1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Mora-Brynäs


Sv: Mora-Brynäs
lyckominut :) Frölunda 2 - 0 mot DIF!

Sv: Mora-Brynäs
Frölunda gör sitt mot DIF iaf 2-0 till Frölunda och 0-0 mellanb SSK-MoDo


Sv: Mora-Brynäs
1-0 till MoDo nu.


Sv: Mora-Brynäs
MoDo 1 - 0 mot SSK, bra eller dåligt ? ;/

Sv: Mora-Brynäs
Davydkin: Blir inte Bäckström vald till årets rookie...då ska jag ägna mig åt någon annan idrott.

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: ja hoppas dom vinner

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Underbart! Vi når inte så långt upp!

Sv: Mora-Brynäs
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! WEEEEEI

Sv: Mora-Brynäs
Örat slår till igen! (länge sedan sist)

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: ÖRAT !!!!!!!!!!!

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Jaaaa!!!

Sv: Mora-Brynäs
2-1 UNDERBARt!! Öhrstedt

Sv: Mora-Brynäs
65selander: fyyy fan vad härligt !!

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: f-n Steen du ligger några sekunder före mig din räka :-))

Sv: Mora-Brynäs
Så där ja!!!

Sv: Mora-Brynäs
Vilken HÄRLIG vändning :D

Sv: Mora-Brynäs
yes nu satt den för örat fan villket skott wahlman ble fan i mej chockad

Sv: Mora-Brynäs
Wahlman låter hyfsat bitter! ;)

Sv: Mora-Brynäs
AD: Heja Almtuna!!!!!!! Förlåt, jag bara skämtar,,,

Sv: Mora-Brynäs
70 Rodrigues: Fan har Lunarstorm stängt eller? ;)


Sylf: hunden e pissnödig!!

Sv: Mora-Brynäs
Poäng för båda Gellerstedt och Öhrstedt, händer inte varje dag

Sv: Mora-Brynäs
bäckström, helt otrolig lirare!!!

Sv: Mora-Brynäs
Fattar inte varför ni hackar på Wahlman ? ;S Ni måste inbilla er om att han "hejjar" på MIK, han är ju förfan BIF:s "officiella" kommentator och har varit de i flera år, ser ingen anledning till att han håller på Mora då ;S

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Kanske för att han är väldigt enögd?

Sv: Mora-Brynäs
AD: ja det e skönt att dom kan få göra lite poäng med

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: Vi låter det vara så länge matchen varar, sen kör vi :-)

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Det bästa vore om han höll käften och började på McDonalds eller nåt.

Sv: Mora-Brynäs
bif 90: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bäckis..

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Ähh så löjligt att störa sig på det :P skit i det isf och lyssna på matchkommentarerna istället ! onödigt att gnälla på han :P

Sv: Mora-Brynäs
arnio: Har du fördröjning?

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Han skrek ju fan när MIK tog ledningen och när Brynäs gjort sina mål har han sagt: oj, 1-1/1-2.

Sv: Mora-Brynäs
arnio: efteR ?

Sv: Mora-Brynäs
brynasaren: 1-2 oh ok härligt...

Sv: Mora-Brynäs
arnio: ;S du är smartare om du lyssnar på Radion :P haha

Sv: Mora-Brynäs
brynasaren:jag tror man blir mer uppspelt när hela arenan jublar än när det blir knäpptyst ..;D, heheh hej martin ;D

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: webradion funkar inte

Sv: Mora-Brynäs
arnio: Jodå den fungerar fint!

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Webradion funkar, men inte kommentatorn

Sv: Mora-Brynäs
Det låt bra.....3 mål, men ännu ingen målchans.
Effektiva skyttar idag!

Sv: Mora-Brynäs
AD: men de va ett jävla tjat :S så jävla omoget att klaga på han

Sv: Mora-Brynäs
2-0 till MoDo nu :-)


Sv: Mora-Brynäs
AD: hehe ne man märker ju inte om brynäs gör mål för då e han ju knäpp tyst han kan ju gapa lite

Sv: Mora-Brynäs
MoDo 2 - 0

Sv: Mora-Brynäs
65selander: Härligt Modo och VF.

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: Undrar om Widing har rört pucken mer än en gång??

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Starkt gjort utav Brynäs att vända på detta. Kör på nu i 2:a också så kan man somna med ett j-a tokflin ikväll.

Sv: Mora-Brynäs
Har inte hört Widings namn äns ;s

Sv: Mora-Brynäs
Grymt härligt med en ledning med 2-1 till andra perioden. Sedan är det ju inte dåligt att Djurgården ligger under heller. :)

Tabellen just nu:
7. Brynäs IF 40 12 12 16 80:103 -22 51p
8. Djurgårdens IF 40 11 11 18 98:117 -19 50p
-----------------------------------------------------
8. Mora IK 40 12 9 19 91:107 -16 48p
10. Timrå IK 40 13 7 20 81:99 -18 47p

Sv: Mora-Brynäs
65selander: ja det skulle vara hel skönt me vinst ikväll med

Sv: Mora-Brynäs
65selander: Vinner BIF och DIF,SSK torskar somnar man ju aldrig.Garvar hela natten.

« · 663478 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)