MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
« Föregående · 1219495 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Å vafan håller LHC på med ... kan bli en mardrömsomgång detta ...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Vi är fortfarande med i den här matchen. Ett kryss vore helt okej.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19:
De flesta andra flickor som viskar i öronen till sina andra kompisar när nån ny dyker upp skriver inte på hockeysajter...
Välkommen!
Och om du undrar...I WOULD knock the shit out of you.
De flesta andra flickor som viskar i öronen till sina andra kompisar när nån ny dyker upp skriver inte på hockeysajter...
Välkommen!
Och om du undrar...I WOULD knock the shit out of you.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Markeringsspelet var väl inte heller på topp. Molin och Sundqvist glodde bara på pucken.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Tacka Kahnberg för den kassen, istället för att lägga sarg ut så ska han dutta på blålinjen. USELT!!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:
Men återigen sjabbel i egen zon.
Vi behöver backar,när ska Sundlöv inse det?
Men återigen sjabbel i egen zon.
Vi behöver backar,när ska Sundlöv inse det?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Fy fan, först bjuder Hansen på en. Och sedan passar Kahnberg på att ställa till det...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Är väl inte många på den banan som har det lätt idag? Wolmer och Pikkarainen är väl de jag kommer på som skött sig so far.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Ja, även om jag inte önskade honom det, jag tyckte mest synd om honom faktiskt!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero: Fan, Hansen är ju totalt förvirrad därute, det är synd om honom!! Gå ner på backar istället!!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:
Hehe...precis, nu får Czckxarnecki huvudbry när taktiken måste läggas om.
Hehe...precis, nu får Czckxarnecki huvudbry när taktiken måste läggas om.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero: Bara bra att Modo tar ledningen, nu kan ju inte Brynäs spela på 0-0 längre. Eller kanske NC spelar på 0-1?....
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:
Eftersom till och med jag förstår varför behöver det inte besvaras, haha.
Fan också!!!
Var säker på att vi skulle få första målet ändå...
Eftersom till och med jag förstår varför behöver det inte besvaras, haha.
Fan också!!!
Var säker på att vi skulle få första målet ändå...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Kan nån förklara varför man har genomskinliga sarger på Ullevi?
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19:
Tack!
Just densamme...
Visst var det väldigt stora förväntningar på pöjken när han kom ?
Han hade fullkomligt vräkt in poäng i den - eh...glamourfyllda norska ligan om jag inte minns fel...
Tack!
Just densamme...
Visst var det väldigt stora förväntningar på pöjken när han kom ?
Han hade fullkomligt vräkt in poäng i den - eh...glamourfyllda norska ligan om jag inte minns fel...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Fan, vad hette den där lille tallefjanten klädd i Brynäs stolta färger som flög som en vante runt sargerna för några säsonger sedan?
Han spelade i lusekofta nr 27...kom att tänka på honom när jag såg den där Bonsaksen nyss.
Jag vägrar googla, tänkte nån briljant hjärna härinne skulle sitta på kunskaperna istället, hehe.
Snälla?
Han spelade i lusekofta nr 27...kom att tänka på honom när jag såg den där Bonsaksen nyss.
Jag vägrar googla, tänkte nån briljant hjärna härinne skulle sitta på kunskaperna istället, hehe.
Snälla?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten:
Stabil period.
Men isen verkar vara under all kritik,det syns att båda lagen har problem med den idag.
Brynäs melodi verkar vara Tålamod idag.
Stabil period.
Men isen verkar vara under all kritik,det syns att båda lagen har problem med den idag.
Brynäs melodi verkar vara Tålamod idag.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Är inte masen från finnskogarna runt Gusten? Tänkte lite fel :-)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: 16 min, inte ETT enda anfall värt namnet!!
PP nu, dags för lite Hansenbriljering!
PP nu, dags för lite Hansenbriljering!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Vad är det för fel på finnen?
Rödin plockas nog hem för att spela back;-)
Rödin plockas nog hem för att spela back;-)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Sundström har skön humor (eller noll verklighetskoll):
– Det är klart att man saknar att vara där framme och göra alla målen, men defensiven är viktig den också, säger han.
----------------------------------
Sen står det att Brynäs saknar tre ordinarie backar; Jonsson, Kokko och Bertilsson. Fast det är väl en sanning med modifikation, för skulle Jonsson vara hel skulle vi ju inte ens ha Kokko.
Men om det här med Andersén stämmer blir det katastrof ikväll, även fast han inte är någon bra back...
3-1 till MoDo.
– Det är klart att man saknar att vara där framme och göra alla målen, men defensiven är viktig den också, säger han.
----------------------------------
Sen står det att Brynäs saknar tre ordinarie backar; Jonsson, Kokko och Bertilsson. Fast det är väl en sanning med modifikation, för skulle Jonsson vara hel skulle vi ju inte ens ha Kokko.
Men om det här med Andersén stämmer blir det katastrof ikväll, även fast han inte är någon bra back...
3-1 till MoDo.
« Föregående · 1219495 · Nästa »
Vad jiddrar du om?