MoDo Hockey-Brynäs IF
« Föregående · 482857 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Snart börjar herrarna att gapa, gorma o skrika när Modo tar sig över sin egna blå. Orkar man lyssna på gaphalsarna
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Kom igen nurå Brynäs!!..släpp inte in ett sånt dära tidigt mål som alltid, utan håll nollan iallafall första 10..sen är det aldrig fel om det blir mål framåt.. =D... Mitt Optimist-tips: 3-4 (Lind, Viitakoski, Malmström, Molin)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
rackham: "Kritiker undanbedes vänligen men bestämt, Huge..."
Inte alls.
Är den bara rimlig och konstruktiv så....... :-)
0-2 nu. Världsklass av Wahlberg enl webben...
Inte alls.
Är den bara rimlig och konstruktiv så....... :-)
0-2 nu. Världsklass av Wahlberg enl webben...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
2-1 nu. Verkar vara bara Modo i andra. Räcker orken bara en period nu?
Väl mycket snack om Hinote, han är väl ingen Gaborik direkt eller?
Väl mycket snack om Hinote, han är väl ingen Gaborik direkt eller?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
70Igor: Webbkillarna skrämmer slag på en. Tokvrålar varje gång en Modospelare skjuter.
Annars håller dom bra klass på kommentarerna...
Annars håller dom bra klass på kommentarerna...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Huge: haha bra klass. Jag har iofs inte hört nåt idag men det brukar vara en packad jänkare och en cyklop som refererar från i kempis. Har jag fel?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Mickis: Ja, det tycker jag, även om dom iofs har lite svårt med namnen ibland. Soling blir Sålling och Kupan fick dom till Kaipinen eller nå´t sån´t.
Annars tycker jag att dom är klart objektiva för att vara Modoiter... :-)
Annars tycker jag att dom är klart objektiva för att vara Modoiter... :-)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
70Igor:
Varför det?
Dalsk gästfrihet, du vet.
Om du bara visst hur tungt det skulle bli att åka 80 mil hem efter en förlust.
4-4 Horcoff förresten.
Varför det?
Dalsk gästfrihet, du vet.
Om du bara visst hur tungt det skulle bli att åka 80 mil hem efter en förlust.
4-4 Horcoff förresten.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Roxio: Om det bara var kommentatorerna som skrek....
Har väl aldrig hört en publik skrika så in i h-e på exakt allting som händer..
Har väl aldrig hört en publik skrika så in i h-e på exakt allting som händer..
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Det är nog bäst att plocka 3 pinnar idag med tanke på att Luleå ser ut att göra detsamma.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Ja om vi hade ett lag som orkade 3 perioder ändå 3-3 och man får nog vara glad om det blir 1pinne med hem :(
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Tordan:
Ge den där muppen som kommenterar på Hockeylive något lugnande.
Det är inte bra att hetsa så där.
Det är väl inte SM-final ?
Ge den där muppen som kommenterar på Hockeylive något lugnande.
Det är inte bra att hetsa så där.
Det är väl inte SM-final ?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Roxio: En till ?, 3-1 målet såg inte otagbart ut. Vilket jävla liv det är på publiken.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
rafalski: Han kan gärna göra fler Salosar..Skulle va kul, han blir nog tyst gaphalsen då.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Team brynäs P-shot enl swehockey, vad händer? innebär det att Modo fått straff?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Roxio: Nu kastar publiken in saker i Brynäsbåset, få se om det blir krigsrubriker i Aftonbladet imorgon.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
rafalski:
Modo-publiken förnekar sig inte när dom inte får 100% stöd av domaren.
Slänger in skräp på isen igen.
Modo-publiken förnekar sig inte när dom inte får 100% stöd av domaren.
Slänger in skräp på isen igen.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
"Kommentatorn" Håller i pucken Håller i Håller i Håller i och Håller i Håller i Håller i Håller i och passar.....Håller i Håller i och håller i pucken
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Roxio: Hur fan kan Wahlberg ta en idiotutvisning med mindre en två minuter kvar.
« Föregående · 482857 · Nästa »
19. BÄCKSTRÖM, Nicklas 22. STRID, Fredrik
4th Line
Jobbigt att resa ToR Övik utan att få spela...