MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
« Föregående · 1248170 · Nästa » Till forumet
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Bissett19: På nåt sätt kan jag faktiskt hoppas det, det vore bra om ett lag som försöker spela hockey vinner. Att ett gäng träskallar med en defensiv taktik inte vinner såg vi ikväll.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hardy visste iaf precis vad han gjorde när han valde Brynäs!
Djurgårn kommer klabba hem hela skiten.
Djurgårn kommer klabba hem hela skiten.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
AVGÅ: Man kan tycka vad man vill om domare etc, men det mest beklämmande ikväll var ändå spelet, inställningen, matchandet av laget, vi föll på att vi var för dåliga inget annat!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Frågan är när Brynäs var så här dåliga sist? Visserligen så är Djurgården ruskigt bra men idag var det pinsamt stundtals.
Markström, Järnkrok, Rödin, Kahnberg, Nordqvist var väl dom som var bäst, dvs får godkänt.
Dackell, Eero, Grönholm och Sundström kan varit dom fyra sämsta på isen tyvärr.
Markström, Järnkrok, Rödin, Kahnberg, Nordqvist var väl dom som var bäst, dvs får godkänt.
Dackell, Eero, Grönholm och Sundström kan varit dom fyra sämsta på isen tyvärr.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
JanT: Här har man gått och laddat som skamm och vad händer jo vi blir helt jävla utspelade DIF pissar ju för fan på oss och det på våran hemmaplan!!!
Fyfan vad besviken jag blir, om dom inte höjjer sig 50 snäpp så lär det bli 4 JÄVLA raka IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SATANS JÄVLA PISSMATCH! Har vi en enda målchans dom sista 5 min elle?
Nä jag är för förbannad för att skriva mer FAAAAAAAAAN!
Fyfan vad besviken jag blir, om dom inte höjjer sig 50 snäpp så lär det bli 4 JÄVLA raka IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SATANS JÄVLA PISSMATCH! Har vi en enda målchans dom sista 5 min elle?
Nä jag är för förbannad för att skriva mer FAAAAAAAAAN!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Samma visa varje år, att smurfarna aldrig lär sig att det behövs tyngd när det blir mer fysiskt spel i slutspelet!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Davey_22: Sober up kid!
+ Ungdomarna, kahnberg-nordan-molin
-> Say what? Kahnberg, Nordquist, splade dom i dag?
- att domaren missar 4 solklara dif-utvisningar, Grönholms totalt jävla onödiga utvisning
-> Så inga minus till alla Brynäs forwards mellan 22 och 39 år då?
+ Ungdomarna, kahnberg-nordan-molin
-> Say what? Kahnberg, Nordquist, splade dom i dag?
- att domaren missar 4 solklara dif-utvisningar, Grönholms totalt jävla onödiga utvisning
-> Så inga minus till alla Brynäs forwards mellan 22 och 39 år då?
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
JanT: "Tar vi den här matchserien blir jag mycket överraskad!"
Nää, menar du?
Nää, menar du?
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
JanT: Hur man som tränare inte gör något utan bara låter det rulla på, när man är UTSPELAD på hemma plan i första slutspels matchen.
Utan tar en time out när det är 56s kvar istället.
Kan vara så att NC har en plan som är något med stil:
Låt Dif åka av sig i 2 matcher så dom blir slitna så tar vi dom sen...
Utan tar en time out när det är 56s kvar istället.
Kan vara så att NC har en plan som är något med stil:
Låt Dif åka av sig i 2 matcher så dom blir slitna så tar vi dom sen...
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
JanT: Tung förlust, hade seger på känn,,,
+ Ungdomarna, kahnberg-nordan-molin
- att domaren missar 4 solklara dif-utvisningar, Grönholms totalt jävla onödiga utvisning
+ Ungdomarna, kahnberg-nordan-molin
- att domaren missar 4 solklara dif-utvisningar, Grönholms totalt jävla onödiga utvisning
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Clarence: "Kanhända Djurgårn helt enkelt är för bra"
Efter kvällens match kan jag bara instämma i detta, skansen ser mycket homogena ut.
Hur skall man få stopp på Nilsson-Ottosson-Ölvestad???
Tar vi den här matchserien blir jag mycket överraskad!
Efter kvällens match kan jag bara instämma i detta, skansen ser mycket homogena ut.
Hur skall man få stopp på Nilsson-Ottosson-Ölvestad???
Tar vi den här matchserien blir jag mycket överraskad!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Vad var det jag sa.....
Förväntningar byggs upp...
Men faktum kvarstår; Vi blir rejält avklädda i period 2. 4-20 i skott håller inte!
Det är bara att ladda om batterierna till på lördag.
Dock positivt spel från juniorerna och gammelsmurfen.
Förväntningar byggs upp...
Men faktum kvarstår; Vi blir rejält avklädda i period 2. 4-20 i skott håller inte!
Det är bara att ladda om batterierna till på lördag.
Dock positivt spel från juniorerna och gammelsmurfen.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88: Så här vill jag se laget nästa säsong:
- Hietanen
- Rödin
- Järnkrok
- Silfverberg
- Markström (jag vet, men ändå)
- Molin (jag vet, men ändå)
Övriga kan PLF (Packa, Lämna-in, Försvinna), och lämna över till vilken J20 spelare som helst. "SKÄMMES TA MIG FAN!"
Nu ska jag - på nytt - gå och lägga mig till hånskrattet från hockey-Sverige!
Go Natt!
P. S. Huge, do your stuff!
- Hietanen
- Rödin
- Järnkrok
- Silfverberg
- Markström (jag vet, men ändå)
- Molin (jag vet, men ändå)
Övriga kan PLF (Packa, Lämna-in, Försvinna), och lämna över till vilken J20 spelare som helst. "SKÄMMES TA MIG FAN!"
Nu ska jag - på nytt - gå och lägga mig till hånskrattet från hockey-Sverige!
Go Natt!
P. S. Huge, do your stuff!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Vad ska man säga, uselt, uselt, uselt. Dackell, lägg av nu , uselt.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88: om huge eller nån kommer in och skriver nått positivt om insatsen.. Så ska jag personligen be dom dra åt....
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Fruktansvärt tragiskt att Brynäs aldrig verkar kunna få till det i ett slutspel i modern tid.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Men sylf, trodde du insett att han coachar bäst av alla.. Det är ju hans typ av coachning, att inte göra nånting!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Lindström: Fy fan va dåligt , sopppor Första femman e ju helt värdelösa .
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Slut, pinsamt och under all kritik. Handlingsförlamde Cz måste nog lära sig trolla nu!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Finns några i Bif som inte skulle platsa i 3é linan ens i Valbo idag..
Mediokert spel av alldeles för många för man ska kunna tro att dom spelar slutspel.
Mediokert spel av alldeles för många för man ska kunna tro att dom spelar slutspel.
Redigerad kommentar
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Lindström: hahahaha! underbart med respass! vi är så värdelösa!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Det är du säker på? Kanhända Djurgårn helt enkelt är för bra. DIF tar nog bucklan i år , tror jag.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Qvarre: PP, då är Lauritz inne och dräller med pucken! Vansinningt dåligt PP!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Clarence: Man kan ändå kräva en 100%:ig inställning från samtliga spelare i det här läget, och så är det inte!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
AVGÅ: Fast attityd hit och dit, jag tror nog laget vill men inte kan så mycket bättre än så här, faktiskt.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Clarence: Jag tycker Mormor borde skicka en officiell ursäkt till Luleå och Modo, riktigt dålig stil att ockupera en slutspelsplats när man inte är intresserad av att vinna på hemmaplan ens. Maken till dålig attityd i ett slutspel kommer jag inte ihåg.
Kan inte någon avbryta den här självförnedringen av klubbmärket?
Boork! Kom tillbaka!
(OBS! Snacka inte skit om zebrorna så här långt, dom har inget med BIF seniorers dåliga instats att göra!)
Kan inte någon avbryta den här självförnedringen av klubbmärket?
Boork! Kom tillbaka!
(OBS! Snacka inte skit om zebrorna så här långt, dom har inget med BIF seniorers dåliga instats att göra!)
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf:
Brynäs efter ett "uppehåll" är ingen bra kombination.. På lördag så satan...
Grönholm, vad ska man säga om den killen i kväll?
Han är banne mig skyldig oss i alla fall 1 mål.
Brynäs efter ett "uppehåll" är ingen bra kombination.. På lördag så satan...
Grönholm, vad ska man säga om den killen i kväll?
Han är banne mig skyldig oss i alla fall 1 mål.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
brynäs08: För många åker och gömmer sig och är inte med i matchen. Var är alla rutinerade spelare?
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
så fruktansvärt dåligt, varför, varför, varför...kan man aldrig bara få känna på lite medgång och lite jämt och slutspelskänsla? så jävla deprimerande att jag börjar gråta...
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Erat: Seger ikväll skulle kunna ge en längre matchserie, men förlora första hemma då är det slut senast nästa fredag...
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88: Ja, och han är dessutom totalt oförmögen att förändra matchbilder, så det här är förmodligen över..
« Föregående · 1248170 · Nästa »