MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
« Föregående · 1724732 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7800}: Jag tycker att hela Brynäs visar en respekt i tacklingarna för det är sällan någon gör något riktigt fult!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{5583}: Är så tacksam att han aldrig fick dra på sig Brynäströjan!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Han flyttar ju på Sandströms ben.... vi fick bortdömt för vi petade med klubban tidigare i år. Tror det var nick då...
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Med tanke på hur skyddade målvakterna är idag ska detta inte vara mål. varit så tidigare
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{6984}:
Helt jävla sjukt hur att precis alla sådana beslut döms till Brynäs nackdel. Det börjar bli lite för mycket för att det ska vara slump.
Helt jävla sjukt hur att precis alla sådana beslut döms till Brynäs nackdel. Det börjar bli lite för mycket för att det ska vara slump.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Det är skillnad på lag och lag.. fy fan vilken korrupt domarkåren med lärling i spetsen.... fy fan
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Tänk om situationsrummet skulle förklara hur de resonerar varje gång. Det hade varit jävligt intressant för det finns ingen som helst konsekvens över huvud taget. Det blir bara mer och mer skämskudde för varje gång de är inblandade. Inte konstigt ingen tar denna ligan på allvar. SHL är en pinsam fläck i hockeyvärlden.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Qvarre: Ja, det var givet.
Grundström ligger ner i målgården och trycker undan Felix vänsterben så att pucken går i mål.
Klart det godkänns, hade inte förväntat mig nåt annat....
Grundström ligger ner i målgården och trycker undan Felix vänsterben så att pucken går i mål.
Klart det godkänns, hade inte förväntat mig nåt annat....
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: Som sagt, det här är inte över på långa vägar 😠
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Kom igen Brynäs det är fritt fram att åka och knö på Modos målvakt!!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Håll det här nu! Porselands inhopp ändrar verkligen på matchbilden...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{5583}: Pudas nöter bänk. Porse spelar... brinner det i huvet på Bulan???
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: Och våra nästa motståndare ångar på mot djurgårn. .jösses
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
rafalski: Porselands inträde kan vara det som gör att vi tappar matchen😠
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Porse inne på ett bakåtmål på engång!!!??? BULAN!!!!!!!!!???????
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Wtf.....petar på plockning med klubban.. nej han stör inte alls.... Sjukt less
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Den stora frågan är ju vad fan SYSSLAR situationsrummet med....
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
smallround: Po.Westerholm agerande kan ju kanske diskuteras!!!!!!! Jävla tjockis
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Klart det blir påse..
Sen 7 min kvar, det kommer aldrig att hålla.
Sen 7 min kvar, det kommer aldrig att hålla.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
smallround: Antingen kan de inte reglerna eller så finns det inga regler, vet inte vad som är värst
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{5583}: Klart att det inte är mål då man inte får göra mål med handen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{5583}: Han står ju för fan med skridskon i målgården och hugger innan han slår in pucken med handsken. Skröder är ju där med klubban också iofs
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Tappar vi poäng ikväll är det helt oförlåtligt. Skrämmande uselt spel i tredje perioden.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Är Pudas skadad???
Allså Bz måste sparka Porseland..
Han har ju inget inlevelse,spelar som han inte bryr sig..
In med Ersson istället.
Fan om vi tappar detta.
Allså Bz måste sparka Porseland..
Han har ju inget inlevelse,spelar som han inte bryr sig..
In med Ersson istället.
Fan om vi tappar detta.
+ 4
« Föregående · 1724732 · Nästa »