Luleå - Brynäs
« Föregående · 844898 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Luleå och Mora är i slutspel. Djurgården och Frölunda är just nu nia och tia.
Sv: Luleå - Brynäs
sylf: Vi hade haft en jävligt bra chans att sluta trea om vi tagit poäng i någon av dom senaste matcherna.
Sv: Luleå - Brynäs
Falken: Ja, det är tragiskt! Nu sumpar man en ev avgörande hemmamatch och riskerar dessutom megasvårt motstånd i kvarten. fast å andra sidan är det skit samma, det blir 4 raka ändå!!
Sv: Luleå - Brynäs
sylf: tänk då om skulle gått in i en kvalserie med det här spelet huvva, då hade jag blivit långtidssjukskriven på direkten
Sv: Luleå - Brynäs
sylf: Det jävliga är att vissa saker är så uppenbara. 4-0 målet är ju rena lägggrejen
Sv: Luleå - Brynäs
Detta är ju inte ovanligt... Hur länge skall HV gnälla på att domarna är ute efter Lance?
| 33.34 | 5 min | HV 71 | 27. WARD, Lance | CHARG |
| 33.34 | 20 min | HV 71 | 27. WARD, Lance | GA-MI |
Sv: Luleå - Brynäs
rafalski: "Finns intentioner i spelet som lovar gott inför kvarten. Några individuella misstag och maximal utdelning för Luleå, men än finns tid att vända."
Nja, att vända matchen ser nog kört ut, men hade vi fått en reducering vid 0-3 så hade det nog inte varit helt omöjligt. Men rätt så typiskt för ett lag som jobbar hårt och gått tungt ett tag, så har man både lite oflyt själv samtidigt som motståndaren ser ut att få exakt allt med sig.
Som du säger: siffrorna spelar ju inte alls matchbilden och det ser riktigt bra ut. Trots en förmodad förlust så kännd det ändå som ett bra genrep, bortsett från siffrorna, som sagt. Vi har ju i stort sett fört spelet hela tiden.
Et dåligt genrep osv....
Nja, att vända matchen ser nog kört ut, men hade vi fått en reducering vid 0-3 så hade det nog inte varit helt omöjligt. Men rätt så typiskt för ett lag som jobbar hårt och gått tungt ett tag, så har man både lite oflyt själv samtidigt som motståndaren ser ut att få exakt allt med sig.
Som du säger: siffrorna spelar ju inte alls matchbilden och det ser riktigt bra ut. Trots en förmodad förlust så kännd det ändå som ett bra genrep, bortsett från siffrorna, som sagt. Vi har ju i stort sett fört spelet hela tiden.
Et dåligt genrep osv....
Sv: Luleå - Brynäs
Hur tycker ni att det går för Götz? Taskigt läge att få debutera med den miserable Hulkkonen.
Sv: Luleå - Brynäs
wap.hockeysnack.com
Tycker dem ligger i ute på banan,men dem indivduella misstagen o impotensen framför Luläkassen gör att vi ligger under med fyra puckar.Götz har väl varit inne på minst två baljor.
Tycker dem ligger i ute på banan,men dem indivduella misstagen o impotensen framför Luläkassen gör att vi ligger under med fyra puckar.Götz har väl varit inne på minst två baljor.
Sv: Luleå - Brynäs
Frågan är om inte Jonathan Carlsson är Brynäs målfarligaste spelare sett till antal mål per spelad tid? Höhö..
Sv: Luleå - Brynäs
65selander: Ops, blev lite väl glad kanske, men skönt att vi kan visa att vi kan göra mål! JAA MÅL IGEN JAAA!!
Sv: Luleå - Brynäs
Bif_Puttrik: Boorken ville ju vinna sista perioden, tänk om dom hade varit med från början.
Mora är kvar i ES. Grattis.
Mora är kvar i ES. Grattis.
Sv: Luleå - Brynäs
sylf: Alla lag kämpar och krigar.Utom Brynäs!! Vilka jävla nollor!! Här har man en jättechans på 4:e platsen men ställer bara in skridskorna.
Jag vet inte vad du tittatpå för match men den här matchen tycker jag brynäs har kämpat hela matchen! Andra perioden är det ju bara brynäs för hela slanten (spelmässigt)! Men fortsätt gnälla du eller håll på FBK eller nått sånt!!!
Jag vet inte vad du tittatpå för match men den här matchen tycker jag brynäs har kämpat hela matchen! Andra perioden är det ju bara brynäs för hela slanten (spelmässigt)! Men fortsätt gnälla du eller håll på FBK eller nått sånt!!!
Sv: Luleå - Brynäs
Konstigt föresten att alla hyper negativa blir knäpptysta så fort brynäs gör mål! Lever dom för att BIF ska förlora eller?
Sv: Luleå - Brynäs
Det jag menar är att det inte är en straff egentligen men det blev ändå en straff. Vi missar...
Sv: Luleå - Brynäs
Och Rönnmark missar en solklar tvåa för avsiktligt fördröjande av spelet på en luling...
Sv: Luleå - Brynäs
58.20 2 - 2 EQ DIF 9. OTTOSSON, Kristofer
(23. BREMBERG, Fredrik
15. MARUSAK, Jiri)
(23. BREMBERG, Fredrik
15. MARUSAK, Jiri)
Sv: Luleå - Brynäs
Och sen följer Rönnmark upp med att ta Nolander för interference, när en luling agerar döende svanen...
Sv: Luleå - Brynäs
Alla dysterkvister kommer nog snart tillbakaom vi inte kyckas få in et mål till!!
Sv: Luleå - Brynäs
28niion: F-n om dom hade varit med hela matchen målmässigt, fast när vann vi en period senast med ett decimerat lag.
« Föregående · 844898 · Nästa »