1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!


Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm:
Bra period totalt sett. Junisarnas fart är härlig att se, Bokvist grym.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Stabil försvarinsats med ett undantag och hyfsat tryck på Luleås backar. Lindblom vinner varenda närkamp

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Mannberg borde känna flåset i nacken.....

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Tycker vi tog över mer och mer ju längre perioden gick.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
SWEATT: Hoppas att Felix blir inspirerad och steppar upp

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
...och mitt Cmore har - hör och häpna - fungerat felfritt första 20. Men tar i trä för säkerhets skull.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Bra period. Vi vänder till ledning, SAIK leder mot Malmö.
Rögle vinner med Dansk i kassen efter 12(?) raka förluster med Limpan i målet.
Slump? Tja, säg det....😃

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inget alibispel nu bara för att hålla ledningen, då kan vi tappa det här utan åk skridskor två perioder till.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: ja i en perfekt värld så sitter mannberg på läktaren när paille och Johnson kan spela

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Som flera skrivit, härligt med ungtupparna som tar för sig så här.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Huge: Första gången på många år som jag håller på SAIK... :)

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Helt okej period av Brynäs. Sitter och förundras över våra juniorer. Vi har idag
7st på isen.

Broman 9
Ölund 36
Boqvist 38
Kinnvall 19
Asklöf 12
Carlsson 23
Sandström 1

Framtidstro!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inkazar: Samtidigt om det blir så många blir oron att vi väger för lätt fysiskt.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ellis: Jaaaaaaaaaaasklöf

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: JAAAAAAAAAAA JUNISARNA!!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Öhlund är het

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Huge Nej, dansk stod så sent som mot Växjö 31/1 och hade 85% i räddningsprocent

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Herregud! FAN VAD BRA DE ÄR.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Sanslöst!!!! Fyfan vad kul!!!!!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Booom! Brynäs Young Guns slår till igen!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Jag fick så jag teg där. Suveräna pojkar ju! Håll i detta nu Brynäs!


Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ellis: 67kg, eller vad de är, asklöf flyttar på dom flesta. Allt är inte kilon

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: så jävla stolt över dessa killar 👊👍dom verkar ha så kul

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäs IF - Luleå HF 3-1

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Vi presterar vår bästa hockey under 2017 just nu!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jag säger det igen; JAG ÄLSKAR VÅRA JUNIORER❤❤❤

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
bifhjärta: De killarna ska inte behöva plocka ihop puckarna efter träningen. Det kan Ponthus eller Mannberg få göra!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Så jävla sant. Nu tycker jag vi kör på dom yngre och hungrigare!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Ponthus och mannberg kan få putsa deras skor när de käkar lagmiddag.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ÄLSKAR att höra Arto våndas när vi leder..


Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Ingen formsvacka på dom killarna 👍

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Carlsson visar KARAKTÄR!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Nä dom va det bästa som kunde hända Brynäs nu!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Tillväxten ser stabil ut. Riktigt kul att se junisarna.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Granis!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
JAAAAAAAAAAAAAA GRANIS DUNKAR DIREKT❤❤❤❤

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Under-fucking-baaaaaaart!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Haha. Jag ligger typ en minut efter.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Hoppas vi är på väg upp nu ur svackan!!!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Det är du och Arto som är lite efter 😜

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Zappaholic: Ja, vinner vi ikväll så är ju svackan ett minne blott.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäs IF - Luleå HF 4-1

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Nu börjar Hedman spåra ur! Ta bort han ur spel det är värt 5 min!!!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Tredjekedja med Ölund, Asklöf och Boqvist nästa år!


Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Ingen utvisning?

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Helt briljant period. Forsätt så bara.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Underbar period. Och kul att se att vi fortsätter trycka på trots tremålsledning, vi får hoppas att det håller i sig även i tredje. Vi får inte ge Luleå ytor och puckinnehav.

« · 1796534 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)