Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
« Föregående · 2759385 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
2 st utvisningar som dom låter bli ..... inte rättvist alls nu
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Undra hur mycket Domarn fått av Timrå inför matchen? Väldigt blek insats av zebrorna
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Visa din offensiva skicklighet Indrasis och stäng matchen!
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Semic: Nja, de har lagt ribban slutspelshögt. Hade vi varit ett mer fysiskt lag så hade vi nog tyckt det varit helt ok.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Semic: 😂 Finns det någon bok som är så enögd som Brynäs? Herregud. Någon måtta får det väl vara.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Woody Jokinen: Stick till din egna icke enögda bok då :)
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Woody Jokinen: tror alla böcker är lika enögda. Om man ska vara helt ärliga 😌
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Farsang: Det kom från rätt käft. Du har ju härjat inne hos oss hela kvällen.
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Silfver: Klagar inte på fysiskt spel
Men dom agerar ryggsäck, dom trippar i parti och minut det är inte fysiskt i min bok och inte slutspelshockey heller för den delen..
Men dom agerar ryggsäck, dom trippar i parti och minut det är inte fysiskt i min bok och inte slutspelshockey heller för den delen..
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Jag har en enkel regel som jag följer. Jag skriver inte i andra lags forum. Följ den du med.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Är det Eddie Meduza som är tränare i Timrå? Jag trodde att han var död.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Horace76c: Sånna lägen för 3-1, hua! Blir spännande rakt igenom ikväll. Kul match! Timrå är riktigt bra och vi är bättre i princip hela matchen. Säger lite om Brynäs anno 2024. Så jävla roligt att se på hockey igen! Vinn nu då!
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Woody Jokinen: tror alla böcker är enögda, kursetta Luleå, de är överlägsna o den grenen.
Det sistnämnda är faktabaserat
Det sistnämnda är faktabaserat
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Catodenäldresspöke13: Jag tycker det är ok att han skriver, men han kanske inte behöver älta samma sak i inlägg efter inlägg
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Woody Jokinen: härjat? Vet inte vad du tycker jag härjat om.
Skrev att Timrås 0-1 mål är korrekt bedömt.
Skrev också att jag inte tror att Timrå kommer orka spela Jokinens hockey över 52 omgångar med tanke på eran skadesituation, men att jag hoppas att dem kan fortsätta bra för att jag gillar när våra lag går bra.
Sen skrev jag också att ”ni är rätt roliga som tycker Brynäs 1-1 mål är ett flytmål när erat 0-1 mål är en puck som styrs in via en skridsko”
Kallar du det att härja så vetti tusan vad du tänker med 😂
Skrev att Timrås 0-1 mål är korrekt bedömt.
Skrev också att jag inte tror att Timrå kommer orka spela Jokinens hockey över 52 omgångar med tanke på eran skadesituation, men att jag hoppas att dem kan fortsätta bra för att jag gillar när våra lag går bra.
Sen skrev jag också att ”ni är rätt roliga som tycker Brynäs 1-1 mål är ett flytmål när erat 0-1 mål är en puck som styrs in via en skridsko”
Kallar du det att härja så vetti tusan vad du tänker med 😂
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic: Såååja! Så jäkla bra!❤️🖤💛
Onödigt jämt mot ett blekt Timrå.
Onödigt jämt mot ett blekt Timrå.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
SuneMangs: Grattis till segern och en väl genomförd match!
+ 12
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Hyfsad start på säsongen, dock svider förlusten mot Leksand 🙃
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
på det stora hela en riktigt bra match av brynäs.. jag är imponerad och lyfter min hatt och tackar för underhållningen=)
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Sanslöst, vi är serieledare efter en fjärdedel av säsongen!
Fantastiskt! Skål alla Brynäsare!
Fantastiskt! Skål alla Brynäsare!
+ 11
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
BIF Kungen: Grattis pojkar och flickor! En fint genomförd match. Vi möts igen!
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic: kan man bete sig är det noll problem att skriva i andra lags forum. Har skrivit i Modos och Timrås flera gånger och har aldrig blivit dåligt bemött där själv. Tycker det är trevligt att diskutera med andra lags fans då de ofta ser saker jag själv kanske inte ser.
Noll anledning att häckla och håna motståndare när vi vinner också. Än mindre anledning att håna lag som ligger längre ned enligt mig. Jag väljer att lägga energin på att hylla Brynäs istället.
Så himla skön vinst. Och jag vill också passa på att tacka Timrå för god match. De har något bra på gång men tufft att lägga massa speltid på vissa kedjor som de gör nu.
Noll anledning att häckla och håna motståndare när vi vinner också. Än mindre anledning att håna lag som ligger längre ned enligt mig. Jag väljer att lägga energin på att hylla Brynäs istället.
Så himla skön vinst. Och jag vill också passa på att tacka Timrå för god match. De har något bra på gång men tufft att lägga massa speltid på vissa kedjor som de gör nu.
+ 20
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Grattis till 3 lätta poäng för er del.
Tyvärr så kommer vi inte förberedda och åker på halvfart hela matchen och tänker att det ska lösa sig, precis som mot Malmö förra matchen.
Tyvärr så kommer vi inte förberedda och åker på halvfart hela matchen och tänker att det ska lösa sig, precis som mot Malmö förra matchen.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
IronKrook: helvete va bra! En firande öl på detta gubbar
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Helt makalöst.
Vågade inte se ikväll. Kändes upplagt för torsk.
Finner inga ord!
Vågade inte se ikväll. Kändes upplagt för torsk.
Finner inga ord!
+ 5
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
BIF Kungen: Grattis!! Jag är sjukt imponerad av erat lag. Ni kmr att gå långt i år.
+ 20
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Rip Kirby: har aldrig sett Timrå så här bra (noll ironi)
+ 8
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
roger_sundsvall: Så dåliga var ni inte, tycker det var en otroligt bra match med två bra lag. Ni har nog en fin säsong att se fram emot ni också.
+ 8
« Föregående · 2759385 · Nästa »
🤡🤡🤡, kvällens domartrio.