MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
« Föregående · 1704366 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: Zanetti hade mest istid mot Frölunda också. 23 min.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Forsberg 1978:
Men vi borde ha trumfkort på hand i sista gällande utvisningar. Förutom ledningen så är det något som talar för ett gäng underdogs som Brynäs.
Men vi borde ha trumfkort på hand i sista gällande utvisningar. Förutom ledningen så är det något som talar för ett gäng underdogs som Brynäs.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Sista minuten av period 2,nu är det hyperfarligt.. Oj, där sinsde vattnet på min kvarn men glad är jag för det 😃
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
SÅ JÄVLA GOTT. Om det var meningen av Scott så är han ett geni.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Fan Rödin ska inte få gå poänglös ikväll, in med pucken! Vi har inte haft ett enda PP va?
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Johnson är grymt säker i egen zon. När han får pucken i fickan kastar han aldrig iväg den. Håller i lite extra varje gång tills han hittar en passning.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
70 Rodrigues: Det är alltid rättvist när vi gör mål.
Rapport från Cyklopboken: går inte att spela mot ett lag som har så mycket tur hela tiden.
Rapport från Cyklopboken: går inte att spela mot ett lag som har så mycket tur hela tiden.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: haha ja vi har haft lite tur ibland. Men vi spelar lite på halvfart tycker jag. Ett bra lag ska ha tur ;)
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: och jag antar att JFK tycker Modo är minst 10-20 klasser bättre än brynäs..
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Huge: Efter två perioder är det bara att konstatera att detta är det sämsta laget vi mött hittills. Men...de kanske kan rycka upp sig i tredje.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: Jo jag såg detta😂😂😂 f.ö många modoiter måste ha fått en jävla uppdatering på sina cyklop!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic:
Han är väl missnöjd generellt. Hela laget gör en katastrofalt dålig match såhär långt.
Han är väl missnöjd generellt. Hela laget gör en katastrofalt dålig match såhär långt.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Vi gör vår sämsta match i år och leder trots det med 3-1.. Det säger väl mer om hur klappkassa Modo är :)
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Rödin känns blek idag, han är inte lika hungrig som han brukar vara. Men i och för sig så kan han ju inte göra två poäng varje match ;) kötta nu sista!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: Märks att vi är mer resoluta när vi får chanser(självförtroende), Modo fipplar på tok för mycket. De är bättre spelmässigt än oss i andra.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: Funderar på om det finns en muteknapp i arenan, så jävla tyst😂😂😂
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Synd att vi låter motståndarna sätta tempot. Mot Frölunda hängde vi enkelt med i deras fart, och nu mot Modo spelar vi i samma slöa tempo som Modo sätter. Hoppas det blir bättre.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Bifbiffen:
En period kvar och inget är klart och jag väljer att välja att tolka resultatet som att det säger en hel del om hur bra Brynäs är. Modo är ointressta.
En period kvar och inget är klart och jag väljer att välja att tolka resultatet som att det säger en hel del om hur bra Brynäs är. Modo är ointressta.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Brynäsgubbe: Jaaaaaaa!!!!
Rödin. Vi har bara tur. Tur hela tiden :-)
Rödin. Vi har bara tur. Tur hela tiden :-)
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Oscar Lindblom fick en tackling i huvudet och blev landslagsmässig efter det...
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: Såja!! Kungen levererar!!
Tack och god natt, Modo...👊😆
Tack och god natt, Modo...👊😆
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
bifhjärta: Alla mål i 5 mot 5👍🏻 Dags för ett PP snart tycker jag!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Huge: Fattar inte folk som är TVUNGNA att säga något sånt. Käft tills matchen är slut. Och 2-4 som på beställning.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Zappaholic: Men för helvete domarn är du totalt jävla blåst? Fyfan vad dåligt!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 15/10-15
Brynäsgubbe: Och ett nytt PP för Modo som på beställning...
Hur har det gått i våra PP ikväll? Nä, just det...vi har inte haft några.
Hur har det gått i våra PP ikväll? Nä, just det...vi har inte haft några.
« Föregående · 1704366 · Nästa »