Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
« Föregående · 1795918 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Lindström: Kämpar å kämpar med att inte skratta å skiten . Men det går inte . Orkar fan inte mer skit från Brynäs IF . Men va fan vi har ju 3 bra målvakter . I dag har vi han som står på knä å täcker halva målet . . För första ggn på många år blir det nog till att byta kanal .
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Vart fan är viljan i Brynäs?! Inte en jävel som offrar sig, som täcker skott, som jobbar lite hårdare. Ut och visa lite hjärta för klubbmärket för i helvete!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{1570}: Lucas höll på att skita ner sig när han såg Hedman komma farande. Sorry men hockey är ett spel för karlar, BIF är uppbyggt av klent folk som spelar bra när de inte blir tacklade. Luleå spelar ruggigt illa men är ändå mycket målfarligare. Skelefteå i förra matchen spelar ju iallafall hockey. Grisarna i Luleå åker bara omkrnig och försöker skrämmas, och med Brynäs lyckas det ju. Sådär, nu fick jag grina av mig.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Finns det något lag vi har möjlighet att slå för tillfället? KHK och Rögle verkar också ha enorma svackor för tillfället. När möter vi dem nästa gång?
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Försöker hitta några positiva saker och lite ljusglimtar i Brynäs spel... Hittar ingenting ! Hej då...
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jag orkar inte mer, man släpper in mål etfer några sekunder, och man klarar inte att döda de sista 10 sekunderna fast pucken är i motståndarzon. Mygg-musklerna i BIF blir överkörda och krossade. Kan man kliva av SHL och bara invänta nästa säsong? Nu ska jag med nöje säga upp CMore. Nog är Nog!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
1-1. Vi är bättre hela perioden...men när man är en större fara för sig själv i sitt eget PP och Bill Money skjuter igenom vår målvakt gång på gång.. Då är det svårt.
Pallar inte med denna säsongen. Rensa ut alla jävla glidare och förrädare tills nästa säsong.
Pallar inte med denna säsongen. Rensa ut alla jävla glidare och förrädare tills nästa säsong.
+ 2
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
För dåligt...
Ridå, hej då.
Skönt att vi har slipsarna på kontrakt ett år till.
Ridå, hej då.
Skönt att vi har slipsarna på kontrakt ett år till.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Zappaholic: Är det ngn som har koll på hur långt vi rimligtvis kan falla i tabellen. Just nu känns varje poäng som bonus...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Sicket sönderfall... Och topp-6 har vi nog lämnat för säsongen nu...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
KulaShaker: Mm viktigt att vi behåller spelare som Ölund, Boqvist och Carlsson.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Så här ska det inte vara, juniorkedjan är den enda kedjan som gasar och leder laget
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäs är mycket bättre spelmässigt denna period än första, även fast det står 2-0 till Luleå målmässigt i perioden
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
KulaShaker:
Ja som jag sa, om vi får PP så får någon bara åka tlil första bästa motståndare och slå han rakt i fejset så det blir fyra mot fyra.
Ja som jag sa, om vi får PP så får någon bara åka tlil första bästa motståndare och slå han rakt i fejset så det blir fyra mot fyra.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Bratwursten : Kul att du orkar se ljusglimtarna i eländet. Kan man välja bort PP? Tappar allt i den spelformen!
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Luleå på väg att bryta sin tunga trend. Självklart är det Brynäs som trendbrottet är på gång mot...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Två halvöppna mål nu som vi bommat... Nära är vi ju men det hjälper ju inte.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Tycker Ölund har haft en fin utvecklingskurva denna säsong, ska bli spännande att följa honom framöver.
+ 12
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Byt till Antikrundan på 1an det är skitspännande 😂
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
"En domarskandal" gapar publiken efter det också... Jösses...
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
honken21: Japp, det svider rakt in i själen. I början av januari förlorade vi mest för att vi var för ineffektiva. Nu för tiden ser vi bara genomdåliga ut.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
honken21: Ja det var smärtsamt förra året vid den här tiden också. Men det känns etter värre i år nu faktiskt...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Ja även en läktaramatör som jag ser att tempot i PP är på U14-nivå. Gör vafan som helst men gör det SNABBARE!! Det är sopenkelt att försvara sig mot ett lag som långsamt passar runt runt...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inkazar: kommer hem och slår på tv:n och Luleå gör 2-1 i BP!
Fyfan
Fyfan
« Föregående · 1795918 · Nästa »