« Föregående · 2920888 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
"Snälla ta pucken" Fyfan vad är det för fasoner i egen zon. Löjeväckande.
Men det var snyggt.
Men det var snyggt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Tycker du Larsson & Silverberg är det? Ser ut som dom är ute och åker spark........
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Nä det tar emot att säga men han är rent ut sagt skitdålig. Helt stillastående. Som en zombie.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nu har vi klarat ytterligare ett BP, det borde väl ändå ge positiv energi!
Neeej!
Neeej!
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Ja men han gör en bra dragning. Bellows i samma läge hade ju skjutit. Det är en osannilikt bra räddning helt enkelt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Lang tar Kempnys klubba och lägger den till rätta i armhålan. Helt bedrövligt…
+ 1
Sv: A proposito de nada
Farsang: Symptomatiskt för ett disharmoniskt lag att ta såna utvisningar skulle jag säga.
Sv: A proposito de nada
Hur lyckas man ta en utvisning när man inte ens är satt under press.
Bobby.....
Bobby.....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Handlar ju uteslutande om dåliga uppspel och alldeles för kladdigt spel i egen zon.
Kinnvall och Djoos tex samt Kempny vid ett tillfälle är alldeles för blöta med puck i egen zon.
Skärper vi till det samt håller i puck lite mer i offensiv zon så vinner vi detta.
Syns ju lång väg att vi är ett bättre hockeylag, men det går inte fortsätta med att vi ska bjuda Leksand på de chanser de skapar.
Kinnvall och Djoos tex samt Kempny vid ett tillfälle är alldeles för blöta med puck i egen zon.
Skärper vi till det samt håller i puck lite mer i offensiv zon så vinner vi detta.
Syns ju lång väg att vi är ett bättre hockeylag, men det går inte fortsätta med att vi ska bjuda Leksand på de chanser de skapar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Nä så är det men i andra matcher när spelet har varit bra i första har vi fallit igenom i andra.
Nu har vi liksom inget att falla tillbaka på utan nu krävs det hårt jobb och rätt inställning från start i 2:a.
Vi kan ju inte försvara en 1-0 ledning i två perioder.
Nu har vi liksom inget att falla tillbaka på utan nu krävs det hårt jobb och rätt inställning från start i 2:a.
Vi kan ju inte försvara en 1-0 ledning i två perioder.
Sv: A proposito de nada
Där var det verkligen tur att Kopacka väntade med att hoppa ut tills Bäckis verkligen var inne i båset 😮💨😮💨😮💨
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi gjorde en del bra matcher under Peter Andersson-tiden också
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi var även rätt bra i SAIK-matchen. Skapade en del och tillät lite. Släppte in ett skitmål (tavla) och lyckades inte göra ett enda mål dock. Men vi var inte dåliga i den matchen heller.
Edit: Det var dock en tråkig match. Det var det.
Edit: Det var dock en tråkig match. Det var det.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mattson: Fast nog var vi klasser bättre i matcherna mot Frölunda och Färjestad
+ 2
Sv: A proposito de nada
{9382}: Kinnvall har alltså ökat på sin speltid med 3 minuter per match i snitt sen tappet av Chucky och Söderström. Det kan ju förklara lite varför Brynäs snart är akterseglade i tabellen. Sen måste Larsson och Silfver upp rejält. Lindblom nämner jag inte ens för han är ju alltid osynlig.
Sv: A proposito de nada
Jonjo: "Vi började ok framåt även om det bjöds på en del men efter första BP:t blev det värre trots att vi leder. Dom enklaste passen blir svåra sen blir vi mer passiva och slår vi inte bort pass i egen zon så tvekar man och tappar markeringar istället för att gå på instinkt och spela samlat och rejält."
Tyvärr brukar inte Brynäs bli bättre och bättre varje period denna säsong heller, snarare tvärtom, fast jag har ingen statistik som backar detta.
Tyvärr brukar inte Brynäs bli bättre och bättre varje period denna säsong heller, snarare tvärtom, fast jag har ingen statistik som backar detta.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Det kan finnas sanning i det. Sen får man ändå inte agera som Kempny och Kinnvall vid ett par tillfällen. Sen tycker jag att Norlinder kommer konstigt i några situationer.
+ 1
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Ja otroligt krampaktigt spel. Vi började ok framåt även om det bjöds på en del men efter första BP:t blev det värre trots att vi leder. Dom enklaste passen blir svåra sen blir vi mer passiva och slår vi inte bort pass i egen zon så tvekar man och tappar markeringar istället för att gå på instinkt och spela samlat och rejält.
Hoppas ledarna kan gjuta mod och och att vi slutar grubbla och jobbar som ett lag. Då kommer intensiteten komma också.
Hoppas ledarna kan gjuta mod och och att vi slutar grubbla och jobbar som ett lag. Då kommer intensiteten komma också.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Känns som Kinnvall fått hybrid efter poängskörden i inledningen… Spelar sjukt svårt…
+ 2
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Men det ska sägas också att backarna tvekar när forwards inte ger dem pass-möjligheter, dvs inte åker mycket skridskor. Så hjälp backarna att ta snabba beslut!
Sv: A proposito de nada
Överlag är jag nöjd idag, och jag gillar inte att klaga, men ursäkta, vad gör Kinnvall? Han är väl typexemplet på varför vi behöver vara sju seniorbackar, när han har sina sådana här dagar och känner pressen så behöver han vila - Först håller han på att totalt gå bort sig framför eget mål, sedan tappar han en puck på blå i PP som inte ens studsar?
Det är inte mycket rätt där, han behöver få mental hjälp - menat i all välmening - för han är GRYM när han mår bra och är i zonen, men så fort det blir motgång... Hua.
Det är inte mycket rätt där, han behöver få mental hjälp - menat i all välmening - för han är GRYM när han mår bra och är i zonen, men så fort det blir motgång... Hua.
+ 1
Sv: A proposito de nada
För övrigt en liten guldstjärna till Bellows för hans första period. Tacklar, gräver, vinner fram puck.
+ 10
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Men han gör ju allt det han själv inte står för? Vad fan har hänt med honom? Inte alls denna griniga Larsson man är van att se. Hans intresse vid hemjobb verkar ju helt obegripligt. Sen ett C på det, skickar väldigt fel signaler
+ 2
« Föregående · 2920888 · Nästa »