Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
« Föregående · 1711688 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Haha komiskt det där ska egentligen vara mål :) men tack domaren och tack Ollas!!
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Bedömningen är ju åtminstone konsekvent jämfört med domslut som Brynäs har fått emot sig så.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Davey85: vad hände jag kan inte se eller höra matchen ? Varför dömde dom bort målet ?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Bedömningen måste bort, spelare i målgården=bortdömt svårare än så bör det inte vara.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Davey85: Du tog orden ur min mun.
Vi har ju fått ett par lika tuffa bedömningar emot oss, så jag klagar inte heller....😀
Vi har ju fått ett par lika tuffa bedömningar emot oss, så jag klagar inte heller....😀
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Det är ju knappt någon bedömning egentligen.
Har du lilltån i målområdet när skottet kommer OCH du på något vis skymmer sikten för målvakten (vilket du gör i 99,9% av fallen när du står framför målet) då ska det dömas bort, om man ska vara jävligt petig.
Har du lilltån i målområdet när skottet kommer OCH du på något vis skymmer sikten för målvakten (vilket du gör i 99,9% av fallen när du står framför målet) då ska det dömas bort, om man ska vara jävligt petig.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
{7800}: med förra årets uttalade bedömningsnivå ska det inte dömas mål,
inför året sa de att det skulle vara mer tillåtande i sådan här situationer så det var lite oväntat att det inte godkändes.
Särskilt när man tänker på att fbk fick mål emot sig som gick in genom nätet😎
Men allt som går emot Gruvbjörnen är av godo
inför året sa de att det skulle vara mer tillåtande i sådan här situationer så det var lite oväntat att det inte godkändes.
Särskilt när man tänker på att fbk fick mål emot sig som gick in genom nätet😎
Men allt som går emot Gruvbjörnen är av godo
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Pinsam tvåa på Brodecki ger Luleå gratis PP och kvittering. Tyvärr....
+ 2
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Hur fan förklarar man att Vrana vinner 78% av tekningarna i offensiv zon, men bara 12% i defensiv?!
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Domarna har ju tyvärr dragit ned nivån på matchen,felbedömningar åt båda håll,ojämn bedömningsnivå,sönderblåst.
Synd.
Synd.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Momentum Luleå känns det som.
Det som talar för oss är VR fantastiska moral...
Det som talar för oss är VR fantastiska moral...
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
tjugo8:
Kuben har smuttat på glöggen
Inte Petter
Relger gäller, rätt ska vara rätt
Ändra reglerna isf...
Kuben har smuttat på glöggen
Inte Petter
Relger gäller, rätt ska vara rätt
Ändra reglerna isf...
+ 4
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Till viss del ja, kanske. Men det kan inte enbart vara anledningen till att han är 66% sämre vad gäller tekningarna i def.zon..
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: det kan handla om vem som får sätta ner klubban sist. Det är den offensiva tekaren som har övertaget numera. regeln gjordes om för något år sedan om jag minns rätt.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: skall man inte ner med klubban först i försvarande kanske är det....
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Tycker faktiskt det var korrekt bortdömt. Bra reprisbilder i studion.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: Den försvarande tekaren måste sätta ner klubban först!! vet inte om det är ny regel för i år men det påverkar nog lite av statsen iaf.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Oavsett så är det så dåligt att man knappt ska låta honom teka i egen zon, stor säkerhetsrisk med 12% alltså...
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Dags att göra vår bästa period för dagen. Hoppas domarna låter lagen göra upp.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Jag måste sägs att vi har ett grymt lag i vinter. Inte ens på bortaplan mot Luleå är vi nedtryckta, jämt skägg med liten fördel oss inför tredje.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
{7225}: "Inte ens på bortaplan mot Luleå är vi nedtryckta..."
Luleå ligger elva, så det ska vi inte vara heller.
Domarinsatsen idag har varit horribel, det kan vi väl alla vara rörande överens om. Hoppas killarna steppar upp i sista nu och att Brodecki äntligen hänger en i krysset.
Luleå ligger elva, så det ska vi inte vara heller.
Domarinsatsen idag har varit horribel, det kan vi väl alla vara rörande överens om. Hoppas killarna steppar upp i sista nu och att Brodecki äntligen hänger en i krysset.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Steenm: Jag jämför med de närmaste säsongerna och då har vi alltid varit nedtryckta på bortaplan. Luleås PP underbart måste jag säga... Fan
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: "Systrarna"? Herregud.
Repris på 2–2-målet. Kukutvisning. Otroligt att Luleå ska göra säsongens bästa insats just ikväll.
Repris på 2–2-målet. Kukutvisning. Otroligt att Luleå ska göra säsongens bästa insats just ikväll.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Steenm: Luleå må ligga långt med men de har spelat bra den senaste tiden
« Föregående · 1711688 · Nästa »
Det tar vi emot.