MIF-BIF
« Föregående · 136294 · Nästa » Till forumet
Sv: MIF-BIF
laila: Jo, Bif började matchen strålande, sedan släppte dom in 2-4 pucken i power-play. efter detta så var man tillbaka där vi slutade i Södertälje, osäkert och lamt. Nu måset Esko ladda om igen så vi få se samma spel i 3:e...det kan gå men dom måste vi börja jobba och åka skridskor och inte börja titta på klockan. Kyrö tills vidare matchens kung!!!
« Föregående · 136294 · Nästa »