1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779099 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!



Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Jag fick så jag teg där. Suveräna pojkar ju! Håll i detta nu Brynäs!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Booom! Brynäs Young Guns slår till igen!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Sanslöst!!!! Fyfan vad kul!!!!!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Herregud! FAN VAD BRA DE ÄR.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Huge Nej, dansk stod så sent som mot Växjö 31/1 och hade 85% i räddningsprocent

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Öhlund är het

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: JAAAAAAAAAAA JUNISARNA!!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ellis: Jaaaaaaaaaaasklöf

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inkazar: Samtidigt om det blir så många blir oron att vi väger för lätt fysiskt.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Helt okej period av Brynäs. Sitter och förundras över våra juniorer. Vi har idag
7st på isen.

Broman 9
Ölund 36
Boqvist 38
Kinnvall 19
Asklöf 12
Carlsson 23
Sandström 1

Framtidstro!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Huge: Första gången på många år som jag håller på SAIK... :)

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Som flera skrivit, härligt med ungtupparna som tar för sig så här.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: ja i en perfekt värld så sitter mannberg på läktaren när paille och Johnson kan spela

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inget alibispel nu bara för att hålla ledningen, då kan vi tappa det här utan åk skridskor två perioder till.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Bra period. Vi vänder till ledning, SAIK leder mot Malmö.
Rögle vinner med Dansk i kassen efter 12(?) raka förluster med Limpan i målet.
Slump? Tja, säg det....😃

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
...och mitt Cmore har - hör och häpna - fungerat felfritt första 20. Men tar i trä för säkerhets skull.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
SWEATT: Hoppas att Felix blir inspirerad och steppar upp

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Tycker vi tog över mer och mer ju längre perioden gick.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Mannberg borde känna flåset i nacken.....

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Stabil försvarinsats med ett undantag och hyfsat tryck på Luleås backar. Lindblom vinner varenda närkamp

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm:
Bra period totalt sett. Junisarnas fart är härlig att se, Bokvist grym.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Och det var ju mer av ett individuellt misstag. Men Ölund tog ju tillbaka den snabbt!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7853}: Ätit smöret och pengarna. Snarare.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: nya bäckis? Fasen vad skicklig han är den grabben. Given i tredje/Andrakedjan kommande säsong

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Tycker Brynäs gör det rätt bra frånsett första målet.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Boqvist - vilken assistkung!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Älskar våra produkter❤❤❤

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Ölund 1-1 efter sin miss!

J-KEDJAN!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Alltså våra juniorer. Wow.

De spelar så enkelt. In på mål bara.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäs IF - Luleå HF 2-1

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7853}: JAAAAAAAA JUNISARNA!!!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: Pathrik kanske kan vakna, mindre troligt att Ponthus gör det. Ser ut som att han har sålt smöret och tappat pengarna...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: Ja minst sagt sömnapné?

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Tvillingar, vakna...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Tänkte skriva något om Mannberg efter flera mindre bra initiativ men tänkte att någon skulle hinna före. Så rätt jag hade =)

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Vi lirar ju redan med masssa juniorer... J20-lag snart.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Herregud vad dålig mannberg är. Varför får han spela? Borde ju kunna lyfta upp en till junior på hans plats

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäs IF - Luleå HF 1-1

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Skulle PRECIS skriva att jag är besviken på Carlssons (och Gundersons) offensiva insatser i år. Den där satt SKÖNT!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Äntligen Lucas gött !!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Fan vad snyggt. Tack! Bra presspel.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: JAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Missar målet från en meters håll. Sylvasst.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Han är i bästa fall stabil

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäs IF - Luleå HF 0-1

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Felix 50%-ig. Går väl inte att beskylla honom för den, men han räddar inte matcher direkt.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
bifhjärta: Finns det någon som är bättre

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Felix i målet?!?!?!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Det behövs som sagt en målvakt som gör avgörande räddningar

« · 1796565 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)