1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778934 inlägg · 7967 ämnen

MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS


Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Wennerholm tror på Hv-Brynäs i final.. Gärna för mig;) även att jag tror Timrå slår ut hv..

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Om Brynäs får stryk ikväll finns det ingen anledning att gnälla. Djurgården är ett bättre lag och bör vinna med 4-1 eller 4-2 i matcher, allt annat vore en stor skräll!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Kan det inte starta snart...

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
"Långt ifrån fullsatt" enligt sr. Trist. Men vi tar Difarna ändå!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Gör vi???

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Katastrof-start... Hade varit viktigt för oss med första målet. Men men, bara att gnugga på!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Ja, att hålla rent framför egen kasse är ett måste, speciellt i slutspel..

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Huss: Ja, inledningen är allt annat än lovande!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: RÖDIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: JAAAAAAAAAA!!!!!!!!
SR ligger klart efter i sändningen så jag får hålla mig ifrån HS tror jag. :P Men så gött! Lät som det var ruggig precision i Rödins skott?

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Härligt, Rödin! Annars satt jag här, min dysterkvist, och funderade på BIF´s lysande slutspelsfacit sen 2001. 3-18 eller nåt sånt i matcher...

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Stundens allvar? Inte ett skott på mål i matchens första pp, illa, illa...

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Clarence: Rödin verkar riktigt het. Nu måste vi upp i pp!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: IRON!!!!!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: JUNISAR!!!!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: fortsätter junisarna såhär kan det bli en rolig kväll :)

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Ahlbom: Junisarna! Domination!

Nu får BIF payback på alla resurser och ideella insatser på Juniorsidan, f-n va gött!!

Tyvärr bara junisarna som håller slutspelsklass så här långt. Övriga kan direkt skriva på för Almtuna om dom inte avser lyfta sig. Slut. Klart Slut!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Huss: Junisarna är förjävla bra, ett under att inte samtliga spelar i PP istället för typ Hansen. Annars en period vi ska vara överlyckliga som leder, DIF har varit det bättre laget och snart kommer kompenseringarna........

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
AVGÅ: Håller med. ALLA måste träda fram, inte bara juniorerna!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Hyfsad start av junisarna, nu måste även resten höja sig.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
rafalski: jag kan inte se matchen så jag får tyvärr kolla på Timrå-Hv hade mycket hellre sett den här matchen!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Ahlbom: Streama!!!!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Ja men går ju inte när man har mac!!! :(

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88: Hmmmm.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88: Eller om man inte har 129 spänn. :)

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: "Klubban vidrörde Nilssons handske, alltså utvisning för hakning". Textbok kompensation?

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Men usch vad dåligt.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: 129 spänn? då fattas det bara 101 spänn innan jag kan se den >.<

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Stryk idag så tror jag det är kört, tyvärr. Då lutar det åt 1-4 i matcher.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Förstår du väl att om jag har köpt en mac så har jag inte råd till sånt?.:P jag syftade mest på att streama gratis.. som man kan till pc

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Spelet så här långt sisådär. Attityden - PISSDÅLIG. Det blir respass i kvarten.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88: Hehe, men streamning av elitseriematcher är inte möjligt längre heller, csports stämde alla de större siterna under förra säsongen.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
AVGÅ: Ja, spelar man så här blir det adjö direkt!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: nu år det åt helvete..

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Ja jösses...

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Lindström: Verkligen tråkigt.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Lindström: Det är huvudlöst så in i helvete!

Var är Nordan, Eero, Kahna, Granis, Lauritz, De etablerade?????

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Nu såg jag Lauritzen, han tappade puck i egen zon.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Okej.. det va en annan sak:P.. Ska det va så förbannat svårt att hålla sig ifrån utvisningsbåset?

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Fucking javla katastrof hur fan kan man vika ner sig så här vi är ju totalt jävla chanslösa FYYYYYFAAAAAN!!!!!!!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Ovanligt?

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88: 4-20 i skott, på hemmaplan, i slutspel........

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Vilka jävla sopor, kommer knappt ur egen zon. Man får vara nöjd om vi får 4-0 i matcher, skäms.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Otroligt att vi fortfarande är med.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
rafalski: Ja, bättre än så är det inte. Jag trodde dom såg fram emot det här och visade glöd, hjärta och aldrig skulle vika ner sig, fan va fel jag hade!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: En oförenlig kombination numera, tydligen. Slutspeloch Brynäs. Matchen lever naturlgtvis men nog skymtar Brynäs begränsningar som lag igenom redan ikväll, tyvärr.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Vilken jävla bullshit av CZ inför matchen.. Att de är väl
förberedda och inte kunnat göra på nått annat sätt.

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Nää, det här blir respass detta!

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Den här matchen är en vinna eller försvinna match! tyvärr...

Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Man måste ju erkänna att 2-3 är ett mycket smickrande resultat. Dessutom finns det ingen rättvisa i hockey, det borde stått 2-9.

« · 1247971 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)