1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778939 inlägg · 7967 ämnen
« · 138048 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: BIF-TIK
Blev det fight?..vad häder i Gavlerinken? Wahlman var ju i extas...

Sv: BIF-TIK
Bright: Tänk att Lärking godkände........

Sv: BIF-TIK
Skönt! Märks att viljan är starkare än stark ikväll, så det känns som det här kommer att ordna sig, faktiskt! Men sicket lag Frölunda är. Måste va´ härligt att va´ Indian-supporter i höst. Hoppas VF eller HV tar SM-guldet i april!

Sv: BIF-TIK
3-2 yeeeeeeees!

Sv: BIF-TIK
Nu jävlar är det målkamera dax!

Sv: BIF-TIK
prosten: Wahlman = p4 kommentator

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: Tror du verkligen det. Kanske han bara säger vad som är sant om laget? Jag vet inte, men när Brynäs var bra där kring -99/2000 tyckte jag nog att han konsekvent berömde laget då han refererade.

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: Vem f-n e Wahlman????

Sv: BIF-TIK
Wahlman måste verkligen hata Brynäs!

Sv: BIF-TIK
kom igen nu brynäs!!!

Sv: BIF-TIK
Att det ska vara så jävla svårt att behålla en ledning, helvete!

Sv: BIF-TIK
Anger!

Sv: BIF-TIK
2-1

Sv: BIF-TIK
Har precis fått en direktrapport av en av matchvärdarna och hon säger att Brynäs öppnade starkt dom första 5-6 min men allt eftersom matchen gått så har TIK tagit över mer och mer, tyvärr!

Sv: BIF-TIK
Bissett: Visst är jag *asg*!

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: Ja du är ett geni......*S*

Sv: BIF-TIK
Bissett: Det är just det som är problemet, skotten ska inte vina utanför utan ska träffa mål!

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: Jo visserligen, men skotten kanske ven utanför!!vad vet jag!!Men Brynäs brukar ju vinner dem matcher man är underlägsna i skottstatistiken, iaf under Melins tid!!!

Sv: BIF-TIK
Wahlman i extas när Pär Hallin gjorde 1-1.......

Sv: BIF-TIK
Bissett: Kanske inte, men jag tycker att det ska kunna produceras mer skott på 1 period!

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: Säger egentligen ingenting!!!

Sv: BIF-TIK
Skott: 9-12! Trots fler TIK utv!

Sv: BIF-TIK
Danielsson verkar ha en lysande kväll, 2:a utv ikväll!

Sv: BIF-TIK
Hoppas inte det börjar darras i Brynäs nu!

Sv: BIF-TIK
1-1!

Sv: BIF-TIK
Magnus Wahlman är en riktig pajas!

Sv: BIF-TIK
Härligt Janne 1-0. spel 5-3

Sv: Tänk positivt
Magoo70: men kom igen Brynäs leder som mot Malmö sen gör som inte samma misstag nån gång mer under den här säsongen *hihi* från lilla H

Tänk positivt
så jag tog fram videon från 4:e finalen från -99 för att försöka få nervositeten att släppa lite och det hjälpte så nu ordnar nog grabbarna resten.

Full fart framåt....håll tätt bakåt!

Forza Brynäs!

Sv: Nervöst eller???
cervante: Jaha 30 min kvar å man är inte ens svettig.
Stenklar seger i kväll 2-5 eller 0-4 har svårt att bestämma mig men 3 pinnar blir det.

Tik-power...

Sv: Nervöst eller???
Jari Von Jäger: Det är klart,nu har TIK verkligen chansen,vinner de inte ikväll.....då kan de aldrig hoppas på att slå vårat brynäs hemma......


GO Brynäs!!!!!!

Brynäs IF - Timrå IK
Om cirka en timme släpps pucken i gavlerinken, jag som bor i småland ska bänka mig vid p4-sporten (som vanligt) Hoppas vändningen kommer ikväll för annars ser det inte alls LJUST ut må jag säga.

Sv: 3 eller 4 femmor ?
Tydligen rätt många.. =)

Sv: 3 eller 4 femmor ?
Hur många ska på matchen ikväll?

Sv: 3 eller 4 femmor ?
labbe: Jaha, ja står nog fast vid att den nya bolibompa-linan är alldeles för likartig.. Dom är lite för små och ska göra lite för mycket själva.. Mårs var väl den av dom som spelade enklast ändå, och det är väl naturligt i och med att han var/är center!

Sv: BIF-TIK
Lunkan: just det!!!41 kvar

Sv: Nervöst eller???
westerlind: Det skulle kanske funka om Winnerborg dömde, då skulle väl skotten studsa på honom och i mål. Men nu dömer inte han, så då är det nog kört med det.

Sv: Nervöst eller???
Jari Von Jäger:

Hmm, se upp Timrå - nu plockar vi fram vårt hemliga vapen som vi finslipat en längre tid: Ikväll slår Brynäs världen med häpnad genom att spela tre första perioder. Böljande anfallsvågor och blixtrande kontringar kommer att sätta obeveklig press på Timrå och göra publiken i Gavlerinken vild av glädje.

Kapanen är bättre än någonsin och krigar ursinnigt i puckregnet bakom panikslagna timråiter, men här hjälper tyvärr inga 94,51% - med 130 skott gör vi ändå sju mål.

Ser fram emot en underhållande match - Lycka till!

Brynäs - Red Igloos 7 - 2
.

Sv: 3 eller 4 femmor ?
KentaK: Lustigt, jag tycker precis tvärt om, att den nuvarande kedjan passar alldeles utmärkt bra. Fast jag vill gärna se att juniorerna splittras upp och får spela i enskilda femmor.

Sv: Nervöst eller???
kentaK kom till D huset
Brynäs - timrå 3-2 karjalainen 2st och anger det sista!

Sv: Nervöst eller???
KentaK: Men Timrå har regnställ, det har inte Brynäs.

Sv: Tränar byte.
henrik: Nej nej nej.. Esko e ny i klubben, Brynäs har aldrig varit en klubb som sparkat tränare så fort de lutar lite uppför!

Än så länge sitter alla tränare tryggt i elitserien!

Sv: 3 eller 4 femmor ?
labbe: Anledningen är att om bolibompakedjan är som den är idag, så är den alldeles för lätt med Jobs, Floberg och Östlund..
Mårs bidrog med tyngd och centeregenskaper som dessa saknar!

Därför bänkar Esko bolibomakedjan..
Bolibompakedjan med Jobs-Mårs och Floberg skulle klara sig betydligt mycke bättre!!

Tränar byte.
Ska vi tippa vilken tränare som åker först?
Jag tror att Brynäs tränaren åker först av alla om de förlorar ikväll

Sv: Nervöst eller???
Ikväll är det hemma match och jag ska in som vanligt! KOM ALLA SOM KAN! GO BRYNÄS

Sv: Nervöst eller???
Jari Von Jäger: Efter regn kommer solsken, och precis tvärtom!
Kom ihåg det!!

Nervöst eller???
Hur är läget Gävlebor. nervöst eller? Torsk ikväll och det börjar se jävligt mörkt ut för er, det blir mörkrost med andra ord. He He!! Som ni förstår har Timrå en förbannat bra lag i år, så det finns stora möjligheter att knäcka denna onda svit vi har hos er. Hoppas på en bra match, Lycka till! Tips: BIF-TIK 2-4.

Sv: BIF-TIK
LotharHsand:
Jag står för det jag sagt i ett par veckor. Jag förutspådde att det inte skulle bli seger mot SSK eller MIF. MEN mot TIK skulle det vända och det KOMMER det att göra, hur sjunger den där Brynäsaren? Jo,

"du kan lita på mej..."

Sv: BIF-TIK
Bissett: Ikväll blir det vint (annras så går jag inte till skolan imorrn för det finns nästan bara Timrå dårar här i stan "skratt").

Tror att Brynäs kommer kriga som sjutton för att få vinna igen, det var ju länge sen senast (hemma mot Linköping den 26/9).

Så kom igen nu alla Brynäsfans s som ska gå å se matchen live i Gavlerinken, stötta faram våra "Tigrar" till seger ikväll å visa att Brynäs inte har den sämsta Hemmaklacken (som det verkar vara nu tyvärr).

Själv ska man sitta å göra läxor å höra matchen på sportradion, vill också sitta i Gavlerinken å heja fram Brynäs till Seger men det får bli nästa gång man besöker Gävle, som bör bli ganska snart får man hoppas.

Hane bra//Lothar

Sv: BIF-TIK
I dag är det väl iaf dax att plocka ner Timrå på jorden, jag hoppas att våra krigare kan göra en lika bra match som mot MIF då vinner vi(äntligen)!!!

Mitt tips:

5-3

Björn Danielsson 3 !!!Ove Molin 1, Tommy Sjödin 1

« · 138048 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)