Luleå-Brynäs
« Föregående · 424765 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå-Brynäs
aphac: Om vi ska kunna ha en suck i den här matchen måste vi få ett mål innan slutet på den andra perioden.
Sv: Luleå-Brynäs
aphac: Konstigt...NOT!!!!!! Jag tippade 5-2 till LHF,men jag ser ut att få fel.Kan inte begripa hur Brynäs ska kunna göra mål.
Sv: Luleå-Brynäs
sylf:Hur kan BIF ligga under? Vi vann ju mästarcupen????????Bäst när det gäller va?
Sv: Luleå-Brynäs
aphac: Det här blir en lysande reklam till våra supporters och sponsorer i hockeykväll. Själva fan är det.
Sv: Luleå-Brynäs
Falken: Är det TJ:s debutantnerver som beordrat icing-spel de senaste två matcherna. Varför inte fortsätta på den inslagna vägen från premiärmatchen då man spelade mkt bra, möta motståndarna högt upp i banan och vända spelet snabbt. De enda som kan vinna på defensivspel i tre perioder är tjeckerna, men då har de varit på besök i anfallszonen FÖRST och gjort några mål och sen försvarat sig inte tvärt om.. Kom igen Brynäs full fart framåt!!!!
Sv: Luleå-Brynäs
Men nu är det ju kaos! Luleå har en bra chans att göra mål i BP. Vad håller Brynäs på med?
Sv: Luleå-Brynäs
Lite siffror:
Brynäs - MoDo 3-3 (2-0,1-2,0-1)
Timrå - Brynäs 4-3 (0-0,0-1,4-2)
Luleå Brynäs 3-0 (0-0,3-0,?-?) Just nu!
Kan det vara fysiken som är vår svaghet? Vi får ju vara glada att vi har hållt nollan i alla dom tre första perioderna, men vad fan gör det när vi släpper in mål i dom två resterande? Suck, är så besviken på Brynäs just nu. Varför?! Varför?! Inte hålla det fina spelet mot MoDo? Där var vi ju även nära att vinna ett tag!
Något som är oroande är hur vi har släppt in 10 mål på åtta perioder, inte bra alls. Målskillnaden är just nu 6-10, alltså -4 på tre matcher.
Brynäs - MoDo 3-3 (2-0,1-2,0-1)
Timrå - Brynäs 4-3 (0-0,0-1,4-2)
Luleå Brynäs 3-0 (0-0,3-0,?-?) Just nu!
Kan det vara fysiken som är vår svaghet? Vi får ju vara glada att vi har hållt nollan i alla dom tre första perioderna, men vad fan gör det när vi släpper in mål i dom två resterande? Suck, är så besviken på Brynäs just nu. Varför?! Varför?! Inte hålla det fina spelet mot MoDo? Där var vi ju även nära att vinna ett tag!
Något som är oroande är hur vi har släppt in 10 mål på åtta perioder, inte bra alls. Målskillnaden är just nu 6-10, alltså -4 på tre matcher.
Sv: Luleå-Brynäs
Nu saknar man Huge... och en lektion i Gävles geografi och historia.
Det var bättre förr :-)
Det var bättre förr :-)
Sv: Luleå-Brynäs
Falken: Starka offensiva forwards och dåligt försvar, ÄNDÅ kör man med igelkottaktik på bortaplan:Supertorsk och skitdålig inställning!
Sv: Luleå-Brynäs
aphac: Det är nog det jag har svårast att begripa.Hur inställningen inte är den rätta? Dom om nåra skulle gå på hörntänderna för att vinna.
Sv: Luleå-Brynäs
sylf: Varför inte göra som mot Modo? Möta högt i banan och ha fart,som BIF verkar bete sig nu så väntar man väl på att Luleå ska göra 4 st oggi(own goal)
« Föregående · 424765 · Nästa »