Luleå-Brynäs
« Föregående · 424654 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå-Brynäs
Danne66: Jag har en behaglig känsla av att Brynäs vinner med 4-1. Hade Bom-Bom varit med hade vi vunnit med 6-2.
Sv: Luleå-Brynäs
Nej, nu lär vi gå framåt i den andra perioden! Vill se något mål eller två, minst från Brynäs sida.
Sv: Luleå-Brynäs
51 Roger: Men jävla piss ********** ************* ************* ***** *** ****** 1-0 till Luleå, Och vem gör det... Wallin
Sv: Luleå-Brynäs
Falken: Ja TJ får släppa loss spelarna lite. Ska det vara igelkottsförsvar från första nedsläpp i varje bortamtach kan man ju lika gärna lämna WO direkt. Det är på forwardssidan vi förstärkt mest och bäst så låt dom lira i anfallszon tack!
Sv: Luleå-Brynäs
aphac, sylf m fl:
Känns skönt att vi inte är formtoppade i augusti-september som vanligt i alla fall. Jag ber på mina bara knän att Tomas Jonsson har kört stenhårt med gubbarna och att vi liksom Djurgården brukar göra kommer igång efter ca 10 matcher.
Känns skönt att vi inte är formtoppade i augusti-september som vanligt i alla fall. Jag ber på mina bara knän att Tomas Jonsson har kört stenhårt med gubbarna och att vi liksom Djurgården brukar göra kommer igång efter ca 10 matcher.
Sv: Luleå-Brynäs
lindberg: Dom har inte haft ett anfall värt namnet än,inte ens nära en het målchans.Skrämmande!!!
Där kom 2:an.
Där kom 2:an.
Sv: Luleå-Brynäs
Falken: Ähh du har ju lovat seger, blir det inte vinst så blir du skyldig Brynäs 3 poäng :)
Sv: Luleå-Brynäs
HÄrligt Björck fixar en utvisning...starkt gjort utan hals...tänk om dom andra visat samma ryggrad.
Sv: Luleå-Brynäs
Har vi en mörläggning eller? Björck snurrade tydligen på isen jus.Tycker kommentarorena kan ta mer information innan matcherna!
Sv: Luleå-Brynäs
Än en gång så gör Brynäs motståndarmålvakten till en levande vägg....funderar för övrigt på att byta namn...suck
Sv: Luleå-Brynäs
Hmm, har Brynäsarna varit ute och festat igår? Micke Lind kom nyss en mot en mot Sjödda, enligt Hockey Live.
« Föregående · 424654 · Nästa »