« Föregående · 138175 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: BIF-TIK
Bright: Wahlman är brynäsare men försöker kompensera det genom att vara subjektiv åt andra hållet när han pratar i radio. En inte helt ovanlig företeelse bland gävlebor har jag lagt märke till (är själv sörlänning). Ibland får jag intryck av att man i Gävle inte är stolta över Sveriges mest klassiska och magiska klubb.
JAWOOOOOOHL, DREI ZU ZWEI!!!!!!!! UNSERE SUPERMANSCHAFT IST ZU HAUSE, typ.
JAWOOOOOOHL, DREI ZU ZWEI!!!!!!!! UNSERE SUPERMANSCHAFT IST ZU HAUSE, typ.
« Föregående · 138175 · Nästa »