« Föregående · 131932 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Ja,det här är inget annat än en stor kris,sen får folk tjata hur mycket dom vill att det bara gått 7 omg,det är ju delvis det som är problemet.Efter Modomatchen sa jag att dom kommer att få en knapp förlust mot FBK för att bli ännu mer nertryckta i skiten.SSK nästa,som vann ikväll,då blir man överkörda.Då är vi uppe i 7 raka.Vilket bra lag vi har(GP)
Fall framåt
Tapper insats grabbar! Ni stod upp bra ikväll det hade räckt långt mot annat motstånd.......
Sv: BIF-FBK
2-4 inte mycket att säga, FBk gör 4 mål i Powerplay varav ett i 5-3!!
Brynäs är för kort om folk,hoppas Mikko och Kyrö frisknar till!!Vet inte om Bergqvist blev skadad eller bortplockad,han var inte lysande direkt. Nu är det två tuffa bortamatcher SSK och MIF, det får inte bli sju raka!!!
Sjödda var iaf kung på banan!!!
Brynäs är för kort om folk,hoppas Mikko och Kyrö frisknar till!!Vet inte om Bergqvist blev skadad eller bortplockad,han var inte lysande direkt. Nu är det två tuffa bortamatcher SSK och MIF, det får inte bli sju raka!!!
Sjödda var iaf kung på banan!!!
Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Det är ju det som vi kan börja kalla för
"Brynäs-Syndromet" som har talat ikväll igen..
Ledning i periodpaus, vanligt vis andra men ikväll redan i första.. Och sen mental kollaps!
Det är skrämmande att problemet inte försvann i och med att Roger Melin lämnade oss.. Men ja målar inte fan på väggen än.. Att börja snacka allsvenskan och minnas 95-96 är inget jag tänker göra förrän om minst 30 omgångar...
"Brynäs-Syndromet" som har talat ikväll igen..
Ledning i periodpaus, vanligt vis andra men ikväll redan i första.. Och sen mental kollaps!
Det är skrämmande att problemet inte försvann i och med att Roger Melin lämnade oss.. Men ja målar inte fan på väggen än.. Att börja snacka allsvenskan och minnas 95-96 är inget jag tänker göra förrän om minst 30 omgångar...
« Föregående · 131932 · Nästa »