1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778939 inlägg · 7967 ämnen

match på webben


Sv: match på webben
Allt från igår är ju som bortblåst. 2-0...

Sv: match på webben
Där kom 2-0, varför köpte jag hem den här skuten för? Jävla skitlag!

Sv: match på webben
Zappaholic: Ser ut som förra säsongen, mkt skador och tidigt insläppta mål.

Sv: match på webben
Aj aj aj Starkbaum... Syns i alla fall att vi har väldigt många borta.

Sv: match på webben
rafalski: Stäng av tv:n så slipper du se "skitlaget".

Sv: match på webben
Zappaholic: Nä, är van att se skitlaget vika ner sig,

Sv: match på webben
TobiasR:

Jo känns ju otroligt att någon på Flashback verkar så seriöst insatt att han kan chansa sig till att en si så där 4-5 har har tackat nej. Nästan kusligt. Man kan ju nästan får för sig att personen jobbar med att värva spelare till klubben. :)

Sv: match på webben
Riktigt bra pp av Brynäs. Pudas ser så mycket bättre ut än DJoos.

Redigerad kommentar


Sv: match på webben
70 Rodrigues: Ändrar inte på faktum: du vet inte ett skit om skadeläget i andra lag.
Men uttala sig tvärsäkert om saker du inte vet är ju som bekant ditt signum.

Sv: match på webben
rafalski: Hahaha, supportrar som du har jag svårt för. Om du är seriös alltså.

Sv: match på webben
Såja, 2-1 Brodecki.

Sv: match på webben
honken21: Sådärja. Brodecki pytsar in reduceringen. Ser lite bättre ut nu.

Sv: match på webben
Reducering! 2-1 Brodecki.

Sv: match på webben
Brynäsgubbe: ingen fara på taket

Leksand är riktigt bleka och veka, detta vänder ni strax till komfortabel seger

Sv: match på webben
honken21: Kan inte bry mig mindre om vad du tycker eller tänker.

Sv: match på webben
Suck. 3-1.

Sv: match på webben
rafalski: Kollar du än?

Sv: match på webben
Brynäsgubbe: vad rörigt det blir med porseland och almtunabacken, tur att vi inte ska ha honom i säsongen

Sv: match på webben
rafalski: Nä det är uppenbart vad du lägger alldeles för mycket av ditt bry på.

Sv: match på webben
rafalski: Skitlag? Ta och kamma dig!

Sv: match på webben
Fan vad virrigt. 4 insläppta på en period. In med Felix i andra.

Sv: match på webben
Zappaholic: Japp, älskar att bli förnedrad. Delar den lasten med kvällens lag. Skrämmande dåligt men du är antagligen helnöjd.

Sv: match på webben

rafalski: Nä, är inte helnöjd men tar in i ekvationen vilka vi har borta ikväll. Den kompetensen verkar du sakna totalt. Bättre du stänger av, går ut i solen, så slipper du sitta här och böla dig harmynt.


Sv: match på webben
Herregud vad rörigt det är bland backarna, längtar efter den nya backen. Sedan att Bertilsson, Kilström, Sunken och Nörstebö kommer tillbaka

Sv: match på webben
Chris11: Du kan nog vänja dig att minst 2-3 st är skadade för jämnan.

Sv: match på webben
Zappaholic: Samma spelare som igår körde riktigt bra, så tycker inte det är en ursäkt. Det här bortaspöket gör sig påmind...

Sv: match på webben

Fullt logisk öppning med tanke på förutsättningarna, att de kommer ut med den energin. Sen att de gör 4 mål på en period ger flashbacks på förra säsongen. Slump att det är Starkbaum som står? Tror tyvärr inte det. Han har problem med att klistra puckar.

Sen visar det sig tydligt att det är våra defensiva backar som är borta. Nu har vi våra offensiva+juniorer. Blir lite rörigt och tunt.

Men jag är inte orolig.


Sv: match på webben
Zappaholic: Självklart saknas det som vanligt en hel del pjäser idag och med all säkerhet kommer det fortsätta så hela den hör säsongen också.

Det är aldrig ok att torska mot Leksand, aldrig!

Sv: match på webben
honken21: Ingen fara, vi har bästa maskoten!

Sv: match på webben
honken21: Jag är alltid orolig. Född orolig :-)

Sv: match på webben
Tommy: Allt måste vara Almtunabackens fel. Han var inte med igår och nu när han är med ser det för jävligt ut.

Sv: match på webben
Zappaholic: Ja, ett skitbeslut att låna in just honom :-)

Sv: match på webben
Zappaholic: Kolla runt lite själv istället för att köpa det du tycker passar dina galoscher, fast det kanske blir jobbigt😯

Sv: match på webben
70 Rodrigues: Du har alltså ingen koll. Det är som vanligt mycket snack och lite verkstad. Tack, då vet vi det vi redan visste.

Sv: match på webben
Tommy:

Det låter inte kul. :)

Sv: match på webben
Vad är det med Scott och Jacobssons röv?

Sv: match på webben
Zappaholic: Brynäs till skillnad från dig verkar inte gilla att bli förnedrade. Westerholmarna visar karaktär.

Sv: match på webben
Herregud Jacobson, det är en träningsmatch, tagga ner!
Det kanske är bäst att ställa in matchen så att ingen skadas..

Sv: match på webben
Johan Norrström: Nej, det går åt mycket kemikalier för att ens
orka leva :-)

Sv: match på webben
Brodecki är helt fantastisk på små ytor. 

Sv: match på webben
rafalski: Vad snackar du för blaj om förnedring? Somna om istället...

Sv: match på webben
Pudas rörelse påminner om Gunderson.

Sv: match på webben
Väldigt tamt framför mål. Frustrerande att se.

Tur att det inte är några poäng på spel.

Sv: match på webben
Zappaholic: Kanske är du som ska vakna?

Sv: match på webben
rafalski: Klarvaken. Sluta grina och gå vidare.

Sv: match på webben
Har vi redan åkt ur SHL? Känns så på stämmningen här inne ..

Sv: match på webben
pjåtor: Nä, men det är sjukt frustrerande att se på Brynäs ikväll. Slarv, missade lägen, pucktapp, dåligt PP. Vi hade nog behövt en reducering till för att ha någon chans i sista.

Sv: match på webben
Zappaholic: Grinar sällan men hatar att förlora. Visst är det försäsong och mycket frånvaro men känns surt ändå. Sen ska väl jag med ålderns rätt förstå träningsmatchernas betydelse.

Sv: match på webben
Brynäsgubbe: vad står det i matchen?

Sv: match på webben
Yoda: 4-1 till Leksand. Alla mål i första perioden. Paus inför 3e just nu.

« · 1693708 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)