1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779216 inlägg · 7967 ämnen

Malmö Redhawks-Brynäs IF


Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
fan asså... va händer...

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
OJOOJOJOJ. Vad fan äre här!
IN med sperrle!

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Hahaha, vilka var det vi mötte?

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Jester: inte bra

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
herregud.. byta målis?

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Faaan!

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
jimmy_90_bif: Kom igen nu Brynäs! Vad är det här:S?

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
När Lavins väl träffar mål... då sitter den:P

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Jester: Så låter extas och kokande läktare på skånska.

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Haha. vilken pajas som är komentator.
Låter som om Webradion laggar varje gång han öppnar käften!;D

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Ahlbom: inte bra

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Jompe: för att finkarna ska vinna krävs väll ett handicap på iallafall +4? vi får hoppas att det inte rinner iväg nu

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Det verkar vara en ruggig stämning på läktarna... ;)

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Gusten: jopp. Gällivare häng!

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Gusten: kom igen nu då lavins

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Kom igen nu då!!!

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Jompe: Ett snabbt mål i PP nu så får vi häng.

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Nu sitter den.
Månsson sätter den, på pass av Bäckis!

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
MadDog: LOL Defenitivt MG...

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
jimmy_90_bif: pp nu då

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
lillovechkin: kom igen nu brynäs

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Ahlbom: Nu har Finkarna fått sitt handicap. Nu tycker jag att Brynäs ska ta kommandot i den här matchen och visa var skåpet ska stå.

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Men glöm inte att vi har Leif "boorken" Boork i båset.
En periodvila räcker för den snubben!.
Så lär vi vända på skiten!

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
2-0.......

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
74050: "Han står bakom sarghörnet...."

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Gusten: "Han får stå helt orörd (!) och raspa (!) in pucken"

Mack Gänger???

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Det har ju fan inte ens varit 5mo5 ännu .. skit

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Jompe: fy fan va onödiga utvisningar, nu har vi fått en riktig kall dusch, dags att resa sig? :P

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF

Nä nu leker jag medgångssupporter och tittar på fotboll ett tag...


Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
jimmy_90_bif: brynässsssssssssssss

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
JÄKLA SKITSTART.

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
lillovechkin: va fann vad håller ni på med

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Jompe: Nu gäller det att hålla i så att det inte rinner iväg.............kuken...katastrof

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Onödiga utvisningar är ju så j-a klantigt! 2-0..

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Det här började ju jävligt bra... :(

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
FAN!:@
2-0!:@

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Gusten: Misstänker att Bororken kommer att använda ett rätt mustigt språk i periodpausen. Vad sysslade Sunken egentligen med?

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
lillovechkin: jag håller me

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Gud!......

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Fram med kulramen, tyckte jag hörde domaren skrika "ut med packet" för inte kan det vara nån publik i Malmö?

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
2+10? garanterat..

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
lillovechkin: Brynäs har alltid haft svårt att spela bra mot "sämmre"¨-lag. trök lag skulle ja säga

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
brynasaren: 5 mot 3 igen.

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
En till.
Yippie!

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
lillovechkin: Vem har sagt att det skulle bli lätt?

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
96 Artisten: Sunken måste ha fått ett frispel när han välter buren i avvaktande utvisning.

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Det kanske inte blir så lätt endå

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
var det rätt att Sunken fick 2 min?

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
wap.hockeysnack.com

Katastrofutvisningar. Solklar hemmadomare!!!
Nu börjar raset!!

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Bissett19: Hurra! Bra start.

« · 773489 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)