Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
« Föregående · 1796652 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Vi vinner ju matchen för att vi inte har fått några PP:n! 😂😂
+ 6
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Visst vill jag se fler mål framåt, men det är minst lika viktigt att Felix får hålla den där ettan intakt. Vore värdefullt både för honom och för laget.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
SWEATT: Jo, så kan man ju också se det, jag syftar dock på minspelet. Har sett så jävla tom ut ett bra tag nu.
Alltså, vilka grabbar i fjärdelinan. Herregud! Bara att stämma in i hyllningskören =)
Alltså, vilka grabbar i fjärdelinan. Herregud! Bara att stämma in i hyllningskören =)
+ 2
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Mycket mycket kul att se junisarna lira. Dom påminner mycket om när Silfverberg - Järnkrok - Rödin kom in för nån säsong sen. Dom köttar varje byte!! Kingar!! Idag har även Pudas varit het.. sen en som jag tycker förtjänar otroligt med beröm är Lukas Kilström. Vilken pondus han spelar med och han har verkligen växt under säsongen. Ser fram emot en förlängning av hans kontrakt.
Pommes fritz-ponta och sparris-mannberg kommer inte få mycket istid framöver, var så säkra!
Vattnas lite i mun när alla är tillbaks:
Gunderson - Bertilsson
Fälth - Kilström
Carlsson - Pudas
Sundqvist - Zanetti
Clark - Jensen Lindblom
Johnson - Blomqvist - Paille
Asklöf - Ölund - Boqvist
Pa.Westerholm - Granström - Alcén
Dock ska det sägas att Luleå har varit bedrövliga idag. Om dom steppar upp så tror jag det bliren helt annan matchbild nu i tredje. Så sluta inte kriga, ta efter juniorerna. Jag tycker även det är väldigt kul att se Kinnvall spela. Han spelar lugn pch moget, verkar ha ett enormt självförtroende.
Kom igen nu!!! Ge oss en 3 poängare :)
Pommes fritz-ponta och sparris-mannberg kommer inte få mycket istid framöver, var så säkra!
Vattnas lite i mun när alla är tillbaks:
Gunderson - Bertilsson
Fälth - Kilström
Carlsson - Pudas
Sundqvist - Zanetti
Clark - Jensen Lindblom
Johnson - Blomqvist - Paille
Asklöf - Ölund - Boqvist
Pa.Westerholm - Granström - Alcén
Dock ska det sägas att Luleå har varit bedrövliga idag. Om dom steppar upp så tror jag det bliren helt annan matchbild nu i tredje. Så sluta inte kriga, ta efter juniorerna. Jag tycker även det är väldigt kul att se Kinnvall spela. Han spelar lugn pch moget, verkar ha ett enormt självförtroende.
Kom igen nu!!! Ge oss en 3 poängare :)
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7225}: Börjar bli lite tjötigt med "Arto hatar Brynäs"-tugget.
+ 2
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7225}: Kan någon berätta vart detta med arto mot brynäs kommer ifrån, i årets matcher har han varit väldigt imponerad och positiv över brynäs
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7225}: Skaplig Jinx fan ta dig om vi tappar detta nu ;-)
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
bifhjärta: "ÄLSKAR att höra Arto våndas när vi leder"
Jag tycker det låter som att han njuter av spelet och de bra spelarna i matchen, ingen tendens till att han skulle våndas..
Jag tycker det låter som att han njuter av spelet och de bra spelarna i matchen, ingen tendens till att han skulle våndas..
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978:
Underbart spel av Brynäs
Luleå spelar inte modern hockey
Hedman är hela tiden ute efter att skada, jävla idiot!!!
Jag räknar in tre poäng, skål 👍
Underbart spel av Brynäs
Luleå spelar inte modern hockey
Hedman är hela tiden ute efter att skada, jävla idiot!!!
Jag räknar in tre poäng, skål 👍
+ 4
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
SWEATT: de ersätter tvillingarna rakt av till kommande säsong
+ 4
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Underbar period. Och kul att se att vi fortsätter trycka på trots tremålsledning, vi får hoppas att det håller i sig även i tredje. Vi får inte ge Luleå ytor och puckinnehav.
+ 5
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Nu börjar Hedman spåra ur! Ta bort han ur spel det är värt 5 min!!!
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Zappaholic: Ja, vinner vi ikväll så är ju svackan ett minne blott.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Hoppas vi är på väg upp nu ur svackan!!!!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Tillväxten ser stabil ut. Riktigt kul att se junisarna.
+ 7
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Nä dom va det bästa som kunde hända Brynäs nu!
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Ponthus och mannberg kan få putsa deras skor när de käkar lagmiddag.
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Så jävla sant. Nu tycker jag vi kör på dom yngre och hungrigare!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
bifhjärta: De killarna ska inte behöva plocka ihop puckarna efter träningen. Det kan Ponthus eller Mannberg få göra!
+ 10
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: så jävla stolt över dessa killar 👊👍dom verkar ha så kul
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ellis: 67kg, eller vad de är, asklöf flyttar på dom flesta. Allt är inte kilon
+ 9
« Föregående · 1796652 · Nästa »