1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779226 inlägg · 7967 ämnen

Luleå HF - Brynäs IF


Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Om vi åker från med 0poäng ikväll, då är det riktigt risigt läge vi har hamnat i, och självförtroendet blir väl minimalt med tanke på att vi hade 3-1 ett tag i matchen. Så hoppas minst på 1 poäng iaf, helst 3!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
"Luleå är lite hetare nu" - Jag citerar.........

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Danne66: Vi börjar med en icing...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Givetvis sker det i kväll, när dom lyckas göra 3 mål.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
prosten: Shit! tänkte inte på att det är vi som "är" Leksand

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
oraklet: Haha okej, ska inte klaga mer..

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Danne66: Honken mänsklig ikväll, 87% i räddningsprocent.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Sandberg: Allstå .. lyssna på TIK's webradio då .. där hörs ismaskinen i bakgrunden .. *ler*

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Gusten: Det räcker väl inte att Malmö har dålig målskillnad, är Leksand uppe igen eller....

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Är det bara jag som har funderingar över den dåliga musiken i webbradion?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Gusten: Tja, det krävs nog vinst i kväll för att psyket inte ska klappa ihop helt. Jag är i alla fall livrädd!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Malmö håller på att fixa en härlig målskillnad i år igen...kanske blir det som räddar oss två år i rad. 5-1 till TIK nu.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rackham: ....och 14-9 i skott, mm guldsmak i munnen.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
HIST och CROSS verkar vara Bombens melodi.
Påminner om Soling och Kupan.
Tres Amigos kan det här med ovårdat spel...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
A_x_e_l: Jo jävlar...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
3 mål efter 2 perioder!

SM-guld nästa.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Det är lungt, vi avgjör i tredje........blir ju mer spännade på så viss....låt helst Luleå göra mål efter typ 20 sek in i sista........så vänder vi till 5-4..........snacka om glädjefnat.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tigern: eller galghumor...take a pick

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tordan: hmm, nu skall radio snubben laga radion hoppas han lagar matchen oxå så att Brynäs vinner..

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tigern: Ironi

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Gusten: Du menar väl sju kedjor?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Gusten: ?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Vi orkar helt enkelt inte....men hade vi haft FEM kedjor DÅ JÄVLAR hade vi orkat stå upp hela matcherna.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Det är Solings fel....hade han inte gjort 3-1 så hade vi säkert vart i ledning ännu.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
aphac: 3 utv,,,hittills...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Skit radio

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf:jäkla döskalle, kan han inte hålla sig på banan även om det är domarjävlarna som har betalt per utvisning

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Börjar bli så jävla trött på det här nu. Brynäs har ledning med 3-1, sedan låter man Luleå kvittera till 3-3. Fy fan, usch. Går ut i skogen snart och lägger mig under en jävla skitig sten!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Oförlåtligt, bänka Bommen nu. Jaha då var det kört då, eller ?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: ingen förlängning av kontraktet tack..!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tordan: Nu är det blöjor på,matchen över.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
FY FAAN
TACK BOMMEN
Tips 6-4....krax krax

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Ähh, 3-3 nu.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: va fn ere frågan om radion bara försvann sen var det mål!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Fasen!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: 3-3

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: BomBom utvisad igen, han kostar mer än han smakar. Nu börjar det blåsa snålt.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Nu blir det en tackling säger han!! Vips så är det en utvisning,Idiot regler.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Josef,Josef

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Vafan! Bommen igen!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Bommen för TREDJE gången!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Slarv av Cassel, nu börjar nog Brynäsdarret. Handsvetten börjar komma.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Så sant,så sant

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tigern: Fan, dom är illa ute nu är jag rädd.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
aphac: Inte när man ligger under heller!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Hopp och förtvivlan...kastas man ju mellan..

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken: Kom igen nu Brynäs!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf:man får förstå BIF, dom vet inte hur man gör när man leder

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
25Sekunder efter att vi gör 3-1 gör Luleå 2-3! FAN!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Fan va vekt att inte hålla i ett tag.

« · 442821 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)