1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08


Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19:

2 mnin Brendl, låg i luften har jag en känsla av?! :P

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19: Håller med om att han är stabil, tycker hela laget spelar bra just nu men det är 40min kvar

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
65selander: Mer istid till Molin! Han är het som en varmkorv. Molin-Lind-Brendl?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Huge: Gnället består i att han i samband med en petning börjar prata om en flytt till ett annat lag DET är gnäll i MIN bok.

Det kanske inte är det i din alternativa värld, men i den riktiga världen ÄR det gnäll.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
65selander:

Hoppas FBK och Frölunda gör sitt mot Mora respektive SSK.
MODO får ju gärna vinna ikväll också mot SAIK ;D

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
GävleLasse:
Hur spelar BIF? Stabilt eller?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
65selander:
Jo det ser stabilt ut,men då måste vi ¨hålla oss på isen,två onödiga tvåor på slutet.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19:
Bra, de får inte slarva bort denna match!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Izah: Blir nog 3 Luleåmål på 1:30 nu i början av andra...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Gusten:

haha, känner vi vårt kära Brynäs rätt så blir det väl så :/

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
wap.hockeysnack.com
Stabil period med extra plus för Sperrle och Molin.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
rafalski:

Minus för Hansen efter ännu en onödig utvisning...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
rafalski: Vi måste börja vinna lite tekningar, speciellt i defensiv zon...Luleå får gratischanser HELA tiden.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Gusten: 0-2 nu. Ser bra ut Heja Modig

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Gusten:
VIKTIGT!!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19:
Skönt att höra!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
GävleLasse: ""Gnället består i att han i samband med en petning börjar prata om en flytt till ett annat lag DET är gnäll i MIN bok."

Sundlöv gjorde en allmän reflexion om att man alltid tittar på kontraktsläget inför varje säsong, med spelare som man anser inte platsar.
Alltså ingen direkt kommentar i anslutning till Sjöddas bänkning.

Det var på denna reflexion som Sjödda kommenterade sin ev framtid i Brynäs.
Hade alltså öht inget med bänkningen att göra.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Alla dessa utvisningar, HÅLL ER PÅ BANAN om ni vill ha 3 poäng med hem.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19: Bra match av BIF hitills, tendensen är dock lite oroväckande. Utvisningarna kommer för tätt nu och det håller inte hur länge som helst!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
MarcusElving:

O Dacke försöker göra självmål,men Sperrle med på noterna

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19: Nu börjas det!!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf:

Gonatt.
1-2

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19: Ja, det var det jag menade!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf: Är det illa nu eller?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Izah: Ja!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Izah: 13-3 i skott hittills i andra perioden!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf: Vi var lika utspelade mott SSK också och vann.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf:
Meeeen, nu för de väl ta å snygga till sig lite......

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Jajjen: Matchen är snuskigt lik Mora borta, då vann vi inte!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf: Ser ängsligt ut, f-n det är bara att trycka på istället för att backa hem.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf: Får vi en pinne med oss kommer jag att skratta mej till sömns.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Jajjen:

Jag skrattar med dej.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Jajjen: Räcker inte, vi MÅSTE ha 3.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf: 
Det vore hur viktigt som helst.
SSK,Mora ligger ju under,bara hoppas att Modo klappar dit SAIK senare.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19: Känner jag MODO så klappar de ihop. Skröder, Susse matchstraff i 1:a.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
MarcusElving: "HÅLL ER PÅ BANAN". Är det fruktdiet beordrad?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19: Lugn, SSK och MIK hinner vända, så även Lulä. mOdO viker ner sig och vi är rökta!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf:

Ut o rasta vovsingen med dej.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bissett19: Ja, det börjar dra ihop sig för det!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Bara att hålla tummarna och hoppas på att Östblom har talat om för primadonnorna vad som gäller...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
sylf: Jaha då släpper Brynäs till igen 2-2. Hutten hänger inte med

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
65selander: Välförtjänt. Luleå är bättre.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Meeeen så typiskt, satt just å sa att fet kommer att ordna sig

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Jajjen: Mönstret börjar bli tjatigt nu. Ledningar en bra bit in på matcherna, sen kommer rasen. Fy f...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Lägger ned nu, vet inte om jag orkar med detta längre. De e väl bara köra på, kan ju inte bevaka ledningen när man leder med 1 mål och som nu är uppe på lika....
Man kan ju bli matt för mindre

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
65selander: Man undrar vad felet är. Här gör de ett disciplinerat och stadigt intryck i nästan halva matchen. Varför ska de aldrig kunna fortsätta så en match ut nångång? Tryter kondisen eller vad är det...?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Usel match. Ett av dom här lagen hänger med Mora till kvalet och allsvenskan.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Jajjen: Ja, det är för bedrövligt att dom inte kan bjuda på champagnehockey med bländande kombinationer när matchen inte gäller nånting...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Jajjen:

Sitter och väntar på att Pavel Brendl ska stänka dit den snart!!!??

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Huge: Jaha

« · 972660 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)