Luleå HF-Brynäs IF 21/11-13
Riktigt pinsamt att beskåda Brynäs. 3 st Asplöven spelare är med på isen och ser mer SHL mässiga ut en alla Brynäs spelare. Suck!
Tidigare har anfallsspelet sett bra ut men nu skapar vi ju inte ett skit. Det räcker inte med en ny reservmålvakt.
Vart är det raka spelet in i anfallszonen och sen skott på mål!!?? Istället är det in i anfallszonen och broms, lama passningsförsök bakåt som Luleå spelarna bryter enkelt och kontrar med fart.
Att så många kan åka omkring och åka av tiden utan att tränarna reagerar är för dåligt.
brynäs08: Syns att Luleå är i en svacka. Synd att motståndarna har en ännu djupare.
AIK på söndag känns som en hyfsad indikation på vilka som kan göra Örebro sällskap i vår. Svårt att se nåt annat lag konkurrera.
Alla slår av på farten innan vi nått mittlinjen!
Attackera puckförare och lyft upp spelet i banan, spela rakt!
För att inte tala om Sö matchen..
Ridå nu!
Bertilsson imponerar inte ikväll men han är långt ifrån ensam.
Harju får godkänt men resten underkänt.
Djoos är långt från fjolårsformen.....
Luleå leker med oss, skämmigt.
Allt är så jävla svart eller vitt i det här forumet så jag blir fan spyfärdig. Vi har spelat i veckor hårt skadebeslastade och när fyra spelare gör sina första matcher på ett tag så förväntar sig alla att spelet ska kugga i direkt och allt ska se bra ut. Inga misstag får begås, för då ska det gnällas så in i helvete...
Nu har vi förstärkt på målvaktssidan och det lär ta några matcher, med fler återvändande spelare, innan trenden kan vända.
Tack för mig, jag tar en paus från forumet...orkar inte med mer gnällande.
Är det definitivt nu? Att spelet från i våras är tillbaks. Med stora förluster och obefintlig vilja. Dom måste styra upp defensiven. Fixar Jonsson det i år?
Det är inte fråga om lite felklick. Vi gör ju inte jobbet och för det ansvar just nu vår tränare.
Nordan med sina kloka passningar till, ja just det INGEN.
Djoos snart i Almtuna/Valbo.
Sunken våran C som är osynligare än vad en Sniper är i Bif...
Enter som trampar vatten värre än värst.
Janne visar klass i båset, 50% mindre coachning än vanligt.