1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779104 inlägg · 7967 ämnen

LULEÅ-BRYNÄS 8/10

588933 · » Till forumet

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
90Steen_: Fy fan!! Det är tur att man har starka nerver....

Luleå verkar ha fått upp ångan ordentligt, kan bli en tuff uppgift!

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL !!! :D

Brynäs - SSK 1 - 1 | Vesa Viitakoski !!

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Bif_FANS: Härligt, var det inte någon som sa att Vesa borde näta lite..=)

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Bif_FANS: ale ale!!! 1-1!!

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
3-1 te Brynäs tror jag!!

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Bif_FANS: Matchen har inte spelas än. A jag vet, du råkade skriva i fel tråd, kunde bara inte låta bli. ;-)

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
fan! 0-1

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Ja kom igen nu, åka med. Ni från gävle kan ju inta klaga på att det är långt till luleå.

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Trycker upp denna tråd för sista gången. Det finns platser kvar för den som vill se Norrland.

Ni får även chansen att diskutera hockey och statistik med GävleLasse, med mig kan ni prata om knyppling och virkning.

HF kan informer om logistiken i framtidens Sverige

[bild]www.hockeysnack.com/guestbook/attach/bc8c7b8514cf0cbfd7cb60d854e37611.jpg[/bild]


Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
65selander: Stämmer bra att sista dag för betalning är skjutet till senare.

Häng på till Luleå nu. Det finns platser kvar.

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
65selander: Tyvärr så kommer det inte in några pengar förrän nästa vecka på onsdag för min del så det är kört. Men det skulle ha varit en kul grej :)

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
GävleLasse: Tror dom har skjutit på betalningen lite om jag inte har fel.

Du hänger väl på?


Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
65selander: Ja ni har drygt två timmar på er att betala ;)

Davai Davai Davai!

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Bumpar upp denna tråd.

Vem vet vi kanske fortfarande måste försvara våran 1:a plats då ;-)

Ta nu chansen att få besöka Luleå för en billig penning.


Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
HF: Eller använd denna: www.brooklyntigers.se/lulea.pdf

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
65selander: Nu finns det mer fullständig info om resan, www.brooklyntigers.se/lulea.pdf. Se till och anmäla er nu!

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
DMartinssonBSKV: Någon mer som anmält sig?

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Vilka ska hänga med?

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Pratde med Tord nu om resan, tåget utgår från Göteborg, men upp till sthlm är det inte abonnerad liggvagn, den kopplas på i sthlm.
Han skulle kolla på hur det är med tider och priser.
Hoppas att vi blir mer folk än vad vi var förra året.

Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
65selander: Kanon.

LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Nu har ni chansen att få åka med på resa upp till Luleå för en billig penning.

Tågresan upp kostar 500kr t/r och det med abonnerad liggvagn.
Priset gäller för Supporterklubbarna Brooklyn Tigers, Brynäs Supporterklubb Väst samt Supporterklubben Brynäs Stockholm.
Är man inte medlem så tillkommer det ynka 70kr (35kr vägen)

Tåget utgår från Stockholm på fredagskvällen den 7:e (Tåg 92)
Avgångstid: Sthlm 2122, Gävle 2313
Ankomst: Luleå 1230

Avgångstid: Luleå 2110
Ankomst: Gävle 0934, Sthlm 1115.


Matchen börjar 1500 och biljettpriset är 100kr.
Ta nu chansen att besöka Luleå och deras Björnide Coop Arena.

Anmälan sker till [email protected] eller så ringer ni Brooklyns resetelefon 076-8368254. Glöm inte meddela om ni är medlem i någon utav dom nämda supporterklubbarna

588933 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)