Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
« Föregående · 1796565 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Jag fick så jag teg där. Suveräna pojkar ju! Håll i detta nu Brynäs!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Huge Nej, dansk stod så sent som mot Växjö 31/1 och hade 85% i räddningsprocent
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inkazar: Samtidigt om det blir så många blir oron att vi väger för lätt fysiskt.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Helt okej period av Brynäs. Sitter och förundras över våra juniorer. Vi har idag
7st på isen.
Broman 9
Ölund 36
Boqvist 38
Kinnvall 19
Asklöf 12
Carlsson 23
Sandström 1
Framtidstro!
7st på isen.
Broman 9
Ölund 36
Boqvist 38
Kinnvall 19
Asklöf 12
Carlsson 23
Sandström 1
Framtidstro!
+ 19
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Huge: Första gången på många år som jag håller på SAIK... :)
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Som flera skrivit, härligt med ungtupparna som tar för sig så här.
+ 5
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: ja i en perfekt värld så sitter mannberg på läktaren när paille och Johnson kan spela
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inget alibispel nu bara för att hålla ledningen, då kan vi tappa det här utan åk skridskor två perioder till.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Bra period. Vi vänder till ledning, SAIK leder mot Malmö.
Rögle vinner med Dansk i kassen efter 12(?) raka förluster med Limpan i målet.
Slump? Tja, säg det....😃
Rögle vinner med Dansk i kassen efter 12(?) raka förluster med Limpan i målet.
Slump? Tja, säg det....😃
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
...och mitt Cmore har - hör och häpna - fungerat felfritt första 20. Men tar i trä för säkerhets skull.
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Stabil försvarinsats med ett undantag och hyfsat tryck på Luleås backar. Lindblom vinner varenda närkamp
+ 4
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm:
Bra period totalt sett. Junisarnas fart är härlig att se, Bokvist grym.
Bra period totalt sett. Junisarnas fart är härlig att se, Bokvist grym.
+ 8
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Och det var ju mer av ett individuellt misstag. Men Ölund tog ju tillbaka den snabbt!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: nya bäckis? Fasen vad skicklig han är den grabben. Given i tredje/Andrakedjan kommande säsong
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Alltså våra juniorer. Wow.
De spelar så enkelt. In på mål bara.
De spelar så enkelt. In på mål bara.
+ 7
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: Pathrik kanske kan vakna, mindre troligt att Ponthus gör det. Ser ut som att han har sålt smöret och tappat pengarna...
+ 6
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Tänkte skriva något om Mannberg efter flera mindre bra initiativ men tänkte att någon skulle hinna före. Så rätt jag hade =)
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Vi lirar ju redan med masssa juniorer... J20-lag snart.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Herregud vad dålig mannberg är. Varför får han spela? Borde ju kunna lyfta upp en till junior på hans plats
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Skulle PRECIS skriva att jag är besviken på Carlssons (och Gundersons) offensiva insatser i år. Den där satt SKÖNT!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Felix 50%-ig. Går väl inte att beskylla honom för den, men han räddar inte matcher direkt.
+ 4
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Det behövs som sagt en målvakt som gör avgörande räddningar
« Föregående · 1796565 · Nästa »
Hihi...