Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
« Föregående · 1711629 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
PP igen..Vi är bra i offensiv zon, syns vi har självförtroende. Nu måste vi skapa hetare chanser denna gången
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Synd att vi inte kan utnyttja PP igen, hoppas vi inte tappar greppet.Tugga på boys.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: Kvittar väl när man inte spelar enkelt och rakt utan börjar fuska.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Hyfsad första, usel andra. Vi möter botten så lite mer jan man begära.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Inte ett enda läge för Luleå i andra..Väntar på 2-1 till dom. Dåligt byte, ringer det nu?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Det där har Brynäs fått mål bortdömda för, FLERA gånger senaste säsongerna.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Jag tycker väl egentligen det ska vara ett godkänt hockeymål,men vi har haft de flesta såna bedömningar emot oss.
Det tar vi emot.
Det tar vi emot.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Haha komiskt det där ska egentligen vara mål :) men tack domaren och tack Ollas!!
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Bedömningen är ju åtminstone konsekvent jämfört med domslut som Brynäs har fått emot sig så.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Davey85: vad hände jag kan inte se eller höra matchen ? Varför dömde dom bort målet ?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Bedömningen måste bort, spelare i målgården=bortdömt svårare än så bör det inte vara.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Davey85: Du tog orden ur min mun.
Vi har ju fått ett par lika tuffa bedömningar emot oss, så jag klagar inte heller....😀
Vi har ju fått ett par lika tuffa bedömningar emot oss, så jag klagar inte heller....😀
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Det är ju knappt någon bedömning egentligen.
Har du lilltån i målområdet när skottet kommer OCH du på något vis skymmer sikten för målvakten (vilket du gör i 99,9% av fallen när du står framför målet) då ska det dömas bort, om man ska vara jävligt petig.
Har du lilltån i målområdet när skottet kommer OCH du på något vis skymmer sikten för målvakten (vilket du gör i 99,9% av fallen när du står framför målet) då ska det dömas bort, om man ska vara jävligt petig.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
{7800}: med förra årets uttalade bedömningsnivå ska det inte dömas mål,
inför året sa de att det skulle vara mer tillåtande i sådan här situationer så det var lite oväntat att det inte godkändes.
Särskilt när man tänker på att fbk fick mål emot sig som gick in genom nätet😎
Men allt som går emot Gruvbjörnen är av godo
inför året sa de att det skulle vara mer tillåtande i sådan här situationer så det var lite oväntat att det inte godkändes.
Särskilt när man tänker på att fbk fick mål emot sig som gick in genom nätet😎
Men allt som går emot Gruvbjörnen är av godo
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Pinsam tvåa på Brodecki ger Luleå gratis PP och kvittering. Tyvärr....
+ 2
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Hur fan förklarar man att Vrana vinner 78% av tekningarna i offensiv zon, men bara 12% i defensiv?!
+ 1
« Föregående · 1711629 · Nästa »