resultaten.Snygg bjudning av Hulken vid 4-0.
Selander:Det skrev jag ej.Jag skiter i de andra resultaten.Snygg bjudning av Hulken vid 4-0.
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Hulken kan dom sätta på en flotte,skicka honom över torne träsk när dom ändå är däruppe.
Sv: Luleå - Brynäs
Huge: "Tycker det ändå ser bra ut, bortsett från siffrorna som känns lite missvisande"
Ehhhhhh!!!!!
"Bäckis försöker vara konstruktiv på offensiva blå och dom kontrar in 1-0.
Sen blir Lavins överspelad på blå och dom kommer i 2 mot 1.
Därefter försöker Dackell göra en tunnel i eget sarghörn och så blir en luling frispelad i slottet."
Ehhhhh??? Ser bra ut?????????????????????????????????????????????
Ehhhhhh!!!!!
"Bäckis försöker vara konstruktiv på offensiva blå och dom kontrar in 1-0.
Sen blir Lavins överspelad på blå och dom kommer i 2 mot 1.
Därefter försöker Dackell göra en tunnel i eget sarghörn och så blir en luling frispelad i slottet."
Ehhhhh??? Ser bra ut?????????????????????????????????????????????
Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Undrar om man skall avsluta DVD inspelningen, vad tror du? :-))
hmpff nu gjorde Frölunda mål också
hmpff nu gjorde Frölunda mål också
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Alla lag kämpar och krigar.Utom Brynäs!! Vilka jävla nollor!! Här har man en jättechans på 4:e platsen men ställer bara in skridskorna.
« Föregående · 844759 · Nästa »