Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Helvete, 3 gubbar bakom mål o ingen framför egen kasse. Fan vad dåligt.
Brynäs spel i egen zon är för dåligt. Motståndarna får alldeles för ofta kanonlägen framför mål. Måste fixas till slutspelet.
Zappaholic: Nej han är förkyld!
Spelare i målgården? Vilket skämt. Wallin och Lindström som är domare ikväll?
Vilken jävla skandal. Ett slagslotyi ansiktet på det aset är vad jag önskar. FY FAN!!!
Vilket snyggt, klockrent mål! Är det kärringarna i Karlstad som dömer? Å den där lobotomerade jäveln som sitter å skriker bakom kameran.
Att döma bort målet var skandal. Utvisningen OK.
70 Rodrigues:
Man får hoppas att killarna klarar hålla fokus på spelet och inte surna till på hemmadomarna.
Funkar sändningn för alla?
Mitt comhem verkar har gått bort....
Domarna är skraja för idioterna på läktarna. Bara att lyssna på värmlandsidioten som gapar på läktaren. Vilken dåre!
Redigerad kommentar
Zappaholic:Hurfan kan #16, 33 &19 stå å bolla gris i 1 min i 5-3?!
Kan vi hoppas på lite blod nu då åtminstånde?!