Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Tror det blir jobbigt i kväll med många borta och Färjestag borde vara taggade. Hjärnan säger förlust men hjärtat tror på vinst.
Tänkte höra med om någon vet när insläppet börjar innan matchen på lördag? Tänkte ta någon öl innan.
Så Wännström går med Calle och Jakob,samt att Elias tar plats i fjärde.
Bissett_19:
Det var ju synd, alltid kul med nån bonusmatch när man ändå är på plats. Fast vi får väl nöja oss med lite fredagsträning om abstinensen blir för stor ;-)
foppa78:
Hoppas du får rätt... har sett Brynäs 2 gånger i Karlstad, vinst med 2 - 1 bägge gångerna. Visst hade det smakat med 3 poäng i morgon men värmlänningarna kommer nog sälja sig dyrt.... de har obehagligt nära ner till kvalseriestrecket.
Bissett_19:
Det drar ihop sig till en liten hockeyresa, först FKB - BIF i morgon och därefter tåg upp till Gävle o lördagsmatch mot SAIK. Inte säkert att det blir så välspelat med tanke på vad som ligger i potten, men spänning o dramatik kan man nog räkna med.
Skulle va kul om vi fick se Dacke göra comeback ...... vad skall man våga hoppas på för resultat? svårt..... 3-4 poäng får väl ses som klart godkänt.
www.brynas.se