« Föregående · 138048 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Tänk positivt
Magoo70: men kom igen Brynäs leder som mot Malmö sen gör som inte samma misstag nån gång mer under den här säsongen *hihi* från lilla H
Tänk positivt
så jag tog fram videon från 4:e finalen från -99 för att försöka få nervositeten att släppa lite och det hjälpte så nu ordnar nog grabbarna resten.
Full fart framåt....håll tätt bakåt!
Forza Brynäs!
Full fart framåt....håll tätt bakåt!
Forza Brynäs!
Sv: Nervöst eller???
cervante: Jaha 30 min kvar å man är inte ens svettig.
Stenklar seger i kväll 2-5 eller 0-4 har svårt att bestämma mig men 3 pinnar blir det.
Tik-power...
Stenklar seger i kväll 2-5 eller 0-4 har svårt att bestämma mig men 3 pinnar blir det.
Tik-power...
Sv: Nervöst eller???
Jari Von Jäger: Det är klart,nu har TIK verkligen chansen,vinner de inte ikväll.....då kan de aldrig hoppas på att slå vårat brynäs hemma......
GO Brynäs!!!!!!
GO Brynäs!!!!!!
Brynäs IF - Timrå IK
Om cirka en timme släpps pucken i gavlerinken, jag som bor i småland ska bänka mig vid p4-sporten (som vanligt) Hoppas vändningen kommer ikväll för annars ser det inte alls LJUST ut må jag säga.
Sv: 3 eller 4 femmor ?
labbe: Jaha, ja står nog fast vid att den nya bolibompa-linan är alldeles för likartig.. Dom är lite för små och ska göra lite för mycket själva.. Mårs var väl den av dom som spelade enklast ändå, och det är väl naturligt i och med att han var/är center!
Sv: Nervöst eller???
westerlind: Det skulle kanske funka om Winnerborg dömde, då skulle väl skotten studsa på honom och i mål. Men nu dömer inte han, så då är det nog kört med det.
Sv: Nervöst eller???
Jari Von Jäger:
Hmm, se upp Timrå - nu plockar vi fram vårt hemliga vapen som vi finslipat en längre tid: Ikväll slår Brynäs världen med häpnad genom att spela tre första perioder. Böljande anfallsvågor och blixtrande kontringar kommer att sätta obeveklig press på Timrå och göra publiken i Gavlerinken vild av glädje.
Kapanen är bättre än någonsin och krigar ursinnigt i puckregnet bakom panikslagna timråiter, men här hjälper tyvärr inga 94,51% - med 130 skott gör vi ändå sju mål.
Ser fram emot en underhållande match - Lycka till!
Brynäs - Red Igloos 7 - 2
.
Hmm, se upp Timrå - nu plockar vi fram vårt hemliga vapen som vi finslipat en längre tid: Ikväll slår Brynäs världen med häpnad genom att spela tre första perioder. Böljande anfallsvågor och blixtrande kontringar kommer att sätta obeveklig press på Timrå och göra publiken i Gavlerinken vild av glädje.
Kapanen är bättre än någonsin och krigar ursinnigt i puckregnet bakom panikslagna timråiter, men här hjälper tyvärr inga 94,51% - med 130 skott gör vi ändå sju mål.
Ser fram emot en underhållande match - Lycka till!
Brynäs - Red Igloos 7 - 2
.
Sv: 3 eller 4 femmor ?
KentaK: Lustigt, jag tycker precis tvärt om, att den nuvarande kedjan passar alldeles utmärkt bra. Fast jag vill gärna se att juniorerna splittras upp och får spela i enskilda femmor.
Sv: Tränar byte.
henrik: Nej nej nej.. Esko e ny i klubben, Brynäs har aldrig varit en klubb som sparkat tränare så fort de lutar lite uppför!
Än så länge sitter alla tränare tryggt i elitserien!
Än så länge sitter alla tränare tryggt i elitserien!
Sv: 3 eller 4 femmor ?
labbe: Anledningen är att om bolibompakedjan är som den är idag, så är den alldeles för lätt med Jobs, Floberg och Östlund..
Mårs bidrog med tyngd och centeregenskaper som dessa saknar!
Därför bänkar Esko bolibomakedjan..
Bolibompakedjan med Jobs-Mårs och Floberg skulle klara sig betydligt mycke bättre!!
Mårs bidrog med tyngd och centeregenskaper som dessa saknar!
Därför bänkar Esko bolibomakedjan..
Bolibompakedjan med Jobs-Mårs och Floberg skulle klara sig betydligt mycke bättre!!
Tränar byte.
Ska vi tippa vilken tränare som åker först?
Jag tror att Brynäs tränaren åker först av alla om de förlorar ikväll
Jag tror att Brynäs tränaren åker först av alla om de förlorar ikväll
Sv: Nervöst eller???
Ikväll är det hemma match och jag ska in som vanligt! KOM ALLA SOM KAN! GO BRYNÄS
Nervöst eller???
Hur är läget Gävlebor. nervöst eller? Torsk ikväll och det börjar se jävligt mörkt ut för er, det blir mörkrost med andra ord. He He!! Som ni förstår har Timrå en förbannat bra lag i år, så det finns stora möjligheter att knäcka denna onda svit vi har hos er. Hoppas på en bra match, Lycka till! Tips: BIF-TIK 2-4.
Sv: BIF-TIK
Bissett: Ikväll blir det vint (annras så går jag inte till skolan imorrn för det finns nästan bara Timrå dårar här i stan "skratt").
Tror att Brynäs kommer kriga som sjutton för att få vinna igen, det var ju länge sen senast (hemma mot Linköping den 26/9).
Så kom igen nu alla Brynäsfans s som ska gå å se matchen live i Gavlerinken, stötta faram våra "Tigrar" till seger ikväll å visa att Brynäs inte har den sämsta Hemmaklacken (som det verkar vara nu tyvärr).
Själv ska man sitta å göra läxor å höra matchen på sportradion, vill också sitta i Gavlerinken å heja fram Brynäs till Seger men det får bli nästa gång man besöker Gävle, som bör bli ganska snart får man hoppas.
Hane bra//Lothar
Tror att Brynäs kommer kriga som sjutton för att få vinna igen, det var ju länge sen senast (hemma mot Linköping den 26/9).
Så kom igen nu alla Brynäsfans s som ska gå å se matchen live i Gavlerinken, stötta faram våra "Tigrar" till seger ikväll å visa att Brynäs inte har den sämsta Hemmaklacken (som det verkar vara nu tyvärr).
Själv ska man sitta å göra läxor å höra matchen på sportradion, vill också sitta i Gavlerinken å heja fram Brynäs till Seger men det får bli nästa gång man besöker Gävle, som bör bli ganska snart får man hoppas.
Hane bra//Lothar
« Föregående · 138048 · Nästa »