1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Mora-Brynäs


Sv: Mora-Brynäs
2+10 för en spelare i Mora. Vore det inte underbart med ett mål för oss nu?

Sv: Mora-Brynäs
Helgesen: Lysande. Tjecken jagar domartrion runt isen.

Sv: Mora-Brynäs
hehe semrek i mora jagar domaren snacka om skandal

Sv: Mora-Brynäs
Joshua_Tree: slå han på käften ^^

Sv: Mora-Brynäs
Jompe: Hehe, ja han blev ganska förbannad kan man säga. Nu ska den in.

Sv: Mora-Brynäs
Jompe: Ska bli roligt att se på Sporten sen, han verkade lite upprörd ;)

Sv: Mora-Brynäs
Helgesen: Mora är ett jobbigt lag att möta.
Åker mkt skridskor och jobbar utav bara h-e.
Lite som Timrå när dom debuterade i ES.
Smrek verkar ha fått ett hjärnsläpp nu.
Kan vi få en femminutare, eller...?

Sv: Mora-Brynäs
ut med packet!

Sv: Mora-Brynäs
88Lindkvist: Stolpen! nära nära!

Sv: Mora-Brynäs
85E-Martinsson: ja det kan man säga fan det e pucken man skall jaga inte domaren

Sv: Mora-Brynäs
Huge: Näe,en 2 minutare och ett stolpskott fick vi....Snart börjar Lahti kompensera.

Sv: Mora-Brynäs
Huge: Trodde på en hård match, likt matchen tidigare förra året då vi vann med 5-4. Den satt hårt inne och tror på ett liknande scenario. Synd på överläget, vi måste verkligen bli bättre.

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Ja jag är rädd för det.

Sv: Mora-Brynäs
Nu har även DIF vaknat! Läge att avgöra Brynäs!!!

Sv: Mora-Brynäs
sylf: ja precis vi måste nog vinna idag

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Det verkar inte finnas samma fokus ikväll

Sv: Mora-Brynäs
aphac: Ska kanske inte ta denna match på hyperallvar. Vinst mot Mora eller Djurgården kan vi vara nöjda och Djurgården förlorar idag.

Sv: Mora-Brynäs
Har en magkänsla på att MIK vinner detta, men hoppas det bara är pizzan som värker :) haha

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Dax att vädra hundkräket nu.

Sv: Mora-Brynäs
65selander: ja han får nog göra det

Sv: Mora-Brynäs
65selander: Bombardemang mot Honken.Det här luktar fisk!

Sv: Mora-Brynäs
Vad sägs om att hänga ett mål mitt i Mora-pressen nu då?

Sv: Mora-Brynäs
Naaajje BP , nu ringer det tror jag :(:(

Sv: Mora-Brynäs
Satan, inte bra!

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Är det morsan så är jag inte här.

Sv: Mora-Brynäs
Joshua_Tree: Nu blir det BP,rädd att det ringer nu.Kompensationsutv t.o.m enl Wahlman.TACK FINNLAHTI!!

Sv: Mora-Brynäs
Joshua_Tree:Komp-Lahti!! Halleluja!

Sv: Mora-Brynäs
Falken: lahti tar billiga bif utvisningar jäkla mes

Sv: Mora-Brynäs
Joshua_Tree: hahah ;D

Sv: Mora-Brynäs
aphac: Lyssnar på Webbradion och de sa att det var en ren kompensationsutvisning.

Sv: Mora-Brynäs
Usch dom spelar ba massa Lena PH där, vafan har hon med hockey att göra? ;S

Sv: Mora-Brynäs
Helgesen: 2-2 i Globen nu

Sv: Mora-Brynäs
wap.hockeysnack.com
Ge Honken en Libresse,HÅLL TÄTT NURÅ!

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: Jävla skit, nu går det inte vår väg...

Sv: Mora-Brynäs
SKIIIT! Djurgården - Frölunda 2 - 2 :(

SSK - MoDo 1 - 3

Sv: Mora-Brynäs
Helgesen: Det gör nog de flesta här!

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: Fattades bara det! Göteborgare!

Sv: Mora-Brynäs
100% ANTI GÖTEBORG!!!!!

Sv: Mora-Brynäs
Har sovit hela tredje :D såg att mora fått matchstraff. Skada?

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Nej hjärnsläpp

Sv: Mora-Brynäs
Bastiansen kommer ju fan avgöra detta snart !

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: Okej vad hände?

Sv: Mora-Brynäs
Gonatt SSK,1-4 nu

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: kom igen nu brynäs

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: HAn lackade ur på domaren..

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Verkar som Brynäs får vara tacksamma om minst en poäng får följa med hem.

Gör en Leksing, sopa in den 19:59 (Lavins)

Sv: Mora-Brynäs
Faaan!...det här går åt skogs!

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: För en interference-2:a? haha

Sv: Mora-Brynäs
GävleLasse: 2,5 kvar,nu får dom åtminstonde försöka rädda en pinne!

Sv: Mora-Brynäs
65selander: ja det skulle vara toppen men tror inte det

« · 663795 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)