MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
« Föregående · 1724553 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Huge: Tycker vi tappade initiativet efter våra två bp. Inte så konstigt iofs men dags att steppa upp nu!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Ja, vi tappade momentum pga tvåorna, brukar dröja ett tag innan man är tillbaka på spåret igen. Viktigt att vi höll tätt.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: Vi brände två tre fina lägen och vips...ett mål i röven.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978:
Jahapp, istället för en välförtjänt 2-0 ledning till Brynäs så kvitterar Modo på sin första schans och där försvann så klart Scott med.
Jahapp, istället för en välförtjänt 2-0 ledning till Brynäs så kvitterar Modo på sin första schans och där försvann så klart Scott med.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Garanterat en fraktur på Scotts handled eller något där så han blir borta resten av säsongen.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7800}: Med vår otur så blir man inte förvånad. Såg dock inte ut att vara världens hårdaste skott på Scott
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: modo spelar skitdåligt men brynäs spelar ju inte alls
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Lunkan: Pojklagsuppträdande ger Modo ett oförtjänt gratismål.
Och nu är väl Scott skadad också.
En olycka kommer sällan ensam...
Och nu är väl Scott skadad också.
En olycka kommer sällan ensam...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Asså va händer.. Klart som fan han kommer va borta. 1-1 och Scott skadat. GG.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7800}: Hade Scott spelat i tex.Malmö så hade han aldrig gått av. Men nu när han spelar i Brynäs så kan jag nästan sätta allt jag äger att han blir borta säsongen ut...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Enligt SHL kommer han fri och Felix blir ställd. Hur blir man ställd på ett friläge?
Vad hände med Scott?
Vad hände med Scott?
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
D e lungt, trots alla skador så kör vi på. Bengtzén har koll på läget😠😠😠😠
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Det är väl inte bengtzéns fel att styrelsen säger nej? Han skulle nog gärna värva allt som fanns på marknaden om han fick
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Chris11: Nä såklart, det är ingens fel i Brynäs IF, saker o ting bara är o händer.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Hur ska han värva spelare då? Ska han ta av sin lön om styrelsen nekar?
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Man undrar ju hur vissa hanterar privatekonomi när de tror att man bara kan köpa allt & alla hur som helst. De måste ha det jävligt bra då det verkar spruta tusenlappar ur arslet på dem. :-)
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Chris11: Styrelsen, Bengtzén, det är några/någon som inte gör sitt jobb just nu. Vilken annan SHL klubb skulle INTE värva när man blir av med så många tongivande spelare? Snålheten bedrar visheten just nu.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Pettisbif: Du vill bara ha nya namn till dina laguppställningar ;)
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Allt detta jävla gnäll på Bengtzén, blir så jävla trött på alla "duktiga" människor här inne!!!😠
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Helvetets jävla skit, Scott var inte med grabbarna i omklädningsrummet. Lämna WO nu så inte Johnson också blir skadad
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Leksand och Växjö skulle garanterat ut och tokvärva. Ser du någon gemensam nämnare mellan de lagen?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7800}: Var o när har någon skrivit att man ska köpa allt o hur som helst???
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues:
Du känner dig uppenbarligen träffad. Jag sa inga namn.
Du känner dig uppenbarligen träffad. Jag sa inga namn.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Vem/vilka säger att vi ska tokvärva? Rödin, Salmela, Bertilsson, Mannberg o nu troligtvis Scott är borta, inga duvungar direkt. Jag tycker att det borde värvas, vad tycker du?
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Jag har alltid sagt att jag vill se kilström på blå i PP. Det ger utdelning direkt. 2 assist idag för kilas
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: BZ letar ju ersättare till Rödin. Scott spelar ju nu. Mannberg sjuk. Bertilsson tillbaka efter uppehållet, Salmela någon vecka senare.
Ska vi värva när någon blir sjuk, tycker du?
Ska vi värva när någon blir sjuk, tycker du?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Ännu ett PP mål... som det kommer att gnällas på domarna i modoboken ikväll hahahah
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Chris11: Jag skulle just gnälla över att Ollas stod på blå i pp men han täppte till truten på mig.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Tror du på fullaste allvar att Bertilsson är tillbaka efter uppehållet? Det där med att värva om någon är sjuk är ju så jävla korkat så hälften vore nog😂😂😂
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Fyfan vad skönt att jag ser ut att ha tippat fel.
Ännu viktigare med Ollas & Enter som målskyttar!!
Härligt att se Carlsson hålla rent framför kassen!!
Ännu viktigare med Ollas & Enter som målskyttar!!
Härligt att se Carlsson hålla rent framför kassen!!
+ 3
« Föregående · 1724553 · Nästa »