Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
« Föregående · 1796534 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Stabil försvarinsats med ett undantag och hyfsat tryck på Luleås backar. Lindblom vinner varenda närkamp
+ 4
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
...och mitt Cmore har - hör och häpna - fungerat felfritt första 20. Men tar i trä för säkerhets skull.
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Bra period. Vi vänder till ledning, SAIK leder mot Malmö.
Rögle vinner med Dansk i kassen efter 12(?) raka förluster med Limpan i målet.
Slump? Tja, säg det....😃
Rögle vinner med Dansk i kassen efter 12(?) raka förluster med Limpan i målet.
Slump? Tja, säg det....😃
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inget alibispel nu bara för att hålla ledningen, då kan vi tappa det här utan åk skridskor två perioder till.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: ja i en perfekt värld så sitter mannberg på läktaren när paille och Johnson kan spela
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Som flera skrivit, härligt med ungtupparna som tar för sig så här.
+ 5
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Huge: Första gången på många år som jag håller på SAIK... :)
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Helt okej period av Brynäs. Sitter och förundras över våra juniorer. Vi har idag
7st på isen.
Broman 9
Ölund 36
Boqvist 38
Kinnvall 19
Asklöf 12
Carlsson 23
Sandström 1
Framtidstro!
7st på isen.
Broman 9
Ölund 36
Boqvist 38
Kinnvall 19
Asklöf 12
Carlsson 23
Sandström 1
Framtidstro!
+ 19
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inkazar: Samtidigt om det blir så många blir oron att vi väger för lätt fysiskt.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Huge Nej, dansk stod så sent som mot Växjö 31/1 och hade 85% i räddningsprocent
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Jag fick så jag teg där. Suveräna pojkar ju! Håll i detta nu Brynäs!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ellis: 67kg, eller vad de är, asklöf flyttar på dom flesta. Allt är inte kilon
+ 9
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Steenm: så jävla stolt över dessa killar 👊👍dom verkar ha så kul
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
bifhjärta: De killarna ska inte behöva plocka ihop puckarna efter träningen. Det kan Ponthus eller Mannberg få göra!
+ 10
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Så jävla sant. Nu tycker jag vi kör på dom yngre och hungrigare!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{8212}: Ponthus och mannberg kan få putsa deras skor när de käkar lagmiddag.
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Nä dom va det bästa som kunde hända Brynäs nu!
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Tillväxten ser stabil ut. Riktigt kul att se junisarna.
+ 7
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Hoppas vi är på väg upp nu ur svackan!!!!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Zappaholic: Ja, vinner vi ikväll så är ju svackan ett minne blott.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Nu börjar Hedman spåra ur! Ta bort han ur spel det är värt 5 min!!!
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Underbar period. Och kul att se att vi fortsätter trycka på trots tremålsledning, vi får hoppas att det håller i sig även i tredje. Vi får inte ge Luleå ytor och puckinnehav.
+ 5
« Föregående · 1796534 · Nästa »
Bra period totalt sett. Junisarnas fart är härlig att se, Bokvist grym.