MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
« Föregående · 1219514 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Hade du räknat med poäng i den här matchen, med dessa förutsättningar så kanske du inte ska uttala dig?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Partyjack: På denna nivå skall man se till att det finns spelare till respektive position!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Partyjack: Undra om vi kan få hit nån mera center för det har vi ju brist på... Ska vi tippa på att Granis spelar back i nästa match?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
65selander: Förutsättningarna är ju att det inte finns pengar, ingen sportchef, ingen tränare, så uttala dig inte!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Lindström: Hyfsad miss av Dixon, men förutsättningarna var ju inte bättre.
3-2 nu, undrar hur det gick till?
3-2 nu, undrar hur det gick till?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Missen blir ju knappast mindre roligt för att Molin gjorde mål, en youtube klassiker är född.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Qvarre:
Du har så rätt.
Sundlöv gör absolut inte sitt jobb:
En liten karl från Tierp får, tja...säg skitmycket pengar, för att förse Brynäs IF med ett hockeylag ingen Gävlebo skall behöva skämmas för.
Strax innan jul dock, slår han in sin hjärna i ett litet, litet paket o skickar det ända in i april, då han tänkt börja jobba igen.
För då är det lätt!
Då är det lite lugnare, då surrar det inte av supportrars missnöje och superkonkurrensen av andra sportchefers faxar.
Överför samma situation till ett NHL-lag: "vi har inga backar efter jul, men vår scoutingchef har jätte-jätte mycket tid över! Och det är bra, för han är skild och det är kvalitetstid han behöver med sina barn, bla-bla-BLA!"
Hade han arbetat, ja jag skriver arbetat, så hade vi inte förlorat denna match.
Fuck him!
Nu blev det 2 mål upp också.
Sundlöv är en parasit på Brynäskroppen, och han har överlevt tack vare sin egen status, och upplyst av klubbens sagolika historia.
Den historia som HITTILS fått pengarna att strömma in i krislägen - tack vare denna inställning: " Brynäs är ett kanonlag som inte får gå ur tiden!"
Ni vet alla, att våra dagar är räknade om inget händer.
Snart vet inga andra än vi som är i 40-års åldern att Tigrarna EGENTLIGEN är världens bästa hockeylag.
Du har så rätt.
Sundlöv gör absolut inte sitt jobb:
En liten karl från Tierp får, tja...säg skitmycket pengar, för att förse Brynäs IF med ett hockeylag ingen Gävlebo skall behöva skämmas för.
Strax innan jul dock, slår han in sin hjärna i ett litet, litet paket o skickar det ända in i april, då han tänkt börja jobba igen.
För då är det lätt!
Då är det lite lugnare, då surrar det inte av supportrars missnöje och superkonkurrensen av andra sportchefers faxar.
Överför samma situation till ett NHL-lag: "vi har inga backar efter jul, men vår scoutingchef har jätte-jätte mycket tid över! Och det är bra, för han är skild och det är kvalitetstid han behöver med sina barn, bla-bla-BLA!"
Hade han arbetat, ja jag skriver arbetat, så hade vi inte förlorat denna match.
Fuck him!
Nu blev det 2 mål upp också.
Sundlöv är en parasit på Brynäskroppen, och han har överlevt tack vare sin egen status, och upplyst av klubbens sagolika historia.
Den historia som HITTILS fått pengarna att strömma in i krislägen - tack vare denna inställning: " Brynäs är ett kanonlag som inte får gå ur tiden!"
Ni vet alla, att våra dagar är räknade om inget händer.
Snart vet inga andra än vi som är i 40-års åldern att Tigrarna EGENTLIGEN är världens bästa hockeylag.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Så, där kom det. Klantarselföreningen förlorar på misstag som inte setts på den här nivån på 30 år. Tack Dumlöv för att du fixat ett par backar under uppehållet!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Lindström: Ove va bäst i Brynäs lag idag! hur mkt istid tror du inte han fick idag? konstigt om han var trött där. fattar inte att man kan klaga på honom när han är den som kämpar mest i laget!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Förklara hur fan han kan vara sååååååå trött av att stå och dribbla med pucken i 25s för att sedan drälla bort den och inte orka backchecka mer än 3meter? Ska man inte vara bättre träna om man spelar i ES?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19:
"Vad jiddrar du om?"
Äh, det är kutym att man INTE hoppar nedåt när man svarar på inlägg i ett o samma ämne. För att undvika att samma människor alltid bara snackar med precis samma människor.
Men det var inget som kändes igen tydligen.
Själv älskar jag när någon ny kommer in i ett gäng...
Jag tycker det är mellanstadieklass på det hela.
Jag dömer inte ut dig, Bissett, bara själva beteendet.
Man tröttnar, och är det vad vi vill med denna sajt?
Att folk ska tröttna.
Kanske det är så, men då är det bara en tidsfråga innan folk hittar till ett litet...eh, vänligare forum.
Jag vet att andra tycker lika..men säkert är ni typ 4 stycken som tycker ni äger här.
Det menar jag med att jag blir genuint förbannad...nätmobbare kan jag käka till frukost.
"Vad jiddrar du om?"
Äh, det är kutym att man INTE hoppar nedåt när man svarar på inlägg i ett o samma ämne. För att undvika att samma människor alltid bara snackar med precis samma människor.
Men det var inget som kändes igen tydligen.
Själv älskar jag när någon ny kommer in i ett gäng...
Jag tycker det är mellanstadieklass på det hela.
Jag dömer inte ut dig, Bissett, bara själva beteendet.
Man tröttnar, och är det vad vi vill med denna sajt?
Att folk ska tröttna.
Kanske det är så, men då är det bara en tidsfråga innan folk hittar till ett litet...eh, vänligare forum.
Jag vet att andra tycker lika..men säkert är ni typ 4 stycken som tycker ni äger här.
Det menar jag med att jag blir genuint förbannad...nätmobbare kan jag käka till frukost.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
21olsson: Ja Ove är en av få som kan hålla huvudet högt efter den här matchen. Dixon och Sunken var nog de största besvikelserna ikväll ... men även dom har väl rätt till en dålig match då och då.
Bäst idag: Jajjen
Bäst idag: Jajjen
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Macahan: Första halvan vilade dom ju, inte ett vettigt anfall, sen faller man på en knippe mongoageranden.
AVGÅ SUNKLÖV!!
AVGÅ SUNKLÖV!!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
21olsson: Hur kan man spela en spelare i 6-5 som är trött innans han ens kommer in på isen isf??
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Lindström: vem ska han sätta in då? fanns väl inte många att välja på.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Lindström:
Men knappast i PP,och knappast därför vi förlorar matchen.
Hade vi haft en backuppsättning som höll ES-klass idag så hade vi minst kryssat i denna match.
Bara glömma och gå vidare.
Men knappast i PP,och knappast därför vi förlorar matchen.
Hade vi haft en backuppsättning som höll ES-klass idag så hade vi minst kryssat i denna match.
Bara glömma och gå vidare.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Lindström: Det var väl ingen avblåsning de sista två minutrarna, Molin åkte ju runt som skinnet på kuken en midsommarnatt hela tiden ... skulle han avbrutit anfallet/trycket som laget hade? Förresten, var det inte Nordan som schabblade??
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten: Börjar bli som med IFK Göteborg nu, skador och åter skador...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Sluat klaga på Sundlöv, syns så tydligt vilka som har absolut NOLL KOLL här på forumet. Bara att inse vi torskade igen mott The muppet show men den dag oturen vänder blir vi starka.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero:
Och jösses vad du överdramatiserar för att jag inte klickade på sv på ditt inlägg,men mitt i match så klickade jag på sv på det första bästa.
Nätmobbare?Behövs knappast kommenteras va?
Och jösses vad du överdramatiserar för att jag inte klickade på sv på ditt inlägg,men mitt i match så klickade jag på sv på det första bästa.
Nätmobbare?Behövs knappast kommenteras va?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten:
Jo det var Nordan som sjabblade,tror Lindström insåg det och loggade ut;)
Jo det var Nordan som sjabblade,tror Lindström insåg det och loggade ut;)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten:
Ove Molin, 18 säsonger som alltid nåågot överbetald hockeyspelare.
Fuck that.
Mina mamma gör sin 48:e i receptionen på BilMetro i Gävle... jag o tre småsystrar, alltid hungriga, alltid blåögda.
Respect mamma!
Ove Molin, 18 säsonger som alltid nåågot överbetald hockeyspelare.
Fuck that.
Mina mamma gör sin 48:e i receptionen på BilMetro i Gävle... jag o tre småsystrar, alltid hungriga, alltid blåögda.
Respect mamma!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Vi är kvar på slutspelsplats än? Att ligga där efter 33 matcher tycker inte jag är kattpiss.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Macahan:
Ja det är ruskigt tätt nu.
Ja det är ruskigt tätt nu.
7 Luleå 33 11 9 13 2 86- 93 44
8 Brynäs 33 9 12 12 4 79- 76 43
9 Modo 33 7 14 12 6 85- 86 41
10 Timrå 33 10 10 13 1 84- 95 41
11 Rögle 33 10 7 16 2 78- 99 39
12 Södertäl 33 8 8 17 3 80-113 35
8 Brynäs 33 9 12 12 4 79- 76 43
9 Modo 33 7 14 12 6 85- 86 41
10 Timrå 33 10 10 13 1 84- 95 41
11 Rögle 33 10 7 16 2 78- 99 39
12 Södertäl 33 8 8 17 3 80-113 35
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Lindström: så blir det när man går runt på lite folk,sedan tycker jag innan ove tappar ut pucken så måste spelaren som står framför mål kliva ner mot hörnet o göra sig spelbar...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Japp, men vi är med i racet ;-)
Hur länge blir Kokko och Jonsson borta?
Hur länge blir Kokko och Jonsson borta?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19:
Jamen såklart...första bästa ligger två rull ned med scrollhjulet...
Eller menade du första "bästa"?
Du bekräftar att du inte fattar nåt av vad jag pratar om.
Skäms inte för det!
Nämen allvarligt Bissett, jag är en person som vet när människor är vänligt/fientligt inställda.
Men här är inte nåt vi gör för att må bra tydligen...här ska vi skita på andra människor.
Men jag finns här...så mycket mer än du tror...och om du vill höra av dig så kan jag berätta för dig...att jag har erfarenhet av att få människor att lida.
Skriv igen så lämnar jag min adress,mitt nummer,mitt namn.
Är du en man ller en fucking mus?
Skriv snabbt så träffas vi.
Jag vill bara prata såklart!!!!!
Var inte rädd nu.
Jamen såklart...första bästa ligger två rull ned med scrollhjulet...
Eller menade du första "bästa"?
Du bekräftar att du inte fattar nåt av vad jag pratar om.
Skäms inte för det!
Nämen allvarligt Bissett, jag är en person som vet när människor är vänligt/fientligt inställda.
Men här är inte nåt vi gör för att må bra tydligen...här ska vi skita på andra människor.
Men jag finns här...så mycket mer än du tror...och om du vill höra av dig så kan jag berätta för dig...att jag har erfarenhet av att få människor att lida.
Skriv igen så lämnar jag min adress,mitt nummer,mitt namn.
Är du en man ller en fucking mus?
Skriv snabbt så träffas vi.
Jag vill bara prata såklart!!!!!
Var inte rädd nu.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
65selander: Vi överlever och tar oss till slutspel men då måste det till backar.
Vet du varför Berglind inte får spela ?
Skadad ? Sjuk ?
Saknar vi backar så måste väl han platsa ?
Vet du varför Berglind inte får spela ?
Skadad ? Sjuk ?
Saknar vi backar så måste väl han platsa ?
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Har bara en sak att säga efter den här matchen! Vi behöver backar.slut! Hur det ska gå till är däremot inte lika klart...
Tacklingen i ryggen på Hansen tycker jag var ful, men ingen annan än jag verkar reagera. Mina ögon som spökar igen kanske?
Tacklingen i ryggen på Hansen tycker jag var ful, men ingen annan än jag verkar reagera. Mina ögon som spökar igen kanske?
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Ska vara avstängning? NC briljerar igen. Hansen vänder upp ryggen mot tacklingen och putar med arslet istället för att stå upp som en man.
Synd om Hansen, men det är inte ens en tvåa.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: tycker det är förjävligt.
Nu måste vi ha backar !
vi kan inte spela på löf, sundquist, sundström och nolander.
det håller inte.
hoppas sundlöv kan hitta nån back fram tills på onsdag, annars blir det väl storförlust mot ett galet bra lhc
Nu måste vi ha backar !
vi kan inte spela på löf, sundquist, sundström och nolander.
det håller inte.
hoppas sundlöv kan hitta nån back fram tills på onsdag, annars blir det väl storförlust mot ett galet bra lhc
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Det car ju Gustens idol som tryckte Hansen. Var det fult?
« Föregående · 1219514 · Nästa »