MoDo Hockey-Brynäs IF
« Föregående · 483106 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Roxio: Om det bara var kommentatorerna som skrek....
Har väl aldrig hört en publik skrika så in i h-e på exakt allting som händer..
Har väl aldrig hört en publik skrika så in i h-e på exakt allting som händer..
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Det är nog bäst att plocka 3 pinnar idag med tanke på att Luleå ser ut att göra detsamma.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Ja om vi hade ett lag som orkade 3 perioder ändå 3-3 och man får nog vara glad om det blir 1pinne med hem :(
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Tordan:
Ge den där muppen som kommenterar på Hockeylive något lugnande.
Det är inte bra att hetsa så där.
Det är väl inte SM-final ?
Ge den där muppen som kommenterar på Hockeylive något lugnande.
Det är inte bra att hetsa så där.
Det är väl inte SM-final ?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Roxio: En till ?, 3-1 målet såg inte otagbart ut. Vilket jävla liv det är på publiken.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
rafalski: Han kan gärna göra fler Salosar..Skulle va kul, han blir nog tyst gaphalsen då.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Team brynäs P-shot enl swehockey, vad händer? innebär det att Modo fått straff?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Roxio: Nu kastar publiken in saker i Brynäsbåset, få se om det blir krigsrubriker i Aftonbladet imorgon.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
rafalski:
Modo-publiken förnekar sig inte när dom inte får 100% stöd av domaren.
Slänger in skräp på isen igen.
Modo-publiken förnekar sig inte när dom inte får 100% stöd av domaren.
Slänger in skräp på isen igen.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
"Kommentatorn" Håller i pucken Håller i Håller i Håller i och Håller i Håller i Håller i Håller i och passar.....Håller i Håller i och håller i pucken
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Roxio: Hur fan kan Wahlberg ta en idiotutvisning med mindre en två minuter kvar.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
lindberg: o wahlberg utvisad o publiken kastar sittdynor o matchprogram.. 30 sek kvar
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
1 poäng får vi nog vara nöjda med låter det som när man lyssnar på dom påtända gubbarna i Övik.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
rafalski: säger bara MICKE LIND.vilken lirare,saknar honom här uppe i TIMRÅ.kämpa på nu,håll undan för lulelapparna.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Gusten: Slut på matchen, 1 poäng bättre än väntat! Dagens besvikelse Mora som inte spöar Luelå på hemmaplan.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
kefa: Njaa, Lind är en typisk vattenbärare i det tunga Brynäsmaskineriet:-))
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Makkan: "1 poäng och tappad 3-1 ledning.
Nja..."
Vad hade du sagt om du blivit erbjuden 1 pinne innan start? :-)
Nja..."
Vad hade du sagt om du blivit erbjuden 1 pinne innan start? :-)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Gusten: Starkt att ta en pinne i banjobygden, men när heroiska insatser krävs för varje poäng så kommer det inte ändå att hålla i långa loppet. SSK nästa....
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Lind och Wahlberg kommer förmodligen inte att vara tillgängliga när det är dags för kvalserien....dom kommer sitta i rullstol pga utbrändhet och förslitningar som en direkt konsekvens av Sundlövs handlingsförlamning. Tamejfan så hade jag gärna sett Jeff Williams och Arne hellre än att slita så förbannat på nyckelspelarna.
Men men...kanske vi kan gå ikapp Mora. Har sett deras två sista matcher och maken till huvudlöst försvarspel får man leta efter.
Men men...kanske vi kan gå ikapp Mora. Har sett deras två sista matcher och maken till huvudlöst försvarspel får man leta efter.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Gusten:
Så länge man också gör en drös mål framåt blir det ju mest roligt!
Så länge man också gör en drös mål framåt blir det ju mest roligt!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Metal Guru: Inte sååå roligt de två senaste matcherna dock...förresten vad har hänt med Adam? Totalt kass nu på sistone.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Gusten:
Ett ufo bytte ut honom mot en replica, och trodde att vi inte skulle märka nånting.
Ett ufo bytte ut honom mot en replica, och trodde att vi inte skulle märka nånting.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Gusten: Många av Moras försvarare har varit övervärderade, bl.a Adam, pga att man är så pass bra framåt.
Idag var det dock motivationen som tog hem segern.
Vårt "djävla loosergäng" tycker jag iaf gjorde en hygglig insats idag.
Eller vad säger du, Tony? :-)
Idag var det dock motivationen som tog hem segern.
Vårt "djävla loosergäng" tycker jag iaf gjorde en hygglig insats idag.
Eller vad säger du, Tony? :-)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Metal Guru: Ja jag hörde det precis av Munkas....han hade läst det på en tjeckisk hemsida...men tack för ändå ;)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Huge:
"Inte alls. Är den bara rimlig och konstruktiv så....... :-)"
Ja, och det är väl därför Brynäs har gjort det till en sport att hamna därnere i tabellen istället för däruppe där de stora grabbarna har allt det roliga i slutet på säsongerna...
Suck.
Extreme Brynäs makeover, någon?
"Inte alls. Är den bara rimlig och konstruktiv så....... :-)"
Ja, och det är väl därför Brynäs har gjort det till en sport att hamna därnere i tabellen istället för däruppe där de stora grabbarna har allt det roliga i slutet på säsongerna...
Suck.
Extreme Brynäs makeover, någon?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Vad gäller Vinnerborg hoppas jag att han någon gång kommer till steg "Vad är en holding?" i sin domarutbildning. Gärna i förrgår.
Så jävla kasst som MoDo spelade idag ska vi vara glada att vi tog en poäng. I alla fall om man ser till hela matchen.
Vad gäller Vinnerborg hoppas jag att han någon gång kommer till steg "Vad är en holding?" i sin domarutbildning. Gärna i förrgår.
« Föregående · 483106 · Nästa »