1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778949 inlägg · 7967 ämnen
« · 138175 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: BIF-TIK
Lilljanne: Vi är sämst i serien och sämst i boxplay, fast vi leder fairplayligan i alla fall, man får vara nöjd med det lilla!

Sv: BIF-TIK
Varför, varför, varför är dom så otroligt jävla dåliga i boxplay? Det måste vara konditionen som spökar. Trodde Brynäs hade tränat mer än nånsin i år men tydligen så räcker det inte. Eller kan det vara Esko som infört nån för spelana helt oförståelig BP taktik?

Sv: BIF-TIK
Än är det inte över, men hoppet mitt har redan börjat varmköra bilen... f-n, f-n

Sv: BIF-TIK
Vill inte veta

Sv: BIF-TIK
Lilljanne: Vad tror du vi får läsa för inlägg ikväll?

Sv: BIF-TIK
förlåt 7 min kvar

Sv: BIF-TIK
par: Det är helt jävla otroligt! Det är bara och inse att dom är inte bättre än så här! Undrar om Bäckis får tummen ur arslet och gör något nu!

Sv: BIF-TIK
17:14 kvar

Sv: BIF-TIK
Jag tror Brynäs håller på att sätta nån sorts bottenrekord i boxplayspel! Men idag var vi ju nära!

Sv: BIF-TIK
varför kan inte gammlingarna stanna PÅ isen

Sv: BIF-TIK
varför kan inte gammlingarna stanna PÅ isen

Sv: BIF-TIK
3 jävla 4

Sv: BIF-TIK
Nää, inte nu igen... Är det verkligen totalt omöjligt för Brynäs att vinna en match? Är det förresten totalt omöjligt för alla mina favoritlag i hockey och fotboll att vinna? Brynäs vinner inte. GIF vinner inte. Åtvidaberg vinner inte. Vad ont har man gjort världen??

Sv: BIF-TIK
Go natt!

Sv: BIF-TIK
Ove Molin ut 2 min

Sv: BIF-TIK
Bissett: Inte lär det bli bättre, det befintliga laget lär få jobba ihjäl sig även framöver eftersom det inte ska köpas in något nytt, dom anser ju att det räcker med det dom har!

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: Om dem ´kunde hålla sej på banan!!!PP kommer att avgöra!!!

Sv: BIF-TIK
Det är illa om man hoppas på att dom ska spela oavgjort
när dom kan vinna

Sv: Sjödda
Tommy Sjödin: Har jag påstått att du inte gör ditt bästa?

Sv: BIF-TIK
par: Ähh, nu tar vi håve istället! Nya tag vårat lag B-I-F! 40 omgångar kvar.

Sv: BIF-TIK
Nu kommer det att bli jävligt jobbigt, nu får vi hoppas att dom jobbar utav helvete och fixar 1 poäng i alla fall!

Sv: BIF-TIK
10 min kvar

Sv: BIF-TIK
Bissett: Nu får Sjödda måla för sin lilla holding

Sv: BIF-TIK
powerplaymål

Sv: BIF-TIK
3-3!!!Samma visa igen!!!dem orkar inte!!!!

Sv: BIF-TIK
3-3 helvete!

Sv: BIF-TIK
3-3 :-(

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: Nu drar vi åt säcken och börjar spela vår försiktiga defensiv.

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: 48.15 2 min Brynäs 7. SJÖDIN, Tommy HOLD

Sv: BIF-TIK
Lilljanne: Så kan det nog vara! Ganska intressant förresten det här med hur "genomskinliga" kommentatorer kan vara i fråga om sympatier. Vilket lag tror ni t ex Tommy Åström på Radiosporten håller på. Dum fråga, va´?

Sv: BIF-TIK
65 Selander:Samma här, men vi får i 12 min till!

Sv: BIF-TIK
par: hoppas dom vinner da då blir ja glad =)

Sv: BIF-TIK
Aaaaaaargh, jag får tuppjuck snart, hesafredrik ljud, hesafredrik ljud.

Sv: BIF-TIK
3-2

Sv: BIF-TIK
LiiMe: 3-2 följ länktips...

Sv: BIF-TIK
Någon som ska på hockey nästa tisdag
Brynäs-Leksand

Sv: BIF-TIK
cervante:Då litar jag på dig :-)

Sv: BIF-TIK
nån som vet?

Sv: BIF-TIK
par: jajjamen!

Sv: BIF-TIK
vad står det mellan timrå brynäs dA=

Sv: BIF-TIK
Kommer dom att vinna??

Sv: BIF-TIK
cervante: jaha...

Sv: BIF-TIK
Brynäsflicka: jo hela

Sv: BIF-TIK
70 Rodrigues: inte hela väl?

Sv: BIF-TIK
Brynäsflicka: 1 period!

Sv: BIF-TIK
har lite dålig koll men...hur lång tid är det kvar?

Sv: BIF-TIK
Gurravictor: jodå..............Molin utvisad för roughing ..gubben har vaknat*ler*

Det är detta som saknats...Kamp och djävlarannamma!

Sv: BIF-TIK
Bright: Wahlman är brynäsare men försöker kompensera det genom att vara subjektiv åt andra hållet när han pratar i radio. En inte helt ovanlig företeelse bland gävlebor har jag lagt märke till (är själv sörlänning). Ibland får jag intryck av att man i Gävle inte är stolta över Sveriges mest klassiska och magiska klubb.

JAWOOOOOOHL, DREI ZU ZWEI!!!!!!!! UNSERE SUPERMANSCHAFT IST ZU HAUSE, typ.

Sv: BIF-TIK
Magoo70: Molin och Hallin blev utv vardera 2 min för roughing när klockan stod på 20:00!

Sv: BIF-TIK
cervante: BIF:s ålderstigna lag orkar inte i tredje.....

« · 138175 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)