« Föregående · 2920779 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Peja: Stundtals helt ok men det ser också rejält darrigt ut i egen zon. Vårt backspel är inte bra.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, och det oroar. Känslan inte alls god efter första perioden. Förväntade mig mer. Mycket mer.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kinnvall gör en brutal första period. Tyvärr åt fel håll. Nu är det nära Strömsbro igen.
+ 4
Sv: A proposito de nada
MrCarla: tycker både han och Silfverberg verkar ur form.
Kinnvall bedrövlig hittills idag. Bäst är Bäckis kedja samt Trivignos
Kinnvall bedrövlig hittills idag. Bäst är Bäckis kedja samt Trivignos
+ 3
Sv: A proposito de nada
Konstig första period men Brynäs vinner på poäng och kom ut starkt i början
Leksand är inte alls så dåliga ändå ju längre perioden går
Leksand är inte alls så dåliga ändå ju längre perioden går
Sv: A proposito de nada
Otroligt krampaktigt försvarsspel av båda lagen. Syns att båda lagen lider av dåligt självförtroende.
+ 1
Sv: A proposito de nada
MrCarla: Jag kommenterade precis detta i soffan hemma. Som en zombie... Är det "pappaeffekten"?
Sv: A proposito de nada
Falken: Brynäs har några bra byten men överlag bedrövligt dålig kvalité på lagets spel.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Hyfsad första period ändå med tanke på våran form.. men för många backar som slarvar för man ska känna sig lugn...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Falken: Vad har hänt med Larssons hemjobb? Verkar väldigt ointresserad av det? Och ett C på bröstet. Lustigt.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Rätt bedrövligt emellanåt. Man får ju hoppas att det bara handlar om psyket än annat.
+ 1
Sv: A proposito de nada
SPOODI: Scott blev ju i alla fall lite crossad. Vad råkade Fortier ut för så han ramlade?
Kristallsjuka?
Kristallsjuka?
+ 4
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: 100% men Förbundet, SHL och HA verkar tycka det är okej tyvärr.
+ 1
Sv: A proposito de nada
bänknötarn:
Ibland envisas domarna med att blåsa innan pucken ens kommit fram till målvaktne och ibland väntar de hur länge som helst.
Ibland envisas domarna med att blåsa innan pucken ens kommit fram till målvaktne och ibland väntar de hur länge som helst.
Sv: A proposito de nada
havre: Gud vad Rönnqvist älskar Leksand? Herregud. Försöker inte ens dölja det. Eller hatar Brynäs.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Får man slå på en målvakt som blockerat pucken nu? Minns när en liten petning med klubban gav en 2:a.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Fortier lär få fem tusen kronor böter imorgon.
För övrigt otroligt vilken plattmatch Kempny gör hittills.
För övrigt otroligt vilken plattmatch Kempny gör hittills.
+ 3
Sv: A proposito de nada
havre: är väl för han helt själv gett bort 3-4 mål p g a för dåligt fokus när han ska peta/ passa pucken i egen zon.
Även om 2 av dem var mot storhamar. Men är nog därför folk hugger enormt ibland.
Även om 2 av dem var mot storhamar. Men är nog därför folk hugger enormt ibland.
+ 1
Sv: A proposito de nada
SPOODI: "Spelar väl mest i ligan med?"
Inte mest men väldigt mycket. Sellgren & Allard ligger båda på över 24 minuter per match. Sen Salo på 23:20. Hägg är "bara" fyra på 22:57.
Edit: Att dra på sig en utvisning i egen zon när man har PP kan aldrig vara särskilt bra gjort. Sen tycker jag det var en rätt ordentlig förstärkning.
Inte mest men väldigt mycket. Sellgren & Allard ligger båda på över 24 minuter per match. Sen Salo på 23:20. Hägg är "bara" fyra på 22:57.
Edit: Att dra på sig en utvisning i egen zon när man har PP kan aldrig vara särskilt bra gjort. Sen tycker jag det var en rätt ordentlig förstärkning.
+ 1
Sv: A proposito de nada
havre: en till som fått mycket skit är AJF, har spelat upp sig, bra även i denna period.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jo det är nog väldigt mycket så.
Därför känns den här matchen extremt viktig nu.
Därför känns den här matchen extremt viktig nu.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tycker Hägg får för mycket skit. Vissa fadäser precis som alla andra, men han har verkligen kommit in och tillfört den dära hårdheten och styrkan vi saknade förra året.
Norlinder med en bra smäll där också.
Norlinder med en bra smäll där också.
+ 1
Sv: A proposito de nada
nittontolv: Han tacklas dessutom mycket. Bara 2 spelare i ligan ligger över 20 tacklingar. Hägg är etta på 26. Dessutom ensam etta i täckta skott på 19.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Inte en chans att vi håller tätt bakåt med detta hjärndöda spel i egen zon gäller bara att göra en jävla massa mål framåt
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Tyvärr så, bra intentioner framåt sen blir det huvudlöst flera gånger om. Inte riktigt vad man förväntar sig med ”tillbaka till grunderna”
+ 2
« Föregående · 2920779 · Nästa »
Hoppas boysen kan stabilisera sig lite nu, det ser rätt bra ut när vi får tryck i alla fall.