Luleå-Brynäs
« Föregående · 424594 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå-Brynäs
Tordan: Där höll vi på att åka på den obligatoriska too many players-utvisningen...
Sv: Luleå-Brynäs
sylf: Enligt Aftonbladet: Josef Boumedienne, nyförvärvet från Washington Capitals, skulle ha debuterat i kväll, men kan inte på grund av feber.
Han hann väl bara skriva på för klubben så blev han sjuk.
Han hann väl bara skriva på för klubben så blev han sjuk.
Sv: Luleå-Brynäs
Lilljanne: Undrar om inte det är en anka,han skulle ju inte spela förrän på lör.Och skulle inte landa färrän i morgon.
Sv: Luleå-Brynäs
70Igor: AB igen (precis som om dom brukar ha rätt): Skador/Sjukdom
Jesper Björck (nacke), Mikael Wahlberg (feber), Josef Boumedienne (feber).
Jesper Björck (nacke), Mikael Wahlberg (feber), Josef Boumedienne (feber).
Sv: Luleå-Brynäs
Lilljanne: Låter som om Molin är pigg idag. Har inte hört ett ord om Dackellkedjan eller finnfemman.
Sv: Luleå-Brynäs
Jompe: Samma här,har knappt hört nåt om nån.Dom säger alla lappars namn,men säger hela tiden brynässpelaren??!!
BP igen nu.
BP igen nu.
Sv: Luleå-Brynäs
sylf: Hmm, spelar vi defensivt igen. Varför inte följa upp samma spel som mot MoDo?
Sv: Luleå-Brynäs
sylf: Undrar om det inte är utvisningarna som ger det intrycket. Tyckte att det tidigare lät som om man ville ha spelet upp i banan. Vill minnas att TJ ville ha en strategi som var delvis som den mot MoDo, delvis som den mot Timrå. Hur en sådan strategi ser ut fattar inte jag. Jag tycker att detta är en match då man ska gå till anfall och hålla ihop laget ordentligt.
Sv: Luleå-Brynäs
I väntan på att Brynäs ska måla kan man läsa tidningen. Malin Fransson i DN:
Har även en förkärlek för Brynäs tröjor men det beror mest på positiva barndomsminnen. När jag var ung (och det var länge sedan) fanns det bara två lag att välja mellan, Brynäs och Leksand. För mig blev det Brynäs. I dag har kärleken svalnat men tröjan väcker fortfarande positiva känslor.
Har även en förkärlek för Brynäs tröjor men det beror mest på positiva barndomsminnen. När jag var ung (och det var länge sedan) fanns det bara två lag att välja mellan, Brynäs och Leksand. För mig blev det Brynäs. I dag har kärleken svalnat men tröjan väcker fortfarande positiva känslor.
Sv: Luleå-Brynäs
Falken: Såg nu vad du menade, sorry. 0-0 efter första i alla fall, kan väl börja anfalla nu, eller vad säger TJ?
Sv: Luleå-Brynäs
Danne66: Jag har en behaglig känsla av att Brynäs vinner med 4-1. Hade Bom-Bom varit med hade vi vunnit med 6-2.
Sv: Luleå-Brynäs
Nej, nu lär vi gå framåt i den andra perioden! Vill se något mål eller två, minst från Brynäs sida.
Sv: Luleå-Brynäs
51 Roger: Men jävla piss ********** ************* ************* ***** *** ****** 1-0 till Luleå, Och vem gör det... Wallin
Sv: Luleå-Brynäs
Falken: Ja TJ får släppa loss spelarna lite. Ska det vara igelkottsförsvar från första nedsläpp i varje bortamtach kan man ju lika gärna lämna WO direkt. Det är på forwardssidan vi förstärkt mest och bäst så låt dom lira i anfallszon tack!
Sv: Luleå-Brynäs
aphac, sylf m fl:
Känns skönt att vi inte är formtoppade i augusti-september som vanligt i alla fall. Jag ber på mina bara knän att Tomas Jonsson har kört stenhårt med gubbarna och att vi liksom Djurgården brukar göra kommer igång efter ca 10 matcher.
Känns skönt att vi inte är formtoppade i augusti-september som vanligt i alla fall. Jag ber på mina bara knän att Tomas Jonsson har kört stenhårt med gubbarna och att vi liksom Djurgården brukar göra kommer igång efter ca 10 matcher.
Sv: Luleå-Brynäs
lindberg: Dom har inte haft ett anfall värt namnet än,inte ens nära en het målchans.Skrämmande!!!
Där kom 2:an.
Där kom 2:an.
Sv: Luleå-Brynäs
Falken: Ähh du har ju lovat seger, blir det inte vinst så blir du skyldig Brynäs 3 poäng :)
Sv: Luleå-Brynäs
HÄrligt Björck fixar en utvisning...starkt gjort utan hals...tänk om dom andra visat samma ryggrad.
Sv: Luleå-Brynäs
Har vi en mörläggning eller? Björck snurrade tydligen på isen jus.Tycker kommentarorena kan ta mer information innan matcherna!
« Föregående · 424594 · Nästa »