Modo-Brynäs
« Föregående · 169400 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Nej, för att klara sig undan kvalspel måste man börja vinna på bortaplan. Två bortasegrar i år är ingenting man berättar för barnbarnen. Skärpning nu!!
Sv: Modo-Brynäs
ruppe:
Jag har just pratat med Frisco (vilseledd modoit) som är på plats i Kempis: Han säger att matchbilden liknar den i Gävle. Brynäs spelar bra och har haft flera farliga chanser. Han är lite orolig inför fortsättningen, men hoppas att Brynäs ska tröttna.
Jag har just pratat med Frisco (vilseledd modoit) som är på plats i Kempis: Han säger att matchbilden liknar den i Gävle. Brynäs spelar bra och har haft flera farliga chanser. Han är lite orolig inför fortsättningen, men hoppas att Brynäs ska tröttna.
Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Ska vi spela med 4 femmor måste alla få lira. Det är väl den största bristen hos Brynäs modell 02/03. Vi har inte materiel för mer än 2 elitseriefemmor.
Sv: Modo-Brynäs
Brynäs trycker på som fan,snart är det väl 0-2........suck!!!
Kom igen nuuuu dåååå!!!
Kom igen nuuuu dåååå!!!
Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Han så tydligen ruggigt vass ut på videobandet brynäs kollade på när dom värvade honom...
Sv: Modo-Brynäs
Bissett: Possetiv du verkar vara...
Kom igen nu Brynäs!!!!!!!! Nu blir det 1-1!!!!!!!!!!!!
Kom igen nu Brynäs!!!!!!!! Nu blir det 1-1!!!!!!!!!!!!
Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Lutar åt att vi bli nollade... Skojar du eller???
Det är en period kvar. Det kommer bli mål (till Brynäs) Vänta bara.
Det är en period kvar. Det kommer bli mål (till Brynäs) Vänta bara.
Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Nu vill vi inte se något ängslig defensiv i tredje, fortsätt pumpa på och sikta på 3 poäng. 1-1 är ju smickrande siffror för Modo så här långt.
Sv: Modo-Brynäs
5-2 i utvisningar till MoDo...jag är rädd för kompensation i sista.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: Modo-Brynäs
KungMartin: Det gäller att göra mål när man spelar bra,annars tröttnar dom och faller tillbaka.1-1 var viktigt,hoppas att dom kan ta ledn nu i tredje.
Sv: Modo-Brynäs
Gust: Domarn måste vara antingen modig eller galen! Döma mot Sveriges mest enögda hockeypublik. Man kan ju tänka sej hur det låter uppe i hallen.
Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Knastrar av tunnbröd med messmör och skotrarna står och knattrar utanför.
Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Äntligen börjar mjölksyran från Eskos galärslavsträning på försäsongen släppa :-)
Sv: Modo-Brynäs
Skapligt viktigt var tre-poängaren hamnar. Vid vinst: 10 poäng upp till 5:e platsen. Vid förlust: 10 poäng upp till kvalstrecket.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: Modo-Brynäs
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Modo-Brynäs
Gust: inga problem 1-4 blir det om nu någon misstolkade 4-1 som jag råkade skriva förra gången. ÖKA!
« Föregående · 169400 · Nästa »